Hvorfor har du holdt ham hjemme?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
signe. skriver:

ja det dejligt at have muligheden.. jeg forstår heller ikke hvor folk får det fra.. det burde da være sundest at holde dem hjemme i vante omgivelser...

Fordi det er sådan samfundet har udviklet sig.... og fordi så dulmer man sin egen samvittighed ved at sige, at børn har bedst ved at komme ud...

Jeg er ikke støt på nogen undersøgelser som dokumentere, at det er skadeligt... Så jeg mener, at børn ikke tager skade af at gå hjemme ved deres forældre... tværtimod vil jeg mene, at det gavner dem....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

sbs78

SanneBoe skriver:

Jeg plejer ikke at være typen der lader mig gå på af andres kommentar, men når jeg gang på gang på gang på gang på gang hører denne: "Hvborfor har du dog i alverden holdt ham hjemme", blir jeg faktisk en smule irreteret.

Sagen er jo den at vi fik to skønne drenge li i røven af hinanden, Lauge i Januar 2010 og Hjalte i December 2010, da vi så fandt ud af at vi ventede Hjalte meddelte jeg at jeg ville holde Lauge hjemme sammen med Hjalte også skulle de starte op i DP sammen, når den tid engang kom, og det har jeg været så evig glad for jeg har gjort, men folk undre sig over det, men hvorfor skulle jeg aflevere Lauge til en anden dame der skulle passe ham, når jeg alligevel var hjemme??

Dvs. at jeg sku putte to krudtugler i bilen morgen og eftermiddag for at aflevere og hente 1, nej nej - jeg er SÅ glad for min besliutning om at Lauge først bliver 1,5 år inden han kommer afsted og er SÅ ked af Hjalte allerede skal afsted som 8,5 mdrs....

Men undre du dig over hvorfor nogle holder børn hjemme længere tid en "normalt"?

Synes det er super fedt ar du gør det Jeg har også tit fået samme kommentar når jeg har holdt mine hjemme på mine fridage.

Anmeld

13. juli 2011

Lullaby

Ja jeg har nu været glad for at aflevere mine unger. Jeg tror at de har haft godt af det og har hygget sig dernede. Bella blev afleveret som 1,5 og det var ALT for sent for hende. Hold da op hvor var det forfærdeligt. Yazmin som 6 mdr og det var det bedste for hende for da hun kom i den der fase hvor hun var bange for, at miste mor og far var hun så tryg ved dp moren at der intet problem var

Anmeld

13. juli 2011

Lullaby

Mathias Villads skriver:

Fordi det er sådan samfundet har udviklet sig.... og fordi så dulmer man sin egen samvittighed ved at sige, at børn har bedst ved at komme ud...

Jeg er ikke støt på nogen undersøgelser som dokumentere, at det er skadeligt... Så jeg mener, at børn ikke tager skade af at gå hjemme ved deres forældre... tværtimod vil jeg mene, at det gavner dem....

Jeg har nu ingen dårlig samvittighed

Anmeld

13. juli 2011

Hvem?

sbs78 skriver:

Synes det er super fedt ar du gør det Jeg har også tit fået samme kommentar når jeg har holdt mine hjemme på mine fridage.

Det kommer jeg hvert flad også til, altså at hoolde dem hjemme på mine fridage - ville da 10 gange heller bruge mine fridage sammen med drengene end at aflevere dem bare for at have tid til alt muligt andet.

Anmeld

13. juli 2011

sbs78

SanneBoe skriver:

Det kommer jeg hvert flad også til, altså at hoolde dem hjemme på mine fridage - ville da 10 gange heller bruge mine fridage sammen med drengene end at aflevere dem bare for at have tid til alt muligt andet.

ja lige præcis. jeg har heller ikke fået børn, for at de skal "leve" institution. Lige som jeg heller kunne finde på at holde ferie uden mine børn.

Anmeld

13. juli 2011

Hvem?

sbs78 skriver:

ja lige præcis. jeg har heller ikke fået børn, for at de skal "leve" institution. Lige som jeg heller kunne finde på at holde ferie uden mine børn.

Præcis - vi tænker helt ens

Anmeld

13. juli 2011

sbs78

SanneBoe skriver:

Præcis - vi tænker helt ens

Nogle gange pisser det virkelig mig af, når folk skal komme med de kommentar. jeg vil nyde mine børn i mens de er små, for lige pludseligt er de store. Og noget er også at børene har da også brug for en fridag

Anmeld

13. juli 2011

signe.

Mathias Villads skriver:

lige nøjagtig men delte meninger er der nok altid, og ja du har nok ret i at det også kan have noget emd forældres samvittighed at gøre, at de ligsom fortæller sig selv at de har bedst af at komme i dp eller andet.. men det jo også med om man overhovedet har muligheden for at gå hjemme... for mine skal jo også i DP på et tidspunkt.. der skal jo brød på bordet

Anmeld

13. juli 2011

signe.

sbs78 skriver:

Nogle gange pisser det virkelig mig af, når folk skal komme med de kommentar. jeg vil nyde mine børn i mens de er små, for lige pludseligt er de store. Og noget er også at børene har da også brug for en fridag

helt enig.. de forældre der kommer med de kommentare er nok inderst inde kede af at de ikke selv kan holde deres børn hjemme, og så lader de det gå ud over dem som kan.. ikke en konstatering, men kan jo godt være at det er sådan ved nogle jeg glæder mig i hvert fald over at have mulighed for at holde mine hjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.