4+4 en masse spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2011

baby012

Giraffen skriver:

hehe tror det er et rigtig godt råd bare at holde sig væk fra de sider

Og jeg tror helt sikkert jeg vil huske den med at kroppen har en god grund til at gøre som den gør Hørte engang om en hund, der fik hvalpe og forsøgte at begrave den ene hvalp - ejerne passede godt på hvalpen og holdt øje med hun ikke fik held med at begrave den - de solgte hvalpen - senere da hvalpen blev kønsmoden blev den sindssyg i hovedet og måtte aflives. det var en klog hund

er ihvertfald råd der har fået mig lidt ned på jorden  

lyder ellers voldsomt ligefrem at ville brgrave den hehe. men ja, dyr kan mærke sådan noget, en a mine veninder's kat fik killinger, og det lykkes hende at slå tre a dem ihjel lige efter fødslen, men de sidste to fik vi væk fra hende, men dem måtte vi så selv aflive lidt senere i ders liv da de tydeligvis ikke var raske, den ene kunne ikke gå lige, den anden havde mistet synet, og evnen til at gå selv.  så der er nok en grund til at tingene sker som de gør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

Giraffen

gravid20 skriver:

er ihvertfald råd der har fået mig lidt ned på jorden  

lyder ellers voldsomt ligefrem at ville brgrave den hehe. men ja, dyr kan mærke sådan noget, en a mine veninder's kat fik killinger, og det lykkes hende at slå tre a dem ihjel lige efter fødslen, men de sidste to fik vi væk fra hende, men dem måtte vi så selv aflive lidt senere i ders liv da de tydeligvis ikke var raske, den ene kunne ikke gå lige, den anden havde mistet synet, og evnen til at gå selv.  så der er nok en grund til at tingene sker som de gør

ej det er altså imponerende hvordan de dyr kan agere ud fra hvad der er 'bedst'

Anmeld

24. juli 2011

Zeus

Giraffen skriver:

IIh hvor er du sød og tak for add'et 

Det er også så spændende, testede vildt positivt i dag så nu er der ingen vej tilbage

Jamen jeg skal jo lige have en chance for at følge lidt med fra nu af

Anmeld

25. juli 2011

Mira0911

Giraffen skriver:

Ja så er chancen der jo

Men en enkelt lille guldklumpe-pige er nu heller på ingen måde tosset

Ja det er jo det... Er nu også meget tilfreds med bare en.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.