Jeg plejer ikke at være typen der lader mig gå på af andres kommentar, men når jeg gang på gang på gang på gang på gang hører denne: "Hvborfor har du dog i alverden holdt ham hjemme", blir jeg faktisk en smule irreteret.
Sagen er jo den at vi fik to skønne drenge li i røven af hinanden, Lauge i Januar 2010 og Hjalte i December 2010, da vi så fandt ud af at vi ventede Hjalte meddelte jeg at jeg ville holde Lauge hjemme sammen med Hjalte også skulle de starte op i DP sammen, når den tid engang kom, og det har jeg været så evig glad for jeg har gjort, men folk undre sig over det, men hvorfor skulle jeg aflevere Lauge til en anden dame der skulle passe ham, når jeg alligevel var hjemme??
Dvs. at jeg sku putte to krudtugler i bilen morgen og eftermiddag for at aflevere og hente 1, nej nej - jeg er SÅ glad for min besliutning om at Lauge først bliver 1,5 år inden han kommer afsted og er SÅ ked af Hjalte allerede skal afsted som 8,5 mdrs....
Men undre du dig over hvorfor nogle holder børn hjemme længere tid en "normalt"?
Anmeld