Afføring under fødsel (afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2011

K&S

MissChrista skriver:

Hej piger.

Sad lige og tænkte på den uheldige situation, som det nu var - Dengang jeg lå og skulle til at føde min søn, og lå på alle 4 (fordi det mente JM var godt for mig-DET VAR UBEHAGELIGT!), og jeg endelig måtte presse, så kom der en mini-poop ud af mig..
Havde på daværende tidspunkt fasktisk overskud til at føle mig pinligt berørt.. Det var bare mit værste marridt.. At jeg ville komme til at "lave" under fødslen, så derfor havde jeg fra START af sagt, at jeg ville ha' det der som jeg ikke kan huske hvad hedder
Det der de giver én inden man skal føde, så man ligesom kan komme af med alt inden...
MEN JA - det kunne de så ikke nå med mig, for da jeg kom ind på sygehuset var jeg allerede 9 cm åben

Den dga idag kan jeg selvfølgelig kun grine af det.. Men stadig
MIN KÆRESTE SÅ DET ALTSÅ !!!!  
Tror han er mærket for resten af sit liv haha..

HVad med jer? Nogen af jer, der kom ti lat lave en lille pølle under fødslen?

Nej, i hvert fald ikke, hvad jeg ved af  jeg havde også fået Klyx inden fødslen...!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

Noneother

Ikke hvad jeg ved af (Kan jo s´følig være det bare ikke er blevet nævnt for mig )

-og jeg fik endda ikke engang det dersens klyx! Jeg havde ellers takket ja, men da det så var gjort klar kunne jeg alligevel ikke overskue tanken om at ligge der med turboveér og få spulet en ½ liter væske op i finten. "SÅ... Holder du på bare på det så godt du kan!" Nooh thank you.

Anmeld

11. juli 2011

Mor Christa

Dansker i England skriver:

Ja, jeg fødte stående på alle fire, og er ret sikker på, at der kom en del ud af mig, men jeg var fuldstændig ligeglad på daværende tidspunkt, og min ex, som var med til fødslen var heller ikke berørt af det overhovedet, og han tændte fint på mig efterfølgende, så det var ikke  en mood-killer for forholdet.

Ah, det har dte heldigivs heller ikke været for os .. Overdrivelse fremmer forståelsen jo (; hehe.. Men altså, han så det og "driller" mig lidt med det engang imellem.. Men super, at man kan grine af det nu

Anmeld

11. juli 2011

Mor Christa

Noneother skriver:

Ikke hvad jeg ved af (Kan jo s´følig være det bare ikke er blevet nævnt for mig )

-og jeg fik endda ikke engang det dersens klyx! Jeg havde ellers takket ja, men da det så var gjort klar kunne jeg alligevel ikke overskue tanken om at ligge der med turboveér og få spulet en ½ liter væske op i finten. "SÅ... Holder du på bare på det så godt du kan!" Nooh thank you.

hahahah ..  Super situation du lige fik stillet op dér..
Jeg ville bare SÅ gerne ha' haft det piiv

Anmeld

11. juli 2011

Lou87

MissChrista skriver:

Pyyyh! .. Det er altså også super pinligt haha

Haha ja bare tanken om det og jeg var ved og dø af pinlighed
Men jeg var ved og blive hysterisk da de sagde at der ik var tid til jeg fik det.... og da jeg fik pressetrang sagde jeg til dem: "jeg skal på toilet.." .. "nej louise, du kan ik komme derud" ... "jamen jeg skal virkelig på toilet, jeg skal skide" ... "nej louise,du skal føde" ... "jeg skal altså VIRKELIG SKIDE!!" .. " louise du er ved og føde! det er barnet der presser på.."

HAHA ka bare så tydeligt huske det

Anmeld

11. juli 2011

Dansker i England

MissChrista skriver:

Ah, det har dte heldigivs heller ikke været for os .. Overdrivelse fremmer forståelsen jo (; hehe.. Men altså, han så det og "driller" mig lidt med det engang imellem.. Men super, at man kan grine af det nu

Vi talte aldrig om det, da det jo var en naturlig del af en fødsel, men der var ingen grund til at genleve oplevelsen.

Anmeld

11. juli 2011

Mira0911

MissChrista skriver:

haha det har du ret i  .. Godt det heller ik var mig der skulle gøre rent efter mig

hehe nemlig... De havde sagt de vil ligge et kateter, og sagde det kunne de godt droppe alt om... 

Anmeld

11. juli 2011

Mor Christa

morethanperfect skriver:

Ja .. Det gjorde jeg .. Og min kæreste var der også . Men ærligt syns jeg slet ikke det var pinligt .. Det er hvad der sker

Det har du helt ret i - det er hvad der sker.. Men PUHA jeg havde ønsket inden min fødsel, at det aldrig ville ske for mig ;P Men sådan er dét! Nu er dét prøvet hihi

Anmeld

11. juli 2011

Tona

Til gengæld oplevede jeg det som ufatteligt pinligt at jeg pga af de stærke ve-smerter fik et voldsomt anfald af opkastninger og diarre. Jeg sad ude på det lokum og sk...d og skreg af veer jeg ved ikke hvor længe og da jeg kom tilbage igen sagde jordmoren bare at så kunne vi nok spare det klyx

Anmeld

11. juli 2011

Mor Christa

Lou87 skriver:

Haha ja bare tanken om det og jeg var ved og dø af pinlighed
Men jeg var ved og blive hysterisk da de sagde at der ik var tid til jeg fik det.... og da jeg fik pressetrang sagde jeg til dem: "jeg skal på toilet.." .. "nej louise, du kan ik komme derud" ... "jamen jeg skal virkelig på toilet, jeg skal skide" ... "nej louise,du skal føde" ... "jeg skal altså VIRKELIG SKIDE!!" .. " louise du er ved og føde! det er barnet der presser på.."

HAHA ka bare så tydeligt huske det

Aaahahahahah! Er FLAD af grin!!!! Hold kæft en sjov situation!!!!!!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.