Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger.
Sad lige og tænkte på den uheldige situation, som det nu var - Dengang jeg lå og skulle til at føde min søn, og lå på alle 4 (fordi det mente JM var godt for mig-DET VAR UBEHAGELIGT!), og jeg endelig måtte presse, så kom der en mini-poop ud af mig.. Havde på daværende tidspunkt fasktisk overskud til at føle mig pinligt berørt.. Det var bare mit værste marridt.. At jeg ville komme til at "lave" under fødslen, så derfor havde jeg fra START af sagt, at jeg ville ha' det der som jeg ikke kan huske hvad hedder Det der de giver én inden man skal føde, så man ligesom kan komme af med alt inden...MEN JA - det kunne de så ikke nå med mig, for da jeg kom ind på sygehuset var jeg allerede 9 cm åben Den dga idag kan jeg selvfølgelig kun grine af det.. Men stadig MIN KÆRESTE SÅ DET ALTSÅ !!!! Tror han er mærket for resten af sit liv haha..HVad med jer? Nogen af jer, der kom ti lat lave en lille pølle under fødslen?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nej. for jeg fik kejsersnit... og jeg fik også klyx (Som det hedder )
isabellamor skriver: nej. for jeg fik kejsersnit... og jeg fik også klyx (Som det hedder )
Klyx
Jeg ved det faktisk ikke...jeg var i alt fald ude af stand til selv at registrere det hvis det var tilfældet
Nej det kom jeg ikke til, men jeg kom til at tisse istedet for havde lå i 16 timer kunne ikke tisse men kunne jeg da jeg havde født og alt var jo slapt så kunne ikke styre det pinligt man ja kan jo ikke gøre for det
Amandas-mor skriver: Jeg ved det faktisk ikke...jeg var i alt fald ude af stand til selv at registrere det hvis det var tilfældet
Lavement?
B&J skriver: Nej det kom jeg ikke til, men jeg kom til at tisse istedet for havde lå i 16 timer kunne ikke tisse men kunne jeg da jeg havde født og alt var jo slapt så kunne ikke styre det pinligt man ja kan jo ikke gøre for det
hihiihi ej hvor sjovt Jeg kom ikke op og tisse før efter 2 timer ..
motterhea skriver: Lavement?
Jep jep jep! Det var DET jeg havde læst et sted
Fik det berømte lavement... Så det skete ikke under fødslen... Men fik bud på at tisse hvis jeg skulle under fødslen... Så det gjorde jeg da bare, ikke mig der skulle gøre rent...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128