MissChrista skriver:
Hej piger.
Sad lige og tænkte på den uheldige situation, som det nu var - Dengang jeg lå og skulle til at føde min søn, og lå på alle 4 (fordi det mente JM var godt for mig
-DET VAR UBEHAGELIGT!), og jeg endelig måtte presse, så kom der en mini-poop ud af mig.. 

Havde på daværende tidspunkt fasktisk overskud til at føle mig pinligt berørt.. Det var bare mit værste marridt.. At jeg ville komme til at "lave" under fødslen, så derfor havde jeg fra START af sagt, at jeg ville ha' det der som jeg ikke kan huske hvad hedder
Det der de giver én inden man skal føde, så man ligesom kan komme af med alt inden...
MEN JA - det kunne de så ikke nå med mig, for da jeg kom ind på sygehuset var jeg allerede 9 cm åben 
Den dga idag kan jeg selvfølgelig kun grine af det.. Men stadig 
MIN KÆRESTE SÅ DET ALTSÅ !!!! 

Tror han er mærket for resten af sit liv haha..
HVad med jer? Nogen af jer, der kom ti lat lave en lille pølle under fødslen?
Det aner jeg da ikke, men tror det ikke, for jeg fik et Klyx med både nr 1 og 2, for at sætte ekstra skub i veerne.
Og det er heller ikke noget jeg overhovedet har gået op i, det er kun så naturligt at det kan ske..og jordemoderen er da totalt ligeglad, for det sker så tit...det bliver jo bare tørret af.

Kærligst
Sussie
Anmeld