Afføring under fødsel (afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2011

Mor Christa

SiljasMoar skriver:

Ha ha det er først bagefter man syns det sjovt.. Lige når man står på alle fire og ens mand begynder at se underlig ud i hovedet og så jordemoderen kommer og tørrer en bag i og siger "den snupper jeg lige, det il så rart at ha hængende".. Så ku jeg ik se det sjove i det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

Nadia&Daniel

isabellamor skriver:

nej. for jeg fik kejsersnit...  og jeg fik også klyx (Som det hedder )

Samme her..

Anmeld

11. juli 2011

Bare mig..

SiljasMoar skriver:

Ha ha det er først bagefter man syns det sjovt.. Lige når man står på alle fire og ens mand begynder at se underlig ud i hovedet og så jordemoderen kommer og tørrer en bag i og siger "den snupper jeg lige, det il så rart at ha hængende".. Så ku jeg ik se det sjove i det

Haha, hvor er det bare fedt..

Men nej, nok ikke så fedt midt i det hele Jeg ville personligt grave mig ned.. Virkelig.. Jeg var smuttet lige på stedet (jaja, veer eller ej ) Hold nu op jeg ville synes det var flovt, men også herre grineren efter..

Mange mange tak for et mega godt grin..

Anmeld

11. juli 2011

Silja&Noam

Nicolinesmor170510 skriver:

Haha, hvor er det bare fedt..

Men nej, nok ikke så fedt midt i det hele Jeg ville personligt grave mig ned.. Virkelig.. Jeg var smuttet lige på stedet (jaja, veer eller ej ) Hold nu op jeg ville synes det var flovt, men også herre grineren efter..

Mange mange tak for et mega godt grin..

Ha ha det var da så lidt næste gang håber jeg på at ku nu at få klyx.. Det sku være super fedt ik at vende vrangen ud på sig selv mens man føder.. har jeg hørt

Anmeld

11. juli 2011

Bare mig..

SiljasMoar skriver:

Ha ha det var da så lidt næste gang håber jeg på at ku nu at få klyx.. Det sku være super fedt ik at vende vrangen ud på sig selv mens man føder.. har jeg hørt

Haha.. Jeg synes i hvertfald det var rart

Anmeld

11. juli 2011

twinny

Hehe... sikke nogle underholdende historier..

Kan nok komme med en sidst i sep.. Og min kæreste skal sikkert også kommentarer på det...

Anmeld

11. juli 2011

Lullaby

MissChrista skriver:

hihi.. Ups Aaah det var SÅ pinligt.. var du i stand til at registrere det mens det skete??

Yes, jeg sagde: Der kommer noget. Jordemoderen sagde, næe det tror jeg ikke og jeg sagde: Jo det gør der. Og så kom det  Ikke meget men lidt. Jeg er meget bevidst undervejs. Jeg er ikke som dem der bare tuner ud men er "vågen".

Anmeld

11. juli 2011

komodo

Med den første gjorde jeg, registrerede det lige hurtigt, men glemte det hurtigt igen, jordemoderen lagde lige et sterilt klæde over og så fødte jeg videre.

Med nummer to skete der intet, og den sidste kom ved akut kejsersnit i fuld narkose så der aner jeg det faktisk ikke

Anmeld

11. juli 2011

LinLin

Ikke hvad jeg ved af

Har ikke fået lavement nogen af gangene - blev bare bedt om at gå på toilettet... Men har så begge gange troet jeg "skulle" da hovedet sank helt ned og INSISTERET på at komme på toilet for "nu skulle jeg altså" - men jeg skulle selvfølgeligt ikke noget...

Anmeld

11. juli 2011

Maddox

Har stemt JA!

Jeg nåede heller ikke at få lavement, da jeg allerede var helt åben og havde presseveer (som jeg iøvrigt havde haft på hele køreturen), da vi ankom til FG.

Da jeg så kom op på fødelejet og ENDELIG fik lov til at presse, holdt jeg igen, fordi jeg nu kunne mærke, at der var noget andet som pressede på. JM lagde en ble bag mig (jeg lagde på siden) og sagde "Så få det overstået, så vi kan få det barn ud!" Det var SÅ pinligt at skulle ligge der og sk**** på en ble, mens min kæreste, JM og en JM studerende stod og kiggede på

Men det hele gik ret hurtigt og allerede efter 13 min. var piraten ude og alt det pinlige blev hurtigt glemt i lykkerusen

Idag er det også bare en sjov historie at fortælle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.