Maalene skriver:
Ja okay - så har I rigeligt og se til med scanninger og JM 
Det er heller ikke nemt med det gætten - vores vejede jo 1494 og var lidt under gennemsnittet, så mon ikke hun ligger der omkring 
Ihh, de sidste 2 mdr skal bare gå STÆRKT 
Lyder ikke rart med plukveerne, gør de ondt?
Ja, har fået spartlet det sidste nu, så nu skal vi igang med tapesering og maling her de næste dage
Er I blevet helt færdige?
Mon ikke
Men det er nok bedre end at jeg bliver ved med, at kime FG ned 
Vores ligger langt under gennemsnittet, har du set de graffer man ligger vægten ind på? der ligger vores lige ved den nederste streng. Men hun tager lige lidt for lidt på, så hun er nok under den på onsdag.
Jeps
Det håber jeg i hvert fald.
Både og, har vist et par veer ind i mellem, for de niver og ligger i bunden af maven, men det er max 3 om dagen. Ellers er jeg mega øm i maven, for kan ikke stå i 2 min før jeg for en plukveer og det spænder og argh, er træt af dem, har også mange når jeg sidder/ligger, men dem mærker jeg kun fordi min lunger og mellemgulv bliver meget trykket. FG vil dog ikke se mig og tjekke hvorfor det er så voldsomt, det må jeg tage med min jordemoder NÆSTE TORSDAG.
Når når, så det går da hurtigt frem ad. Nej her er der ikke sket noget i et par uger, men skal male sommerfulge i weekenden så er alt jeg kan gøre klar ordnet, mange dog stadig at få nogle møbler hjem.
Hvad med indkøb med udstyr?
Anmeld