Afføring under fødsel (afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2011

Maja_4000

Jeg fik kejsersnit , så ved det faktisk ikke .. Kunne ikke se derned på grund af det klæde der :b

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

maria_wlt

Jep... Fik Klyx, men pøllen kom alligevel 

Min mand sætter det op mod den 3 grads bristning jeg også fik, og så er pøllen lige pludselig ikke så slem mere... 

Anmeld

17. juli 2011

Rosa

Jeg fødte jo hjemme og bad om klyx ret tidligt i forløbet og fik det, kunne selv sidde på toilettet så det gik fint. Jeg havde jo et stort fødekar stillet op, og det ahvde været SÅ ærgeligt hvis jeg ikke havde kunnet bruge det alligevel fordi det blev "forurenet"... 

Men da presseveerne først gik i gang var jeg SÅ ligeglad - jeg kunne ikke have været mere ligeglad om jeg havde anstrengt mig! Det føltes alligevel som at sk*de en ildkugle, så lidt afføring havde sikkert bare været lindrende... 

Anmeld

17. juli 2011

Silas&Mille

Ved det faktisk ikke... Fik ikke Klyx eller hvad det nu hedder. Men kunne ærlig talt ikke mærke om der var noget eller ej, synes ligesom at baby fyldte godt til dernede 

Anmeld

17. juli 2011

Silas&Mille

B&J skriver:

Nej det kom jeg ikke til, men jeg kom til at tisse istedet for havde lå i 16 timer kunne ikke tisse men kunne jeg da jeg havde født og alt var jo slapt så kunne ikke styre det pinligt man ja kan jo ikke gøre for det

hehe det skete også for mig da jeg skulle sidde op imens de forsøgte at ligge rygbedøvelse.

men jo ikke rigtig noget man kan gøre for

veer, sidde foroverbøjet og en baby der presser på er altså ikke en god kombi på blæren 

Anmeld

17. juli 2011

SussieThyssen

MissChrista skriver:

Hej piger.

Sad lige og tænkte på den uheldige situation, som det nu var - Dengang jeg lå og skulle til at føde min søn, og lå på alle 4 (fordi det mente JM var godt for mig-DET VAR UBEHAGELIGT!), og jeg endelig måtte presse, så kom der en mini-poop ud af mig..
Havde på daværende tidspunkt fasktisk overskud til at føle mig pinligt berørt.. Det var bare mit værste marridt.. At jeg ville komme til at "lave" under fødslen, så derfor havde jeg fra START af sagt, at jeg ville ha' det der som jeg ikke kan huske hvad hedder
Det der de giver én inden man skal føde, så man ligesom kan komme af med alt inden...
MEN JA - det kunne de så ikke nå med mig, for da jeg kom ind på sygehuset var jeg allerede 9 cm åben

Den dga idag kan jeg selvfølgelig kun grine af det.. Men stadig
MIN KÆRESTE SÅ DET ALTSÅ !!!!  
Tror han er mærket for resten af sit liv haha..

HVad med jer? Nogen af jer, der kom ti lat lave en lille pølle under fødslen?

Det aner jeg da ikke, men tror det ikke, for jeg fik et Klyx med både nr 1 og 2, for at sætte ekstra skub i veerne.

Og det er heller ikke noget jeg overhovedet har gået op i, det er kun så naturligt at det kan ske..og jordemoderen er da totalt ligeglad, for det sker så tit...det bliver jo bare tørret af.

Kærligst
Sussie

Anmeld

17. juli 2011

Jibbe

Jeg fik ikke klux da jeg havde været på toilet. Men alligevel kom der lidt med ud da jeg fødte. Jordmoderen tog det helt stille og roligt og fjernede det. Tror ikke jeg nåede at blive flov. Havde så travlt med St få ham ud da de ellers ville tage ham med kop.

Anmeld

17. juli 2011

B&J

SilasMor skriver:

hehe det skete også for mig da jeg skulle sidde op imens de forsøgte at ligge rygbedøvelse.

men jo ikke rigtig noget man kan gøre for

veer, sidde foroverbøjet og en baby der presser på er altså ikke en god kombi på blæren 

Nej det er noget rigtigt skid

men det er jo hvad der sker og pyt vi får verdens dejligste barn ud af det

Anmeld

17. juli 2011

Mor Christa

B&J skriver:

Nej det er noget rigtigt skid

men det er jo hvad der sker og pyt vi får verdens dejligste barn ud af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.