Hvorfor har du holdt ham hjemme?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2011

bullerbassen

signe. skriver:

kan virkelig godt forstå du bliver irriteret søde!! Jeg synes det er en kanon beslutning du tog, og jeg holder skam også Hasse hjemme, sammen med lillebror når han kommer

Nogle mener jo de tager skade, af både det ene og det andet, men jeg kender da flere som er decideret hjemmegående med deres børn, og de børn fejler da intet, og trives i bedste velgående... og de kan da også sagtens finde ud af at lege med andre børn... Man afskærmer dem jo ikke fra HELE verden, ved at sende dem i DP det senere.. så  til os mødre som holder vores små basser hjemme, når vi har muligheden for det

Ej der er da ikke folk der mener børn tar skade at at blive passe hjemme  Hvordan filan skulle de tage skade af det ??

Er målløs - Tror da de har LANGT bedre at at bliver passe hjemme frem for det dagpleje når de er så små

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

2721

bullerbassen skriver:

Ej der er da ikke folk der mener børn tar skade at at blive passe hjemme  Hvordan filan skulle de tage skade af det ??

Er målløs - Tror da de har LANGT bedre at at bliver passe hjemme frem for det dagpleje når de er så små

Der er mange agnder mener det er skadeligt. Mange mener jeg får en selvcentræret asocial dreng. fordi han går hjemme med mig. Påtrods af at der er blevet anbefalet af læge og sp

Anmeld

12. juli 2011

BellaT

SanneBoe skriver:

Jeg plejer ikke at være typen der lader mig gå på af andres kommentar, men når jeg gang på gang på gang på gang på gang hører denne: "Hvborfor har du dog i alverden holdt ham hjemme", blir jeg faktisk en smule irreteret.

Sagen er jo den at vi fik to skønne drenge li i røven af hinanden, Lauge i Januar 2010 og Hjalte i December 2010, da vi så fandt ud af at vi ventede Hjalte meddelte jeg at jeg ville holde Lauge hjemme sammen med Hjalte også skulle de starte op i DP sammen, når den tid engang kom, og det har jeg været så evig glad for jeg har gjort, men folk undre sig over det, men hvorfor skulle jeg aflevere Lauge til en anden dame der skulle passe ham, når jeg alligevel var hjemme??

Dvs. at jeg sku putte to krudtugler i bilen morgen og eftermiddag for at aflevere og hente 1, nej nej - jeg er SÅ glad for min besliutning om at Lauge først bliver 1,5 år inden han kommer afsted og er SÅ ked af Hjalte allerede skal afsted som 8,5 mdrs....

Men undre du dig over hvorfor nogle holder børn hjemme længere tid en "normalt"?

Ved godt at du ved det, men du gør det helt rigtige. Bliv ikke i tvivl om det, fordi mange synes det er forkert og mærkeligt. Det er NATURLIGT og det bedste for små børn at være sammen med mor så meget som muligt.

Lyt ikke til kommentarerne, men glæd dig over at du har muligheden for det. Og dine drenge får garanteret et fantastisk forhold fordi de altid er sammen og må lære at tage hensyn og lære at deles om opmærksomhed.

Anmeld

12. juli 2011

bullerbassen

Puslingen skriver:

Der er mange agnder mener det er skadeligt. Mange mener jeg får en selvcentræret asocial dreng. fordi han går hjemme med mig. Påtrods af at der er blevet anbefalet af læge og sp

EJ er så målløs - Kan da overhoved ikke se hvordan det skulle skade ens barn... Det ville da være at foretrække , tror da langt de fleste ville beholde sine børn hjemme , hvis muligheden var der...

Nu snakker vi jo ikke om til skole alderen - Arbejder i børnehave og vi fik en pige på 5 år som var passet hjemme hos bedste forældrerne, men skulle så i børnehave det sidste år inden skolegang. Og det var et HÅRDT år for denne pige ingen tvivl om  hun kom ud for sent

Men de første par år sker der da ingen skade så længe man vel kommer lidt ud også

Silas startede da han var 10½ månede og  han er sidenhen blevet flyttet til privat. Da jeg syntes der blev taget ALT for lidt hensyn til sådan en lille gut.

Anmeld

12. juli 2011

2721

bullerbassen skriver:

EJ er så målløs - Kan da overhoved ikke se hvordan det skulle skade ens barn... Det ville da være at foretrække , tror da langt de fleste ville beholde sine børn hjemme , hvis muligheden var der...

Nu snakker vi jo ikke om til skole alderen - Arbejder i børnehave og vi fik en pige på 5 år som var passet hjemme hos bedste forældrerne, men skulle så i børnehave det sidste år inden skolegang. Og det var et HÅRDT år for denne pige ingen tvivl om  hun kom ud for sent

Men de første par år sker der da ingen skade så længe man vel kommer lidt ud også

Silas startede da han var 10½ månede og  han er sidenhen blevet flyttet til privat. Da jeg syntes der blev taget ALT for lidt hensyn til sådan en lille gut.

Ja, det er jeg også, men dem om det. Charlie har nogle problemer som gør han ikke er parat. Og jeg elsker at have ham hjemme. Nyder det og det gør han også. Vi tager det i HANS tempo

Uhh det må også være hårdt for hende bare med et at kom i børnehave

Anmeld

12. juli 2011

Hvem?

Jeg er slet ikke i tvivl om at min beslutning har været rigtig, Lauge kunne som sagtens have kommet afsted som 10 mdrs, han har altid været meget fremme i skoene, udviklingsmæssigt og har MEEEEGET krudt i røven, men da jeg nu havde muligheden for det, ville jeg da heller holde min bandit hjemme end at se en anden passe ham, det gruer mig stadig at de begge ska afsted nu her, men sådan er det nu engang, jeg har været super glad for at ku ha ham hjemme, selvom Hjalte fik en hård start på livet, men Lauge har taget det istiv arm og har været på ferie hos Mormor og Morfar, mens jeg har været indlagt med Hjalte og Laauge hyggede sig jo hos de gamle (de har Maskinstation, så Lauge havde jo travlt med at kører traktor dagen lang)

Anmeld

12. juli 2011

Munder

Jeg undres ikke. Ville ikke selv kunne gøre det, men tager klart hatten af over at du har kunne holde barsel med en "ekstra" baby hjemme!

Anmeld

12. juli 2011

jydeinden

om jeg undrer mig... nej enligt ikke, folk er vel forskellige, jeg ville bare ikke selv gøre det

Anmeld

12. juli 2011

bullerbassen

Puslingen skriver:

Ja, det er jeg også, men dem om det. Charlie har nogle problemer som gør han ikke er parat. Og jeg elsker at have ham hjemme. Nyder det og det gør han også. Vi tager det i HANS tempo

Uhh det må også være hårdt for hende bare med et at kom i børnehave

Og det må jo klart være det bedste  frem for at sende et barn afsted som ikke er klar - det må da SKADE....

Ja det var MEGET hårdt for hende

Anmeld

12. juli 2011

2721

bullerbassen skriver:

Og det må jo klart være det bedste  frem for at sende et barn afsted som ikke er klar - det må da SKADE....

Ja det var MEGET hårdt for hende

Ja præcis. Men når man har et usynligt "handicap" er mange ikke særligt forstående
Det kan jeg godt forstå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.