Afføring under fødsel (afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2011

Lullaby

Ja desværre  Havde endda fået lavament

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

B&J

MissChrista skriver:

hihiihi ej hvor sjovt
Jeg kom ikke op og tisse før efter 2 timer ..

puhhh ja det er ikke sjovt så...

men heldig vis kan man grine af det bagefter men 100 på hvis jeg havde lå en lille prut ja så havde jeg været så flov

Anmeld

11. juli 2011

Mor Christa

Lullaby skriver:

Ja desværre  Havde endda fået lavament

hihi.. Ups Aaah det var SÅ pinligt.. var du i stand til at registrere det mens det skete??

Anmeld

11. juli 2011

svanen73

Under min første fødsel (tvillinger) gjorte jeg, det gik så stærkt at jeg ik nåede at få klyx...

Min fødsel for 2½ uge siden endte desværre i KS, så nej.

Anmeld

11. juli 2011

Lou87

Nix - heldigvis.. for jeg nåede ikk og få lavement!!

Anmeld

11. juli 2011

Mor Christa

Mira0911 skriver:

Fik det berømte lavement...  Så det skete ikke under fødslen... Men fik bud på at tisse hvis jeg skulle under fødslen... Så det gjorde jeg da bare, ikke mig der skulle gøre rent... 

haha det har du ret i  .. Godt det heller ik var mig der skulle gøre rent efter mig

Anmeld

11. juli 2011

Mor Christa

Lou87 skriver:

Nix - heldigvis.. for jeg nåede ikk og få lavement!!

Pyyyh! .. Det er altså også super pinligt haha

Anmeld

11. juli 2011

Dansker i England

Ja, jeg fødte stående på alle fire, og er ret sikker på, at der kom en del ud af mig, men jeg var fuldstændig ligeglad på daværende tidspunkt, og min ex, som var med til fødslen var heller ikke berørt af det overhovedet, og han tændte fint på mig efterfølgende, så det var ikke  en mood-killer for forholdet.

Anmeld

11. juli 2011

lucas<3

MissChrista skriver:

Hej piger.

Sad lige og tænkte på den uheldige situation, som det nu var - Dengang jeg lå og skulle til at føde min søn, og lå på alle 4 (fordi det mente JM var godt for mig-DET VAR UBEHAGELIGT!), og jeg endelig måtte presse, så kom der en mini-poop ud af mig..
Havde på daværende tidspunkt fasktisk overskud til at føle mig pinligt berørt.. Det var bare mit værste marridt.. At jeg ville komme til at "lave" under fødslen, så derfor havde jeg fra START af sagt, at jeg ville ha' det der som jeg ikke kan huske hvad hedder
Det der de giver én inden man skal føde, så man ligesom kan komme af med alt inden...
MEN JA - det kunne de så ikke nå med mig, for da jeg kom ind på sygehuset var jeg allerede 9 cm åben

Den dga idag kan jeg selvfølgelig kun grine af det.. Men stadig
MIN KÆRESTE SÅ DET ALTSÅ !!!!  
Tror han er mærket for resten af sit liv haha..

HVad med jer? Nogen af jer, der kom ti lat lave en lille pølle under fødslen?

Jeg har stemt nej, for jeg fik tømt min endetarm, det var meningen jeg skulle i vand så den skulle være Tom. Men såen ente det ikk.

Anmeld

11. juli 2011

morethanperfect

MissChrista skriver:

Hej piger.

Sad lige og tænkte på den uheldige situation, som det nu var - Dengang jeg lå og skulle til at føde min søn, og lå på alle 4 (fordi det mente JM var godt for mig-DET VAR UBEHAGELIGT!), og jeg endelig måtte presse, så kom der en mini-poop ud af mig..
Havde på daværende tidspunkt fasktisk overskud til at føle mig pinligt berørt.. Det var bare mit værste marridt.. At jeg ville komme til at "lave" under fødslen, så derfor havde jeg fra START af sagt, at jeg ville ha' det der som jeg ikke kan huske hvad hedder
Det der de giver én inden man skal føde, så man ligesom kan komme af med alt inden...
MEN JA - det kunne de så ikke nå med mig, for da jeg kom ind på sygehuset var jeg allerede 9 cm åben

Den dga idag kan jeg selvfølgelig kun grine af det.. Men stadig
MIN KÆRESTE SÅ DET ALTSÅ !!!!  
Tror han er mærket for resten af sit liv haha..

HVad med jer? Nogen af jer, der kom ti lat lave en lille pølle under fødslen?

Ja .. Det gjorde jeg .. Og min kæreste var der også . Men ærligt syns jeg slet ikke det var pinligt .. Det er hvad der sker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.