4+4 en masse spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2011

Kay

Giraffen skriver:

Hihi godt at høre jeg ikke er den eneste der ikke ved så meget om sådan noget

har sat mig for at når jeg tester posetivt så læser jeg alt jeg kan finde

jeg har 2 MEGET svage tests liggende fra torsdag og fredag... og tester igen i morgen... har allerede smulæst lidt...

søgte på terminsberegner her inde... og ovre i højreside af skermen ved terminsberegneren står der en masser spændende ting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

LotteN

Giraffen skriver:

Iih hvor er det spændende - det er altså rart når man ved man ikke er den eneste i verden der er så 'kort' som mig

Er ked af at høre om aborten - var det til at komme igennem eller rammer det bare hårdt ligemeget hvor klar man er? puha tror slet ikke jeg har nerver til aborter, hverken medicinske eller spontane

ja, så kan vi følges ad

Jamen det var hårdt da det stod på, mn vi fik snakkede det rigtig godt igennem og fik det vendt til det positive i stedet for og tror det gavnede mig rigtig meget...
Men de sidste måneder har været lidt hårde fordi jeg der er så mange der er gravide for tiden og som strutter med deres flotte maver - det gjrode lidt ondt, når jeg ønsker det samme. så det lettede da jeg blev gravid igen, men kan mærke på mig selv roen først er der når jeg har været til nakkofold 12 uger henne... men sådan er det jo nok desværre.

Anmeld

23. juli 2011

baby012

ork ja, kunne mærke en masse . dog føltes det mere som om at jeg var syg konstant i 10 uger end en graviditet kvalme, ømme bryster, smerter i underlivet, manglende energi, får pludselig en trang til mad jeg slet ikke kunen spise, kunne ikke spise ret meget i starten da lugten a køleskab var forfærdelig, fik pludselig trang til at sove 3 gange om dagen. 

men ja, self. kan du glæde dig allerede nu der er ingen grund til at gå og tro det værste.. risikoen for at en graviditet går til grunde har vi jo allesammen, men hvorfor skulle den det  

nej det gør ikke noget at vente til der med at tage til lægen, så er du også længere henne og det vil være nemmere at undersøge dig . 

Anmeld

23. juli 2011

Zeus

Eej er du gravid??? Tillykke

Anmeld

23. juli 2011

Giraffen

LotteN skriver:

ja, så kan vi følges ad

Jamen det var hårdt da det stod på, mn vi fik snakkede det rigtig godt igennem og fik det vendt til det positive i stedet for og tror det gavnede mig rigtig meget...
Men de sidste måneder har været lidt hårde fordi jeg der er så mange der er gravide for tiden og som strutter med deres flotte maver - det gjrode lidt ondt, når jeg ønsker det samme. så det lettede da jeg blev gravid igen, men kan mærke på mig selv roen først er der når jeg har været til nakkofold 12 uger henne... men sådan er det jo nok desværre.

Ja puha ku godt forestille mig at det hele er mere virkeligt når man har prøvet aborten. Men hvor er det godt I rigtig fik det snakket igennem, så I trods alt kom styrket ud på den anden side

Lige nu kan jeg slet ikke tro på at jeg overhovedet er gravid, tror først jeg forstår det efter scanning+strutmave, årh jeg glæder mig til strutmave

Anmeld

23. juli 2011

Giraffen

Zeus skriver:

Eej er du gravid??? Tillykke

JAJAJAAAA det er jeg 

testede positivt i tirsdags, men har været på familietur heeeele ugen indtil i dag og netværket har været helt elendigt så har ikke rigtig ku baby.dk den før lige nu

så fik jeg også lige styret min katteskruk

Anmeld

23. juli 2011

Giraffen

gravid20 skriver:

ork ja, kunne mærke en masse . dog føltes det mere som om at jeg var syg konstant i 10 uger end en graviditet kvalme, ømme bryster, smerter i underlivet, manglende energi, får pludselig en trang til mad jeg slet ikke kunen spise, kunne ikke spise ret meget i starten da lugten a køleskab var forfærdelig, fik pludselig trang til at sove 3 gange om dagen. 

men ja, self. kan du glæde dig allerede nu der er ingen grund til at gå og tro det værste.. risikoen for at en graviditet går til grunde har vi jo allesammen, men hvorfor skulle den det  

nej det gør ikke noget at vente til der med at tage til lægen, så er du også længere henne og det vil være nemmere at undersøge dig . 

Årh ha ja - jeg har læst at kvalme er et godt tegn for det betyder højere procent et-eller-andet, der mindsker risikoen for abort.

så ku godt bruge en ordentlig omgang morgenkvalme

Men du har ret - og har heller ikke lyst til at tænke en SA frem, så jeg beholder de positive briller på

Anmeld

23. juli 2011

Giraffen

Kay skriver:

har sat mig for at når jeg tester posetivt så læser jeg alt jeg kan finde

jeg har 2 MEGET svage tests liggende fra torsdag og fredag... og tester igen i morgen... har allerede smulæst lidt...

søgte på terminsberegner her inde... og ovre i højreside af skermen ved terminsberegneren står der en masser spændende ting

Uha har også læst alle steder!

Jeg tester også igen imorges, har ikke testet siden tirsdag og vil gerne lige sikre mig at den bliver mere positiv (hvis du forstås)

Det der termins-beregner er det det på min-mave for jeg plejer at bruge deres, de har rigtig mange forskellige, og de er rigtig gode

Anmeld

23. juli 2011

Mira0911

Giraffen skriver:

Jeg er 4+4 nu, så det må ca være en 7-8 stykker

Det der er så skørt er at jeg er så naiv og positiv anlagt at jeg da er sikker på at 2 streger = baby 9 måneder senere.

Men min mor og min kæreste er mere sådan "vi må ikke glæde os for tidligt - og sig først noget til folk når du er mindst 12 uger henne"
og så er det jo man blir i tvivl...

jeg har lidt mensagtige smerter i meget små doser ind imellem - så er jeg utrolig træt og lidt mere let til tårer end jeg plejer. Men jeg er holdt med at ryge samtidig og det har nok også sit at sige 

De der mens agtige smerter, tror jeg er ligamentsmerter... Det havde jeg også ret tidligt... 

Ja mange siger, sig ikke noget før efter 12 uger - Men man siger det, når man selv synes man er klar til det... 

Anmeld

23. juli 2011

Mira0911

Giraffen skriver:

Og tillykke med din baby lige om lidt forresten 

Tusind tak... Glæder mig... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.