Hej allesammen.
I håb om at kunne give forholdet et sidste forsøg har vi valgt at flytte hver for sig og se om vi mon kunne blive forelskede igen.
Spørgsmålet er nu, hvad skal jeg?
Jeg har:
- Ændret min SU til enlig forsørger
- Ændret min boligsikring så det kun er min indkomst der er angivet, samt at jeg er enlig forsørger
- Søgt om økonomisk friplads til dagplejen
- Søgt ekstra børnetilskud
Er der noget jeg mangler?
Jeg skal ikke modtage børnepenge fra faderen, da det her er en forsøgsordning og at vi er helt enige om hvordan vi skal køre det.
Jeg ville bare skrive jeg ikke forstå du søger om børne tilskud så??.
Udover det så hved jeg statsforvaltingen ikke syntes det er godt for så lille et barn med 7/7 ordeningen.Har vi haft prøve med min datter da hun var 11 mdr og frem til hun var 1½ år også kom vi til samtale i statsforvaltingen og det blev lave om til torsdag til mandag morgen hveranden uge ordeningen.
Du skal tænke på dit barne som nummer 1 og barne kun er 1 år alle de ramme og skift der er i 7/7 ordningen + vuggestuen/dagpleje er meget forvirringen for et så lille barn.Jeg ville tag det tilbage med min datter hvis vi kunne for hun har meget sprogligt problemer den dag i dag og svar til en 3 år i sprogudvirkeligen selvom hun er snart er 5 år og jeg tro 100% på det er pga hendes opvæsk med for mange hverdags rammer og skift.
Henriette
Anmeld