4+4 en masse spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.135 visninger
63 svar
0 synes godt om
23. juli 2011

Giraffen

Hej pigerHar regnet mig frem til jeg ca er 4+4det har sat en maaaasse spørgsmål igen som I bare kan svare løst og fast påKu I mærke noget så tidligt ?Kan man overhovedet glæde sig når det er så tidligt i forløbet og så meget ka galt? Og hvad ka gå galt?Skal først til læge 16. August pga ferie - er det for sent?Det var vist det lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

Kay

sikke en masse dejlige spørgsmål... kan desværre ikke svare på nogle af dem... men vil da gerne høre svarene

Anmeld

23. juli 2011

svanen73

Selvfølgelig kan man glæde sig, men ha i mente graviditeten kan ophører af sig selv.

Det er for tidligt at ku mærke noget ud over symptomer på graviditet self nej det er ik for sent med lægen, så du oz længere henne og mere sikker på at bebs blir.

Anmeld

23. juli 2011

Mira0911

Jeg testede positivt 3+4 og kunne intet mærke før efter 14 dage ca... Så kom kvalmen og opkasten og faktisk lige stået på siden... Jeg er nu 31+5.... Nogle kan sagtens mærke noget i kroppen før de tester positiv... 

Jeg var vildt glad der jeg testede, så ja man kan sagtens være rigtig glad, hvis det er noget man virkelig ønsker... Frygtede da også at jeg vil miste baby... Den frygt tror jeg alle går rundt med når de tester positivt.. 

Hvad der kan gå galt: Man kan miste baby - evt. få blødning, pletblødning, disse baner skal man slet ikke tænke i, selvom det kan være svært. 

Tror ikke det er for sent mht. læge, hvor langt er du henne til den tid? 

Anmeld

23. juli 2011

LotteN

Giraffen skriver:

Hej pigerHar regnet mig frem til jeg ca er 4+4det har sat en maaaasse spørgsmål igen som I bare kan svare løst og fast påKu I mærke noget så tidligt ?Kan man overhovedet glæde sig når det er så tidligt i forløbet og så meget ka galt? Og hvad ka gå galt?Skal først til læge 16. August pga ferie - er det for sent?Det var vist det lige nu

jeg selv er ca. lige så llangt/kort henne som dig - dog er dette andet barn jeg venter (3. gang jeg er gravid, men abortede i marts - 11 uger henne)

jeg synes ikke du skal gå og være bekymrede - men nærmere glæde idg over de graviditet og glæde dig til hvad der kommer ud af det.
Jeg selv har også en tid ved lægen den 15. august du skal først til lægen når du er 8 + uger henne, da det først der der de kan tage en blodprøve, som bruges til nakkefoldscanningen, når du er 12 uger henne... så ingen grund til bekymring, bare nyd det

Anmeld

23. juli 2011

Giraffen

Kay skriver:

sikke en masse dejlige spørgsmål... kan desværre ikke svare på nogle af dem... men vil da gerne høre svarene

Hihi godt at høre jeg ikke er den eneste der ikke ved så meget om sådan noget

Anmeld

23. juli 2011

Giraffen

svanen73 skriver:

Selvfølgelig kan man glæde sig, men ha i mente graviditeten kan ophører af sig selv.

Det er for tidligt at ku mærke noget ud over symptomer på graviditet self nej det er ik for sent med lægen, så du oz længere henne og mere sikker på at bebs blir.

Kan godt se det sikkert er det rigtige tidspunkt (ca uge 7-8), men jeg har lyst til at komme til læge NU så hun kan sige at alt er ok og der kommer helt sikkert en sund og rask baby om 9 måneder det er tålmodigheden den er gal med

Anmeld

23. juli 2011

Giraffen

Mira0911 skriver:

Jeg testede positivt 3+4 og kunne intet mærke før efter 14 dage ca... Så kom kvalmen og opkasten og faktisk lige stået på siden... Jeg er nu 31+5.... Nogle kan sagtens mærke noget i kroppen før de tester positiv... 

Jeg var vildt glad der jeg testede, så ja man kan sagtens være rigtig glad, hvis det er noget man virkelig ønsker... Frygtede da også at jeg vil miste baby... Den frygt tror jeg alle går rundt med når de tester positivt.. 

Hvad der kan gå galt: Man kan miste baby - evt. få blødning, pletblødning, disse baner skal man slet ikke tænke i, selvom det kan være svært. 

Jeg er 4+4 nu, så det må ca være en 7-8 stykker

Det der er så skørt er at jeg er så naiv og positiv anlagt at jeg da er sikker på at 2 streger = baby 9 måneder senere.

Men min mor og min kæreste er mere sådan "vi må ikke glæde os for tidligt - og sig først noget til folk når du er mindst 12 uger henne"
og så er det jo man blir i tvivl...

jeg har lidt mensagtige smerter i meget små doser ind imellem - så er jeg utrolig træt og lidt mere let til tårer end jeg plejer. Men jeg er holdt med at ryge samtidig og det har nok også sit at sige 

Anmeld

23. juli 2011

Giraffen

Mira0911 skriver:

Og tillykke med din baby lige om lidt forresten 

Anmeld

23. juli 2011

Giraffen

LotteN skriver:

jeg selv er ca. lige så llangt/kort henne som dig - dog er dette andet barn jeg venter (3. gang jeg er gravid, men abortede i marts - 11 uger henne)

jeg synes ikke du skal gå og være bekymrede - men nærmere glæde idg over de graviditet og glæde dig til hvad der kommer ud af det.
Jeg selv har også en tid ved lægen den 15. august du skal først til lægen når du er 8 + uger henne, da det først der der de kan tage en blodprøve, som bruges til nakkefoldscanningen, når du er 12 uger henne... så ingen grund til bekymring, bare nyd det

Iih hvor er det spændende - det er altså rart når man ved man ikke er den eneste i verden der er så 'kort' som mig

Er ked af at høre om aborten - var det til at komme igennem eller rammer det bare hårdt ligemeget hvor klar man er? puha tror slet ikke jeg har nerver til aborter, hverken medicinske eller spontane

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.