henh01 skriver:
du må jo gerne have en veninde boende uden du mister dine økonomiske fordele når du er enlig, men en mand bliver anset for at være i familie øjemed formål og dermed en økonomisk støtte. Når det er barnets far så er linen fast - der skal man virkelig passe nkstra på.
Jeg synes det er fint at der er så meget opsøgende arbejde for hold kæft hvor findes der mange der snyder og bedrager (og den er IKKE ment på dig TS
)
Nej jeg må jo ikke have nogen som helst boende, for så ryger alle økonomiske fordele som enlig.. Vi har undersøgt det i forhold til om min lillebror ville kunne bo her, og det må han ikke.. Der må ikke bo nogen!
Og derfor stille jeg spørgsmålstegn ved, at der aldrig bliver anmeldt om noget med veninder, selv om hun ofte er ved en, men så snart en mand er ved en ofte, så skal jeg love for der er ramaskrig. - Også selv om det KUN er en ven. Som der hverken er noget seksuelt eller kærestemæssigt med. Men fungerer som en veninde.
Så spørgsmålet er lidt, hvordan naboerne kan bedømme noget som helst.

(Det er bare min undren og et generelt spørgsmål, ikke myntet på dig, og at du skal svare

)
Anmeld