Afføring under fødsel (afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2011

Bare mig..

SiljasMoar skriver:

Altså jeg lavede flere små poops var endda tæt på at dumpe en på fødderne af manden ha ha og det var mega pinligt da jordemoderen som ovenikøbet kun var studerende og meget ung, tørrede mig i måsen og bagefter havde min kæreste et stort behov for liiiige at opfriske min hukommelse om både konsistens, farve og lugt!!! Tak skat

Hold nu kæft mand, jeg er flad af grin! Hold nu op hvor fedt skrevet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

Lou87

MissChrista skriver:

Aaahahahahah! Er FLAD af grin!!!! Hold kæft en sjov situation!!!!!!!!!!!

Haha ja tror bestemt også de har haft det hylende morsomt

Anmeld

11. juli 2011

Bare mig..

Noneother skriver:

Hæhæh. Jeg tror godt nok min humoristiske sans lå på et meget lille sted der, men som jeg lå der med dobbeltkoblede mega AV! veér med 3 minutters interval, fik jeg alligevel tanken. Hvad er værst?

At komme til at lægge en lille en under fødslen eller.. Wait for it!

Komme til at sprøjteskide en ½ liter vand 2 meter bagud fordi man pludselig ikke kunne holde på det dersens klyx under næste ve?

Jeg valgte IKKE at tage chancen.

Endnu mere at grine over

Er VIRKELIG flad af grin over jeres historier PI**E fedt

Anmeld

11. juli 2011

Mor Christa

Lou87 skriver:

Haha ja tror bestemt også de har haft det hylende morsomt

Anmeld

11. juli 2011

Mor Christa

Nicolinesmor170510 skriver:

Endnu mere at grine over

Er VIRKELIG flad af grin over jeres historier PI**E fedt

Er TOTAL enig .. HOld kæft det er skægt

Anmeld

11. juli 2011

Bare mig..

MissChrista skriver:

Er TOTAL enig .. HOld kæft det er skægt

Hahahaha.. mangler alle de der totalt grineren smileys der, for de der er som normale herinde, er slet ikke noget til at udtrykke min latter lige nu :

Anmeld

11. juli 2011

Mor Christa

Hahahaha.. mangler alle de der totalt grineren smileys der, for de der er som normale herinde, er slet ikke noget til at udtrykke min latter lige nu img src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12392.png" border="0" alt="" align="absMiddle" />

hahaha præcis !!!!!

Anmeld

11. juli 2011

pastry26

HAHAHAHAHAHA!!!!!!!!  Jeg har hverken født eller fået klyx, men tak for at jeg må læse med piger, det er virkelig underholdende!!!

Anmeld

11. juli 2011

_-Kathrine-_

Ja, det sev nærmest ud af mig....!

Havde allerede sagt det til jordemoderen inden at jeg var ked af at jeg ikke fik en klyx, for det ville være flovt hvis jeg nu sked  Den gamle garvede jordemoder sagde bare at det skulle jeg sgu ikk tænke over, for det var hun så vant til... Var desværre meget bevidst om det under presseveerne, men jordemoderen sagde lige så forsigtigt mellem veerne: "Jeg tørrer dig lige"...... Hmmm.. hvad siger man lige til det?

Anmeld

11. juli 2011

Silja&Noam

Hold nu kæft mand, jeg er flad af grin! Hold nu op hvor fedt skrevet

Ha ha det er først bagefter man syns det sjovt.. Lige når man står på alle fire og ens mand begynder at se underlig ud i hovedet og så jordemoderen kommer og tørrer en bag i og siger "den snupper jeg lige, det il så rart at ha hængende".. Så ku jeg ik se det sjove i det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.