Guldklumpen uge 30+0 <3 <3 + 3d-scanning :d :d :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Ja det gør, men venter i spændning på næste scanning om hun holder det og næste igang skal vi snakke fødsel hvornår, hvordan og hvorledes, det bliver SKØNT...

Arvet fra to husstande med mere end nok til et barn Men mine gravide veninder venter sgu drenge, så kan ikke bare give videre.

Den neutrale, moaren er ikke meget for pink Overvejede faktisk lime, men det bliver lidt for drenget så.

Hehe, så det kunne du heller ikke lade værre med. Jeg blev stoppet med det Har allerede sengeranden.

Og derfor er en håndspritter et most, ungen pisser og skide jo som den vil

Nej vi har ikke, hehe. Så det bliver mega spændende. Glæder mig helt vildt og vi er meget ens, så håber vi clikker IRL også.

Uhh, hvor bliver det spændende - hvornår skal I scannes igen?

Ja okay, det er dæleme skønt med noget tøj man kan arve - har vi desværre ikke lige

Det i lime er også bare SÅ fint Men synes også det neutrale er super sødt i den serie

Moderen her ææælsker lilla og lyserødt - så det bliver bare über-prinsesse-agtigt

Nok fornuftigt nok du blev stoppet Hehe... Men jeg kunne simpelthen ikke lade være - skulle være sikker på jeg fik det

Ja, det kan vi ikke forhindre dem i, men det tror jeg nu heller ikke vi havde gjort, hvis vi kunne

Det gør I da helt sikkert - jeg synes super godt om jer begge to

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Uhh, hvor bliver det spændende - hvornår skal I scannes igen?

Ja okay, det er dæleme skønt med noget tøj man kan arve - har vi desværre ikke lige

Det i lime er også bare SÅ fint Men synes også det neutrale er super sødt i den serie

Moderen her ææælsker lilla og lyserødt - så det bliver bare über-prinsesse-agtigt

Nok fornuftigt nok du blev stoppet Hehe... Men jeg kunne simpelthen ikke lade være - skulle være sikker på jeg fik det

Ja, det kan vi ikke forhindre dem i, men det tror jeg nu heller ikke vi havde gjort, hvis vi kunne

Det gør I da helt sikkert - jeg synes super godt om jer begge to

Den 3 august (33+3).

Det er det bestemt, hehe, jeg har et sted mere jeg kunne arve meget fra, hvis det var

Det synes jeg nemlig også Pæn serie.

Det er i hvert fald billigere for os

Hehe næh, så skal man have en backup løsning.

Søde skat, hvorfor kommer du så ikke også (hundeøjne)...

Anmeld

21. juli 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Den 3 august (33+3).

Det er det bestemt, hehe, jeg har et sted mere jeg kunne arve meget fra, hvis det var

Det synes jeg nemlig også Pæn serie.

Det er i hvert fald billigere for os

Hehe næh, så skal man have en backup løsning.

Søde skat, hvorfor kommer du så ikke også (hundeøjne)...

Uhh, det er jo snart søde - glæder mig til at høre nærmere om det

Luksusproblem

Ja, det er det... Det er sgu også dyrt... Bare sengeformindskeren koster 600, det løber dæleme hurtigt op

Ville rigtig gerne søde - men vi skal være barnepiger lørdag og får huset fuld af gæster søndag morgen

Anmeld

21. juli 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Uhh, det er jo snart søde - glæder mig til at høre nærmere om det

Luksusproblem

Ja, det er det... Det er sgu også dyrt... Bare sengeformindskeren koster 600, det løber dæleme hurtigt op

Ville rigtig gerne søde - men vi skal være barnepiger lørdag og får huset fuld af gæster søndag morgen

Skal nok sige til

Nogen skal have det

Ja, hold da op. Kom lige i tanke om, at vi mangle en lampe og gardin, så er faktisk ikke færdig med indkøb endnu

Tag ungerne med

Anmeld

21. juli 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Skal nok sige til

Nogen skal have det

Ja, hold da op. Kom lige i tanke om, at vi mangle en lampe og gardin, så er faktisk ikke færdig med indkøb endnu

Tag ungerne med

Haha - godt du sagde det, vi mangler faktisk også gardiner, og vi har skide tagvinduer på hendes værelse - og de gardiner vi kan finde er bare mega dyre Lamper har vi købt i IKEA - de der fine, lyserøde blomsterlamper

Haha - det går sgu nok ikke helt - hvem skal så gøre alt klar til gæsterne kommer søndag? Kommer I og hjælper med rengøring og bagning?

Anmeld

21. juli 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Haha - godt du sagde det, vi mangler faktisk også gardiner, og vi har skide tagvinduer på hendes værelse - og de gardiner vi kan finde er bare mega dyre Lamper har vi købt i IKEA - de der fine, lyserøde blomsterlamper

Haha - det går sgu nok ikke helt - hvem skal så gøre alt klar til gæsterne kommer søndag? Kommer I og hjælper med rengøring og bagning?

Hehe, så er jeg ikke den eneste der glemte dem

Det er det du har manden og moar til

Anmeld

21. juli 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

BTW henter du mig, så kan jeg da godt hjælpe med bagning og let rengøring i morgen, så ikke begynde med de dårlige undskyldninger

Anmeld

21. juli 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Hehe, så er jeg ikke den eneste der glemte dem

Det er det du har manden og moar til

Haha - min mor kommer i morgen for at sætte filt op på lillepigens værelse, og det haster altså mere end rengøringen, er ved at blive stresset over, at vi ikke er færdige med det

Det er skam ikke en dårlig undskyldning... Hehe... Men har simpelthen bare ikke tid til det, har lige et stykke til Vorebasse, og med det lorte-vejr de har lovet de næste dage, så er det ikke det der tiltrækker mig allermest

Anmeld

21. juli 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Haha - min mor kommer i morgen for at sætte filt op på lillepigens værelse, og det haster altså mere end rengøringen, er ved at blive stresset over, at vi ikke er færdige med det

Det er skam ikke en dårlig undskyldning... Hehe... Men har simpelthen bare ikke tid til det, har lige et stykke til Vorebasse, og med det lorte-vejr de har lovet de næste dage, så er det ikke det der tiltrækker mig allermest

Lorte vejr kan diskuteres

Kan nu godt forstå dig, altså med mors hjælp bliver brugt på værelset.

Anmeld

21. juli 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Lorte vejr kan diskuteres

Kan nu godt forstå dig, altså med mors hjælp bliver brugt på værelset.

Ja, men hvis I ikke river hovederne af hinanden, vil jeg rigtig gerne finde ud af noget en anden gang med jer - kunne være super hyggeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.