Guldklumpen uge 30+0 <3 <3 + 3d-scanning :d :d :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2011

Maalene

Jemion skriver:

Sikke nogle fine billeder af jeres lille prinsesse Smuk smuk baby hule

Tusind mange tak for de søde ord

Og sikke et SKØNT billede af jeres lille Noah

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

Maalene

Trine89 skriver:

hehe,, årh jah jeg kender godt den utålmodighed.. hehe.. 
nu er der jo ca en mdr til vores lille guldklump kommer ud

men jah jeg nyder skam også min mave i fulde drag wee. 

Eeej, så skal vi vente en hel måned mere end jer... Så må jeg nyde alle billederne af jeres lille pige indtil jeg får min egen og kigge på

Har I egentlig fundet et navn til den lille guldklump?

Anmeld

18. juli 2011

Trine89

Maalene skriver:

Eeej, så skal vi vente en hel måned mere end jer... Så må jeg nyde alle billederne af jeres lille pige indtil jeg får min egen og kigge på

Har I egentlig fundet et navn til den lille guldklump?

hehe   jaah .. Skal nok Spame baby.dk med billeder af lille pigen når hun kommer ud hehe

Jah vi har også fundet et navn  
Hva med jer..`? 

Anmeld

18. juli 2011

Maalene

Trine89 skriver:

hehe   jaah .. Skal nok Spame baby.dk med billeder af lille pigen når hun kommer ud hehe

Jah vi har også fundet et navn  
Hva med jer..`? 

Det lyder bare skøn-herligt, det vil jeg glæde mig til

Uhh, er det hemmeligt?

Vi har også fundet et navn til lillepigen

Anmeld

18. juli 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Det er jo lige om lidt Spændende at se, hvor meget hun er vokset siden sidst

Dejligt du er sluppet for sygehuset, lad os håbe det forstætter sådan indtil lillepigens ankomst, så du kun skal derind til scanningerne

Det går rigtig godt her, hun er super livlig - men ihhh, hvor jeg synes 2 måneder endnu er laaaang tid

Ja scanninger og jordemoder, skal jo afsted hver 14. dags til begge, men min jordemoder havde lige ferie i sidste uge

Håber hun er omkring de 1500, men tror snart ikke gætte mere, når hun hele tiden taget 100 g mindre på end jeg gætter.

For mig er det præsidt 2 måneder så endelig begynder jeg, at kunne se enden, men nøj hvor har jeg bare mange plukveer.

Er i kommet igang med børneværelset?

Anmeld

18. juli 2011

Trine89

Maalene skriver:

Det lyder bare skøn-herligt, det vil jeg glæde mig til

Uhh, er det hemmeligt?

Vi har også fundet et navn til lillepigen

også mig  

Neej helt hemmeligt er det ikke.. hiih.. kan skrive til dig på fb. 

Er jeres hemmeligt?? 

Anmeld

18. juli 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Ja scanninger og jordemoder, skal jo afsted hver 14. dags til begge, men min jordemoder havde lige ferie i sidste uge

Håber hun er omkring de 1500, men tror snart ikke gætte mere, når hun hele tiden taget 100 g mindre på end jeg gætter.

For mig er det præsidt 2 måneder så endelig begynder jeg, at kunne se enden, men nøj hvor har jeg bare mange plukveer.

Er i kommet igang med børneværelset?

Ja okay - så har I rigeligt og se til med scanninger og JM

Det er heller ikke nemt med det gætten - vores vejede jo 1494 og var lidt under gennemsnittet, så mon ikke hun ligger der omkring

Ihh, de sidste 2 mdr skal bare gå STÆRKT

Lyder ikke rart med plukveerne, gør de ondt?

Ja, har fået spartlet det sidste nu, så nu skal vi igang med tapesering og maling her de næste dage Er I blevet helt færdige?

Anmeld

18. juli 2011

Maalene

Trine89 skriver:

også mig  

Neej helt hemmeligt er det ikke.. hiih.. kan skrive til dig på fb. 

Er jeres hemmeligt?? 

Det må du rigtig gerne søde

Vores er heller ikke hemmeligt, den nærmeste familie ved det, men ellers ved folk ikke, hvad hun skal hedde

Anmeld

18. juli 2011

Trine89

Maalene skriver:

Det må du rigtig gerne søde

Vores er heller ikke hemmeligt, den nærmeste familie ved det, men ellers ved folk ikke, hvad hun skal hedde

jeg reklamere heller ikke med navnet.. hvis folk spørg får de det selvfølgelig af vide

Anmeld

18. juli 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Ja okay - så har I rigeligt og se til med scanninger og JM

Det er heller ikke nemt med det gætten - vores vejede jo 1494 og var lidt under gennemsnittet, så mon ikke hun ligger der omkring

Ihh, de sidste 2 mdr skal bare gå STÆRKT

Lyder ikke rart med plukveerne, gør de ondt?

Ja, har fået spartlet det sidste nu, så nu skal vi igang med tapesering og maling her de næste dage Er I blevet helt færdige?

Mon ikke Men det er nok bedre end at jeg bliver ved med, at kime FG ned

Vores ligger langt under gennemsnittet, har du set de graffer man ligger vægten ind på? der ligger vores lige ved den nederste streng. Men hun tager lige lidt for lidt på, så hun er nok under den på onsdag.

Jeps Det håber jeg i hvert fald.

Både og, har vist et par veer ind i mellem, for de niver og ligger i bunden af maven, men det er max 3 om dagen. Ellers er jeg mega øm i maven, for kan ikke stå i 2 min før jeg for en plukveer og det spænder og argh, er træt af dem, har også mange når jeg sidder/ligger, men dem mærker jeg kun fordi min lunger og mellemgulv bliver meget trykket. FG vil dog ikke se mig og tjekke hvorfor det er så voldsomt, det må jeg tage med min jordemoder NÆSTE TORSDAG.

Når når, så det går da hurtigt frem ad. Nej her er der ikke sket noget i et par uger, men skal male sommerfulge i weekenden så er alt jeg kan gøre klar ordnet, mange dog stadig at få nogle møbler hjem.

Hvad med indkøb med udstyr?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.