Guldklumpen uge 30+0 <3 <3 + 3d-scanning :d :d :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2011

Maalene

1012lmp skriver:

Ja det gør det helt sikkert.. men tror nu det er hårdt for alle..!

Synes bare det er mærkeligt at jeg om 14 dage har et skolebarn  Det er jo sygt... haha haha

Ja, ellers ville det da være mærkeligt Er ihvertfald glad for at hun kommer til at få en masse dejlige oplevelser med bedsteforældrene også, vil ikke bytte mine barndomsminder med mine bedsteforældre for noget i verden

Hooold da op - ja, det er da heeeelt vildt Det går bare stærkt med de små pus, men ihh hvor må han glæde sig til at komme i skole

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

1012lmp

Maalene skriver:

Ja, ellers ville det da være mærkeligt Er ihvertfald glad for at hun kommer til at få en masse dejlige oplevelser med bedsteforældrene også, vil ikke bytte mine barndomsminder med mine bedsteforældre for noget i verden

Hooold da op - ja, det er da heeeelt vildt Det går bare stærkt med de små pus, men ihh hvor må han glæde sig til at komme i skole

Han glæder sig også heeelt vildt...

nej jeg ville heller ikke bytte det for noget i verden.. det er det gode ved at være ung Og nu har jeg lige fået dem hjem efter 12 dage hos deres far... fuuuck det er fantastisk...

Anmeld

31. juli 2011

Maalene

1012lmp skriver:

Han glæder sig også heeelt vildt...

nej jeg ville heller ikke bytte det for noget i verden.. det er det gode ved at være ung Og nu har jeg lige fået dem hjem efter 12 dage hos deres far... fuuuck det er fantastisk...

Det kan jeg godt forstå - man er jo også en stor dreng, når man starter i skole

Ihh, hvor lyder det bare skønt, må være hårdt at have undværet dem så længe, så skal der rigtig hygges de næste dage

Anmeld

1. august 2011

CmarianN

Maalene skriver:

Hvor er det bare FANTASTISK at høre - glæder mig sådan til at følge dig og lille blyp Vil I have kønnet og vide?

I lige måde :-) Så kan du komme med gode baby fif til mig ;-) Vi vil ikke vide kønnet, nej ;-)

Anmeld

2. august 2011

Maalene

CmarianN skriver:

I lige måde :-) Så kan du komme med gode baby fif til mig ;-) Vi vil ikke vide kønnet, nej ;-)

Vil hellere end gerne komme med gode råd, hvis jeg kan

Uhh, hvor spændende... Glæder mig godt nok til at følge dig og lille nus

Anmeld

3. august 2011

CmarianN

Maalene skriver:

Vil hellere end gerne komme med gode råd, hvis jeg kan

Uhh, hvor spændende... Glæder mig godt nok til at følge dig og lille nus

Kan kun sige i lige måde :-)

Anmeld

8. august 2011

Stine Reckweg

Sikke en smuk mave du har

Anmeld

8. august 2011

Maalene

Stine Reckweg skriver:

Sikke en smuk mave du har

Århh - tusind tak for de søde ord

Anmeld

8. august 2011

Stine Reckweg

Maalene skriver:

Århh - tusind tak for de søde ord

Det var da så lidt =)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.