Guldklumpen uge 30+0 <3 <3 + 3d-scanning :d :d :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.873 visninger
98 svar
0 synes godt om
16. juli 2011

Maalene

Heej piger

Så er der lige knap 25% tilbage af tiden - hoooold da helt op, hvor er det bare gået stærkt

Vi har været til 3D-scanning i dag, og lillepigen har det bare helt fantastisk inde i maven

Hun ligger en lille smule under gennemsnittet, men ikke ret meget, så det er jo helt perfekt - 1494 gram baby-prinsesse

Og så fik vi og vide, at hun har masser af hår og at det er lige knap 2 cm. langt - så kan slet ikke vente med at få hende i mine arme

3D-billederne blev ikke ret godt, da hun lå med både arme og ben oppe foran hovedet, men vi fik da et lille kig ind til vores kommende datter og resten må vente til hun kommer til verden

Kæmpe stort knus fra en lykkelig, kommende mor
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

CamillaValby

Var det ikke en fed oplevelse? Jeg elskede at være til scanning, kunne finde på at gøre det igen hihi.

Stort tillykke med en dejlig scanning og den manke hun forhåbentlig kommer ud med hihi.

Anmeld

16. juli 2011

mortilnoahogmelina

Hej søde .

Ej hvor har du dog en fantastisk mave

Den sidder simpelthen SÅ flot på dig

IH hvor jeg dog virkelig misunder dig .

Anmeld

16. juli 2011

Maalene

CamillaValby skriver:

Var det ikke en fed oplevelse? Jeg elskede at være til scanning, kunne finde på at gøre det igen hihi.

Stort tillykke med en dejlig scanning og den manke hun forhåbentlig kommer ud med hihi.

Jo, det var bare helt fantastisk

Har allerede set dvd-en 2 gange efter vi er kommet hjem i dag

Kan slet heller ikke få nok - ville se på hende hele tiden, hvis jeg kunne det

Tusind mange tak søde - troede ikke man kunne se håret på en scanning, men bliver lidt spændende at se, om hun virkelig har så meget hår, når hun kommer ud

Anmeld

16. juli 2011

Maalene

Pernille08 skriver:

Hej søde .

Ej hvor har du dog en fantastisk mave

Den sidder simpelthen SÅ flot på dig

IH hvor jeg dog virkelig misunder dig .

Århh, hvor er du bare søde smukke

Glæder mig til det bliver din tur til at få mave på igen, så jeg kan rose din smukke mave - Noah-hulen var SÅ flot

Anmeld

16. juli 2011

CamillaValby

Maalene skriver:

Jo, det var bare helt fantastisk

Har allerede set dvd-en 2 gange efter vi er kommet hjem i dag

Kan slet heller ikke få nok - ville se på hende hele tiden, hvis jeg kunne det

Tusind mange tak søde - troede ikke man kunne se håret på en scanning, men bliver lidt spændende at se, om hun virkelig har så meget hår, når hun kommer ud

Haha så er vi to

Det troede jeg faktisk heller ikke at man kunne, ellers har vores bare ikke en dyt hår hahaha Så er hun næsten hår løs som sin far uhh noooot goooood

Vi har snart termin smukke, den sidste tid går stærkt og inden vi ved det så er pigerne ude

Anmeld

16. juli 2011

mortilnoahogmelina

Maalene skriver:

Århh, hvor er du bare søde smukke

Glæder mig til det bliver din tur til at få mave på igen, så jeg kan rose din smukke mave - Noah-hulen var SÅ flot

IH tusind tak smukke . Du er simpelthen SÅ sød
Glæder mig os rigtig meget

Anmeld

16. juli 2011

Maalene

CamillaValby skriver:

Haha så er vi to

Det troede jeg faktisk heller ikke at man kunne, ellers har vores bare ikke en dyt hår hahaha Så er hun næsten hår løs som sin far uhh noooot goooood

Vi har snart termin smukke, den sidste tid går stærkt og inden vi ved det så er pigerne ude

Dejligt at vide

Haha - det ville ikke være godt Min kæreste har ligesom mig et rigtig kraftigt hår, så ikke så underligt, at hun også får det

Men hende der scannede os sagde, at man kunne se det, hvis der var meget hår, så mon ikke jeres lille pige har det fineste hår

Ja, det er vildt så hurtigt tiden er gået søde - nu er der snart kun 2 mdr. til vores skønne piger kommer til verden

Anmeld

16. juli 2011

Maalene

Pernille08 skriver:

IH tusind tak smukke . Du er simpelthen SÅ sød
Glæder mig os rigtig meget

I lige måde søde

Kan jeg godt forstå - bliver fast kommentator på dine mave-billeder

Anmeld

16. juli 2011

Sabrina2014

Din mave er simpelthen så flot.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.