Guldklumpen uge 30+0 <3 <3 + 3d-scanning :d :d :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2011

CamillaValby

Maalene skriver:

Hihi - kan jeg godt forstå Håber ikke hun får mine krøller, har altid hadet dem... Men det gør hun sikkert Hehe...

Sådan har jeg det virkelig også, så svært at forholde sig til, at der ligger den fineste lille pige inde i maven på en, som bare venter på at erobre verden

Ja, det bliver bare rigtig rigtig spændende... Kunne være sjovt, hvis vi ramte samme dag (satser stærkt på en september-baby)

Hvordan var størrelsen på jeres lillepige, da I var til 3D-scanning?

Hehe jaa det ville være sjovt. Vil også helst i september hehe

De skønnede ikke vægt smukke jeg fik den lavet i 21 + mener jeg det var. Men han sagde at hun havde lange ben, og at hun havde en rigtig flot størrelse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

Putomanen

Maalene skriver:

Ja, hende der scannede lød også noget forbavset over alt det hår

Ja, det kan kun gå for langsomt nu

Er I kommet igang på Riget?

Det er da skønt med alt det hård, bliver dejligt at se

Vi er ikke kommet igang endnu desværre, min mens besluttede sig for at komme 1 dag før, at de åbnede op for tilmeldinger igen efter ferien. Men forhåbentlig bliver vi godtaget til behandling om en uges tid. Det bliver spændende

Anmeld

18. juli 2011

Jemion

Sikke nogle fine billeder af jeres lille prinsesse Smuk smuk baby hule

Anmeld

18. juli 2011

Maalene

Trine89 skriver:

Årh hvor jeg da bare glæder mig endnu mere til at se billeder af den lille pigen iiih altså. 

Og den babybule, den er da SÅÅÅ smuk. det sidder sååå flot på dig smukke.. 

Ja, man kan slet ikke vente til man får sit guld i armene nu - snyyyd du får det før mig Hihi...

Tusind tak søde - nyder også bare den store mave med masser af liv i, men det gør du garanteret også

Anmeld

18. juli 2011

Maalene

MaybeBaby skriver:

Det var da en mærkelig kommentar :/ jeg synes jo det må have været SÅ fedt og betryggende at se hende have det så godt! Især efter jeres oplevelse sidste år. Næh du, prut med hende

Ja, synes jeg godt nok også, men det må hun jo selv om - jeg er ihvertfald over-lykkelig for, at hun har det helt perfekt derinde, og synes så absolut det var alle pengene værd

Anmeld

18. juli 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Der er i hvert fald gang i den derinde Har dog ikke lavet på sygehuset siden sidste torsdag (hvilket er ret stort), så ved ikke om lægerne vil give mig ret. Skal til scanning på onsdag

Hvordan går det hos jer?

Det er jo lige om lidt Spændende at se, hvor meget hun er vokset siden sidst

Dejligt du er sluppet for sygehuset, lad os håbe det forstætter sådan indtil lillepigens ankomst, så du kun skal derind til scanningerne

Det går rigtig godt her, hun er super livlig - men ihhh, hvor jeg synes 2 måneder endnu er laaaang tid

Anmeld

18. juli 2011

Maalene

***S*** skriver:

Skøn oplevelse ikke??

Rigtig godt billede af din flotte mave! Den sidder rigtig fint på dig!

Jo, heeelt vildt SÅ dejligt at se, at hun har det så godt derinde

Tusind mange tak - hvor er du sød

Anmeld

18. juli 2011

Maalene

CamillaValby skriver:

Hehe jaa det ville være sjovt. Vil også helst i september hehe

De skønnede ikke vægt smukke jeg fik den lavet i 21 + mener jeg det var. Men han sagde at hun havde lange ben, og at hun havde en rigtig flot størrelse.

Ihh, hvor skønt, at hun er sådan en langbenet lille guldklump

Vi fik også og vide til kønsscanningen, at hun var en lille, langbenet model - så det første den kommende far sagde var, at han skulle have fat i et jagttegn

Bliver spændende, når JM begynder at skønne vægt om ikke så lang tid

Anmeld

18. juli 2011

Trine89

Maalene skriver:

Ja, man kan slet ikke vente til man får sit guld i armene nu - snyyyd du får det før mig Hihi...

Tusind tak søde - nyder også bare den store mave med masser af liv i, men det gør du garanteret også

hehe,, årh jah jeg kender godt den utålmodighed.. hehe.. 
nu er der jo ca en mdr til vores lille guldklump kommer ud

men jah jeg nyder skam også min mave i fulde drag wee. 

Anmeld

18. juli 2011

Maalene

Putomanen skriver:

Det er da skønt med alt det hård, bliver dejligt at se

Vi er ikke kommet igang endnu desværre, min mens besluttede sig for at komme 1 dag før, at de åbnede op for tilmeldinger igen efter ferien. Men forhåbentlig bliver vi godtaget til behandling om en uges tid. Det bliver spændende

Ja, min far sagde også lige i dag, at hun allerede skulle have et glatjern, når hun blev født så, hvis hun ligner moderen, meeeen... Det er der vidst ingen grund til

Eeej, hvor typisk... Men dejligt der ikke er lange udsigter nu... Glæder mig godt nok til, I kan dele den dejlige nyhed med os, om ikke ret lang tid forhåbentlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.