Guldklumpen uge 30+0 <3 <3 + 3d-scanning :d :d :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2011

Maalene

Putomanen skriver:

Hvor er det dejligt, at hun har det så godt inde i den fin mavse  Det er da vildt, at hun har så meget hård, skønt  

Jeg kan godt forstå, at du glæder mig helt vildt til at møde hende

Ja, hende der scannede lød også noget forbavset over alt det hår

Ja, det kan kun gå for langsomt nu

Er I kommet igang på Riget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

Aprilmor11

Maalene skriver:

Heej piger

Så er der lige knap 25% tilbage af tiden - hoooold da helt op, hvor er det bare gået stærkt

Vi har været til 3D-scanning i dag, og lillepigen har det bare helt fantastisk inde i maven

Hun ligger en lille smule under gennemsnittet, men ikke ret meget, så det er jo helt perfekt - 1494 gram baby-prinsesse

Og så fik vi og vide, at hun har masser af hår og at det er lige knap 2 cm. langt - så kan slet ikke vente med at få hende i mine arme

3D-billederne blev ikke ret godt, da hun lå med både arme og ben oppe foran hovedet, men vi fik da et lille kig ind til vores kommende datter og resten må vente til hun kommer til verden

Kæmpe stort knus fra en lykkelig, kommende mor

Sikke en flot mave .. Den sidder SÅ flot på dig ..

Anmeld

16. juli 2011

Maalene

Aprilmor11 skriver:

Sikke en flot mave .. Den sidder SÅ flot på dig ..

Tusind mange tak - hvor er du sød

Anmeld

16. juli 2011

Aprilmor11

Maalene skriver:

Tusind mange tak - hvor er du sød

Anmeld

16. juli 2011

MaybeBaby

Maalene skriver:

Heej piger

Så er der lige knap 25% tilbage af tiden - hoooold da helt op, hvor er det bare gået stærkt

Vi har været til 3D-scanning i dag, og lillepigen har det bare helt fantastisk inde i maven

Hun ligger en lille smule under gennemsnittet, men ikke ret meget, så det er jo helt perfekt - 1494 gram baby-prinsesse

Og så fik vi og vide, at hun har masser af hår og at det er lige knap 2 cm. langt - så kan slet ikke vente med at få hende i mine arme

3D-billederne blev ikke ret godt, da hun lå med både arme og ben oppe foran hovedet, men vi fik da et lille kig ind til vores kommende datter og resten må vente til hun kommer til verden

Kæmpe stort knus fra en lykkelig, kommende mor

Jaaarmen da bette Malene. For filan hvor er du bare grrrr... En rigtig pigemave! Og se lige hvad den gemmer, den skønne mave! Gud hvor ser hun skøn ud! Sådan helt hyggelig krøllet sammen hun bliver en hjerteknuser, du! har også overvejet en 3D scanning men koster det ikke er sted over 1000 kr? Men hun ser ud til at have det så godt. Døøøøøøgtig mor, Malene!

Anmeld

16. juli 2011

Maalene

MaybeBaby skriver:

Jaaarmen da bette Malene. For filan hvor er du bare grrrr... En rigtig pigemave! Og se lige hvad den gemmer, den skønne mave! Gud hvor ser hun skøn ud! Sådan helt hyggelig krøllet sammen hun bliver en hjerteknuser, du! har også overvejet en 3D scanning men koster det ikke er sted over 1000 kr? Men hun ser ud til at have det så godt. Døøøøøøgtig mor, Malene!

Haha - hvor er du bare herlig altså

Ja, hun er bare SÅ fin vores lille pige - er SÅ glad for i fik den scanning, selvom sviermor fik ødelagt mit gode humør, da hendes eneste kommentar var, at det var spild af penge... Synes jeg absolut ikke, synes det var SÅ stort, og virkelig betryggende at blive forsikret om, at alt var lige som det skulle være

Ja, utroligt så krøllet sammen hun ligger... Hihi - imponerende at de kan være derinde

Vi valgte en 2D-scanning med lidt 3D, hvis hun lå til det - gjorde hun så ikke helt, men vi fik et kig ind til hende alligevel, og det gav vi 700 kr. for - og så fik vi hele scanningen med lydoptagelse med hjem på dvd

Anmeld

16. juli 2011

Trine89

Årh hvor jeg da bare glæder mig endnu mere til at se billeder af den lille pigen iiih altså. 

Og den babybule, den er da SÅÅÅ smuk. det sidder sååå flot på dig smukke.. 

Anmeld

16. juli 2011

MaybeBaby

Maalene skriver:

Haha - hvor er du bare herlig altså

Ja, hun er bare SÅ fin vores lille pige - er SÅ glad for i fik den scanning, selvom sviermor fik ødelagt mit gode humør, da hendes eneste kommentar var, at det var spild af penge... Synes jeg absolut ikke, synes det var SÅ stort, og virkelig betryggende at blive forsikret om, at alt var lige som det skulle være

Ja, utroligt så krøllet sammen hun ligger... Hihi - imponerende at de kan være derinde

Vi valgte en 2D-scanning med lidt 3D, hvis hun lå til det - gjorde hun så ikke helt, men vi fik et kig ind til hende alligevel, og det gav vi 700 kr. for - og så fik vi hele scanningen med lydoptagelse med hjem på dvd

Det var da en mærkelig kommentar :/ jeg synes jo det må have været SÅ fedt og betryggende at se hende have det så godt! Især efter jeres oplevelse sidste år. Næh du, prut med hende

Anmeld

17. juli 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Ja, det er bare rigtig dejligt søde

Hvad med jeres lillepige, har hun det også godt?

Der er i hvert fald gang i den derinde Har dog ikke lavet på sygehuset siden sidste torsdag (hvilket er ret stort), så ved ikke om lægerne vil give mig ret. Skal til scanning på onsdag

Hvordan går det hos jer?

Anmeld

17. juli 2011

***S***

Skøn oplevelse ikke??

Rigtig godt billede af din flotte mave! Den sidder rigtig fint på dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.