Her hvor jeg bor må kæresten være ved mig 3 dage om ugen, det vil sige at det passer jo lige fint med fra fredag til mandag morgen. Han må godt have tøj og tandbørste hos mig, da det jo er dumt at skulle slæbe det frem og tilbage hver gang.
Han må gerne hente mit barn, hvis jeg ikke har andre former for mulig for at få ham hentet, grundet f.eks læge besøg. Men han må ikke passe ham hvis det f.eks er et ugentlig sportsgren jeg går til.
Han må ikke købe ting til min dreng eller mig, for så går han økonomi ind i vores. Han må ikke handle ind for mig.
Vi må ikke hande ind sammen hvis han ved hvad jeg mangler i mit hjem, så meget må han ikke være her at han f.eks ved at jeg mangler at købe balsam.
Han må ikke skifte min dreng osv, med det samme han begynder på dette, tæller det sm han indgår som en far rolle.
Hvis man har en periode, hvis nu mig og min kæreste vil prøve at bo sammen for at se om det er noget for os, kan jeg gå ned på kommunen og sige til dem at den næste måned vil jeg gerne min kæreste kan bo hos mig, og så kan man snakke om det, at de ikke tager tingene fra en. For de ved jo også godt at det er børn man har med at gøre og så skal man jo være sikker på at det er det.
Så hvis i ikke lever som et fuld kæreste forhold så skulle der nu ikke være noget problem.
Men hvis jeg var dig/jer så ville jeg gøre så han betalte det børnebirag, for skal du pludselig have det, så bliver han sku fattig, for så skal han betale børnepenge fra den dag i flyttede fra hinanden, og det kan jo gå hen og blive mange penge jo: Du skal jo ikke se det som at du tager hans penge. Det er jo penge til jeres barn, så der er til bleer osv.
Og i den alder, vil jeg ikke vælge 7/7 ordningen, det vil blive for forvirrende for den lille. Et barn i den alder har brug for en fast base, hvor den 100% ved at den høre til, og det vil blive svært med alle de skift i løbet af en uge. I vuggestue om morgen, hjem om aften, far den ene uge mor den anden uge, og hvis barnet nu en enkelt gang eller 2 også skal sove ved en bedsteforældre eller lign, det barn vil jo få en rundtosset hjerne 
Håber i finde rud af det bedste for jer selv og jeres barn