Hvorfor har du holdt ham hjemme?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2011

bullerbassen

Puslingen skriver:

Ja præcis. Men når man har et usynligt "handicap" er mange ikke særligt forstående
Det kan jeg godt forstå

Nej kender alt til dette - Øv øv nemmere med en brækket arm  Så ærgeligt det skal være sådan..

Håber ikke det er alvorligt med Charlie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

Aprilmor11

SanneBoe skriver:

Jeg plejer ikke at være typen der lader mig gå på af andres kommentar, men når jeg gang på gang på gang på gang på gang hører denne: "Hvborfor har du dog i alverden holdt ham hjemme", blir jeg faktisk en smule irreteret.

Sagen er jo den at vi fik to skønne drenge li i røven af hinanden, Lauge i Januar 2010 og Hjalte i December 2010, da vi så fandt ud af at vi ventede Hjalte meddelte jeg at jeg ville holde Lauge hjemme sammen med Hjalte også skulle de starte op i DP sammen, når den tid engang kom, og det har jeg været så evig glad for jeg har gjort, men folk undre sig over det, men hvorfor skulle jeg aflevere Lauge til en anden dame der skulle passe ham, når jeg alligevel var hjemme??

Dvs. at jeg sku putte to krudtugler i bilen morgen og eftermiddag for at aflevere og hente 1, nej nej - jeg er SÅ glad for min besliutning om at Lauge først bliver 1,5 år inden han kommer afsted og er SÅ ked af Hjalte allerede skal afsted som 8,5 mdrs....

Men undre du dig over hvorfor nogle holder børn hjemme længere tid en "normalt"?

Jeg tror at jeg havde gjort det samme, nu når de er så tæt på hinanden

Og det er jo jer som kender jeres børn bedst

Anmeld

12. juli 2011

Henriette1973

Jeg synes det er fedt at du har mulighed for at gøre det. Jeg synes det er ærgeligt, at andre synes de kan tillade sig at stille spørgsmålstegn ved din beslutning. De kan jo bare sige "spændene valg, men jeg vælger altså anderledes".....

Da min datter var 11 mrd trængte jeg til at komme igang igen på arbejdet. Og jeg tror at hun synes det var dejligt med legekammerater i vs.

Nu er hun 2½ år og giver faktisk udtryk for at hun heller vil være hjemme hos os (mor+far). Faktisk er jeg overbevist om at hun fortrækker at være hos os i sine trygge omgivelser, og nu ville jeg faktisk ønske at jeg kunne give hende den mulighed... Og så samtidig med sørge for at have nogle på samme alder at lege med en gang i mellem.

Hilsen Henriette

Anmeld

12. juli 2011

2721

bullerbassen skriver:

Nej kender alt til dette - Øv øv nemmere med en brækket arm  Så ærgeligt det skal være sådan..

Håber ikke det er alvorligt med Charlie

Tak, alvorligt er det ikke. Håber det bliver bedre med tiden.
Ja, en brækket arm havde været til at håndter.

Anmeld

12. juli 2011

bullerbassen

Puslingen skriver:

Tak, alvorligt er det ikke. Håber det bliver bedre med tiden.
Ja, en brækket arm havde været til at håndter.

Jeps - vores den store har også lidt usynlige hensyn ikke nemt

Håber det bliver bedre med tiden - tror så længe man er OBS på      " problemet " er det ikke helt skidt for så kan man hjælpe & støtte bedst muligt

Anmeld

12. juli 2011

2721

bullerbassen skriver:

Jeps - vores den store har også lidt usynlige hensyn ikke nemt

Håber det bliver bedre med tiden - tror så længe man er OBS på     " problemet " er det ikke helt skidt for så kan man hjælpe & støtte bedst muligt

Det er jeg ked af at høre
Ja, det er klart en fordel

Anmeld

13. juli 2011

signe.

bullerbassen skriver:

Ej der er da ikke folk der mener børn tar skade at at blive passe hjemme  Hvordan filan skulle de tage skade af det ??

Er målløs - Tror da de har LANGT bedre at at bliver passe hjemme frem for det dagpleje når de er så små

ehmm jo, nogle gør.. jeg har læst om nogle som mener børnene får sociale vanskligheder, og får sværere ved at begå sig i samfundet... jeg mener IKKE at de tager skade af det.. holder selv mine hjemme så længe som muligt..

Anmeld

13. juli 2011

Isabella_mor

hvorfor smide penge efter at få sit barn passet når man alligevel er hjemme og har fri... havde man stress og havde meget let til at miste overblikket og overskuddet var det måske en god idé. men hvis man er SUPER MOM så skal man da have sine børn hjemme...  hvor de hører til... jeg forstår godt du holder din ældste hjemme... havde gjort det samme

jeg frygter sgu også den dag hvor min skal i vugger og jeg slet ikke kommer til at se ham så meget som jeg gør nu... det syntes jeg slet ikke jeg har lyst til.. men ja. han skal jo ud og møde verden.

Anmeld

13. juli 2011

patella

signe. skriver:

ehmm jo, nogle gør.. jeg har læst om nogle som mener børnene får sociale vanskligheder, og får sværere ved at begå sig i samfundet... jeg mener IKKE at de tager skade af det.. holder selv mine hjemme så længe som muligt..

Det er utroligt hvor folk får det fra Jeg talte for nylig med en skolelærer, som også er i den legestue hvor vi går og hun siger at der er lavet undersøgelser på, og hun har selv erfaring i, at børn der har været ude og blive passet ofte har langt større sociale vanskeligheder, end børn der er blevet passet hjemme - så det er altså en skrøne, at børn SKAL ud og passes, for at blive socialt fungerende... Kæmpe trøst for mig, der også går hjemme med min dreng på snart 20 måneder, og som var bange for at det netop var omvendt 

Anmeld

13. juli 2011

signe.

patella skriver:

Det er utroligt hvor folk får det fra Jeg talte for nylig med en skolelærer, som også er i den legestue hvor vi går og hun siger at der er lavet undersøgelser på, og hun har selv erfaring i, at børn der har været ude og blive passet ofte har langt større sociale vanskeligheder, end børn der er blevet passet hjemme - så det er altså en skrøne, at børn SKAL ud og passes, for at blive socialt fungerende... Kæmpe trøst for mig, der også går hjemme med min dreng på snart 20 måneder, og som var bange for at det netop var omvendt 

ja det dejligt at have muligheden.. jeg forstår heller ikke hvor folk får det fra.. det burde da være sundest at holde dem hjemme i vante omgivelser...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.