Guldklumpen uge 30+0 <3 <3 + 3d-scanning :d :d :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2011

Maalene

SML skriver:

Din mave er simpelthen så flot.

Århh - tusind mange tak - hvor er du bare sød

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

Happiness

Endelig endnu et mavebillede!! Ogh hvor er den flot smukke!

Og sikke en dejlig lille guldklump i får jer! Selv om hun ikke helt vil vise sig Det ville voresw heller ikke. Han lå og boksede næsten i hele den time vi var der

Havde I en god ferie?

Anmeld

16. juli 2011

Maalene

Happiness skriver:

Endelig endnu et mavebillede!! Ogh hvor er den flot smukke!

Og sikke en dejlig lille guldklump i får jer! Selv om hun ikke helt vil vise sig Det ville voresw heller ikke. Han lå og boksede næsten i hele den time vi var der

Havde I en god ferie?

Tusind mange tak søde - og mange gange i lige måde (selvom jeg ved du ønsker, at din mave var laaangt væk og du i stedet for sad med guldklumpen i armene)

Hihi - det er sjovt som de kan putte sig derinde, de vil nok gerne have, at vi først ser dem sådan rigtigt, når de er kommet ud til os

Det kan du lige tro - vi var en uge i sommerhus med min familie, så det synes jeg jo har været super hyggeligt

Anmeld

16. juli 2011

CamillaValby

Maalene skriver:

Dejligt at vide

Haha - det ville ikke være godt Min kæreste har ligesom mig et rigtig kraftigt hår, så ikke så underligt, at hun også får det

Men hende der scannede os sagde, at man kunne se det, hvis der var meget hår, så mon ikke jeres lille pige har det fineste hår

Ja, det er vildt så hurtigt tiden er gået søde - nu er der snart kun 2 mdr. til vores skønne piger kommer til verden

Hehe håber du har ret. Håber så meget at hun får mit hår og hans krøller (som han havde da han var barn)

Det er slet ikke til at forstå, men kan blive helt rørt bare ved tanken Det bliver spændende og se hvem der får lillefisen ud først hihi

Anmeld

16. juli 2011

Happiness

Maalene skriver:

Tusind mange tak søde - og mange gange i lige måde (selvom jeg ved du ønsker, at din mave var laaangt væk og du i stedet for sad med guldklumpen i armene)

Hihi - det er sjovt som de kan putte sig derinde, de vil nok gerne have, at vi først ser dem sådan rigtigt, når de er kommet ud til os

Det kan du lige tro - vi var en uge i sommerhus med min familie, så det synes jeg jo har været super hyggeligt

Dejligt! Så har du rigtigt kunne slappe af!

Ja, de sørger bare for vi får lov til at bevare nysgerrigheden til selve fødslen

Og forresten er det da lidt vildt at du nu er 30+0! SÅ er der heller ikke længe til prinsessen skal ud og hilse på verden!

Anmeld

16. juli 2011

Maalene

CamillaValby skriver:

Hehe håber du har ret. Håber så meget at hun får mit hår og hans krøller (som han havde da han var barn)

Det er slet ikke til at forstå, men kan blive helt rørt bare ved tanken Det bliver spændende og se hvem der får lillefisen ud først hihi

Hihi - kan jeg godt forstå Håber ikke hun får mine krøller, har altid hadet dem... Men det gør hun sikkert Hehe...

Sådan har jeg det virkelig også, så svært at forholde sig til, at der ligger den fineste lille pige inde i maven på en, som bare venter på at erobre verden

Ja, det bliver bare rigtig rigtig spændende... Kunne være sjovt, hvis vi ramte samme dag (satser stærkt på en september-baby)

Hvordan var størrelsen på jeres lillepige, da I var til 3D-scanning?

Anmeld

16. juli 2011

Maalene

Happiness skriver:

Dejligt! Så har du rigtigt kunne slappe af!

Ja, de sørger bare for vi får lov til at bevare nysgerrigheden til selve fødslen

Og forresten er det da lidt vildt at du nu er 30+0! SÅ er der heller ikke længe til prinsessen skal ud og hilse på verden!

Ja, det var bare SKØNT

Ja, de er nogle små banditter er de

Ja, tiden er bare gået SÅ stærkt (FANTASTISK) - slet ikke til at fatte, at der snart kun er 2 mdr. til vi har hende i vores arme

Anmeld

16. juli 2011

Kofoed.

Hvor lyder det bare skønt søde

Anmeld

16. juli 2011

Putomanen

Hvor er det dejligt, at hun har det så godt inde i den fin mavse  Det er da vildt, at hun har så meget hård, skønt  

Jeg kan godt forstå, at du glæder mig helt vildt til at møde hende

Anmeld

16. juli 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Hvor lyder det bare skønt søde

Ja, det er bare rigtig dejligt søde

Hvad med jeres lillepige, har hun det også godt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.