Manglende bleskift i vuggestuer/dagplejer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2011

RGN

Profilbillede for RGN
13~12~09 skriver:

Neeeeej!! Min søn går i 8 tallet..

Nå ja og lige for at gøre det værre.

En dag havde min mormor fået det tossede idé (Jeg elsker min mormor meget højt, men hun laver af og til nogle lidt underlige ting) at hente min søsters datter fra vuggestue uden at det var aftalt.

Min søster fik så en besked på sin telefonsvarer fra 8 tallet, at de håbede oldemor var kommet godt hjem med sit oldebarn.

Min søster blev ret paf, for min mormor står nemlig ikke på listen over folk der må afhente hendes datter uden tilladelse først.

Jeg priser mig lykkelig for, at det rent faktisk var min mormor der hentede hende og ikke en eller anden syg person.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

Lone Jakobsen

har kun prøvet det i en børnehave....men hold op hvor blev jer rasende

Anmeld

29. juni 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Ja, hun går der stadig.

Jeg ved det ikke helt. Jeg overvejer alt muligt. Læserbreve, aviser, kommunen. Nu er det sgu snart nok.

Anmeld

29. juni 2011

RGN

Profilbillede for RGN
nutche skriver:

har kun prøvet det i en børnehave....men hold op hvor blev jer rasende

Forståeligt. Man betaler dem i dyre domme for, at tage vare på det allemest dyrebare man har i livet. Og det skal der bare IKKE sjuskes med.

Jeg kan heller ikke lade være med at tænke på de sager med børn der drukner og bliver hængt i deres huer. Hvor er pædagogerne henne???

Anmeld

29. juni 2011

mika.F

Jeg har stemt ja, fra vuggestue, dog er det min lillesøster det drejer sig om, da hun gik i vuggestue kom hun oftere hjem med samme ble som hun havde haft på når hun blev afleveret, end hun kom hjem i en af vuggestuens, næsten altid fyldt med urin, afføring og tons vis af sand, dybt forarge de at den slags kan ske, og så SÅ ofte!!!

Anmeld

29. juni 2011

FruPudderkvast

RGN skriver:

Nå ja og lige for at gøre det værre.

En dag havde min mormor fået det tossede idé (Jeg elsker min mormor meget højt, men hun laver af og til nogle lidt underlige ting) at hente min søsters datter fra vuggestue uden at det var aftalt.

Min søster fik så en besked på sin telefonsvarer fra 8 tallet, at de håbede oldemor var kommet godt hjem med sit oldebarn.

Min søster blev ret paf, for min mormor står nemlig ikke på listen over folk der må afhente hendes datter uden tilladelse først.

Jeg priser mig lykkelig for, at det rent faktisk var min mormor der hentede hende og ikke en eller anden syg person.

DET ER LØGN?!?!?!
hvad fanden i helvede sker der for at udlevere et barn til en der kunne være fremmed!
Nøj, hvor bliver jeg trist over at høre det.. Vi oplever så desværre også at hans tøj forsvinder.. Regntøj, bukser og hagesmække har vi mistet..

Nu bliver det måske liiige personligt nok, men har du lyst til at fortælle hvilken stue din niece går på? Hvis altså du ved det..
Det er helt i orden hvis du ikke vil det, men kunne bare godt tænke mig at vide om det er samme stue som min søn..

Jeg er chokeret over det her!!

Anmeld

29. juni 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Man skulle tro, at det var løgn, men det er det desværre ikke.

Jeg var også dybt rystet. Der findes jo desværre mange syge mennesker derude, der kan finde på hvad som helst og derfor er det ekstra vigtigt, at vuggestuerne ikke udleverer børn til folk de overhovedet ikke kender. Ganske vist er og ligner min mormor en harmløs ældre kvinde, men hun har altså ikke forældremyndigheden og har derfor ingen ret til at hente uden tilladelse.

Hm.. Jeg synes de burde erstatte alle de ting I mister. Det er dyrt nok i forvejen at have børn, uden at man skal købe dobbelt af alting fordi vuggenstuen ikke har styr på det. Jeg forstår det ellers ikke, for alle børnene har jo deres kurve til at lægge tingene i. Så hvordan kan de forsvinde? Det undrer mig, at der er så lidt struktur i danske vuggestuer.

Har man sagt A må man også sige B. Jeg skriver lige til min søster og spørger hvad stuen hedder.

Anmeld

29. juni 2011

RGN

Profilbillede for RGN
mika.F skriver:

Jeg har stemt ja, fra vuggestue, dog er det min lillesøster det drejer sig om, da hun gik i vuggestue kom hun oftere hjem med samme ble som hun havde haft på når hun blev afleveret, end hun kom hjem i en af vuggestuens, næsten altid fyldt med urin, afføring og tons vis af sand, dybt forarge de at den slags kan ske, og så SÅ ofte!!!

Ja, i starten troede jeg også det måtte handle om nogle få brodne kar. Eller få dårlige dage, men i en ældre tråd blev jeg opmærksom på, at det åbenbart var noget mange oplevede. Og nogle endda tit.

Anmeld

29. juni 2011

Nemesis

i denne institution har vi ikke haft noget problem og jeg har derfor sagt nej. Her bliver der virkeli skiftet bleer. Jeg er aldrig kommet hjem med en tung ble.

I den tidligere vuggestue min mellemste søn gik i, var det en anden snak. Han havde næsten konstant hul på numsen, rød, blødende numse pga manglende skift. Gost nok havde han meget sensitiv hud men jeg kom stort set hver dag og fandt ham med en bonusble.

Da vi selv skulle have bleer med kunne jeg jo også se hvor mange (eller lidt) der blev brugt.

Sisse

Anmeld

29. juni 2011

RGN

Profilbillede for RGN
ladydan1 skriver:

i denne institution har vi ikke haft noget problem og jeg har derfor sagt nej. Her bliver der virkeli skiftet bleer. Jeg er aldrig kommet hjem med en tung ble.

I den tidligere vuggestue min mellemste søn gik i, var det en anden snak. Han havde næsten konstant hul på numsen, rød, blødende numse pga manglende skift. Gost nok havde han meget sensitiv hud men jeg kom stort set hver dag og fandt ham med en bonusble.

Da vi selv skulle have bleer med kunne jeg jo også se hvor mange (eller lidt) der blev brugt.

Sisse

Okay. Så ville jeg nok have stemt ja, i og med du har oplevet det.

Det er mere for at få et overblik over hvor mange forældre som egentlig har haft den oplevelse på et eller andet tidspunkt.

Men tak for dit svar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.