Manglende bleskift i vuggestuer/dagplejer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2011

Miss Tina

Har aldrig haft problemer med min DPmor, hun var meget obs på den ble og skiftede gerne når vi var på vej ud af døren. Hun er spimpelhen guld vær.

Nu er trolden så startede i BH og der er det en hel anden snak. Personligt mener jeg ikke at de skifter nok, han drikker rigtig meget og har derfor brug for flere tørre bleer. Heldigvis har jeg ikke oplevet at hente ham med en lorteble, der ville jeg nok komme op i det røde felt. Men endtil nu har jeg ikke prøvet siden han startede i BH ikke at skulle bruge creme på den mås.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

DLM

jeg har svaret nej dp, heldigvis! vores er så sød og tager sig godt af børnene vi skal godt nok selv ha' bleer med, men hun sætter dem anderledes end jeg med snipperne så kan se han er blevet skiftet

er selv i praktik i en vuggestue og er så glad for den, de holder så godt øje med børnene og bleerne bliver regelmæssig tjekket. alle får ny ble inden de skal sove uanset hvad. og igen når de er stået op og inden de skal på legepladsen så der er tjek på bleerne.

Anmeld

30. juni 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Har osoplevet det i DP. Den værste gang var vores datter som havde været vågen efter sin middagslus i en time uden at have fået blee da vi kom og hentede hende !

Sku for dårligt, skide synd for børnene, og tit skal man jo ud og handle eller på en tur bagefter og hvis ikke man er klar over barnet ikke er nyskiftet, ja så går det udover det stakkels barn! I det tilfælde fik jeg så SELV spurgt om hun havde fået ren blee, og nej havde hun ikke trods hun havde været vågen i 1 heel time, så måtte da lige selv skifte hende, det er sku en af de tind DP får løn for, folk er sku dovne og ligeglade noglegange !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.