Manglende bleskift i vuggestuer/dagplejer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2011

nilletøz

Har stemt "i vuggestue"

Min søn kom hjem efter 7 timer i vuggestuen - med den SAMME BLE!!!

NEEJ hvor var jeg rasende!!!

De fik meget røde øre, da jeg ringede og sagde det, og det gjorde også dagen efter vi kom..

De fik også en "stikpille" inden jeg gik igen "HUSK AT SKIFTE HAM IKKE"

Synes det er så unfair for de smu pus, som skal gå med en sådan en ble, hele dagen!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

RGN

Profilbillede for RGN
MoarHvidovre skriver:

Nej, det har jeg ikke oplevet. Men min datter har haft en tung tisseble. Hun drikker rigtig meget og de er generelt meget gode til, at skifte hende. Hun går i vs.

Vi har aldrig haft problemer med vores dreng da han brugte ble.

Dejligt der også er mange succeshistorier.

Det beviser jo også bare, at det altså godt kan lade sig gøre, selvom man skal passe mange børn. Så de dårlige undskyldninger kan de godt pakke væk.

Anmeld

30. juni 2011

RGN

Profilbillede for RGN
nilletøz skriver:

Har stemt "i vuggestue"

Min søn kom hjem efter 7 timer i vuggestuen - med den SAMME BLE!!!

NEEJ hvor var jeg rasende!!!

De fik meget røde øre, da jeg ringede og sagde det, og det gjorde også dagen efter vi kom..

De fik også en "stikpille" inden jeg gik igen "HUSK AT SKIFTE HAM IKKE"

Synes det er så unfair for de smu pus, som skal gå med en sådan en ble, hele dagen!!! 

Jeg ville godt nok også have været flov hvis jeg var dem.

Det er også en god måde, at give stikpiller på.

For man kan ikke sætte en finger på din måde at påminde dem om det.

Anmeld

30. juni 2011

Mette+Mathias

Ha ha - jeg kom lige til at tænke på at man (hvis man virkelig vil være provokerende!!!) kunne give barnet en trøje på, hvor der står "Husk at skifte min ble" ...men det er jo selvfølgelig nok ikke så godt for samarbejdet...

Anmeld

30. juni 2011

iris-mor

Aldrig ved ingen af vores to piger i dagplejen.

Jeg overhørte forresten en mor som arbejde som dp forleden ved lægen, hun var ved at gå i koma over hendes dreng på omkring 2-2½ ikke kunne få skiftet ble før om 10 min, fordi de lige skulle ind til lægen inden de kunne komme ned i bilen og hente en ren ble.

Anmeld

30. juni 2011

Lone Jakobsen

RGN skriver:

Årh det lille pus. Jeg var godt nok også blevet rasende og ked af det. Tog de det så til sig og blev mere opmærksomme?

ja de blev heldigvis mere opmærksomme på ham.

Anmeld

30. juni 2011

NinaNymannMadsen

årh stakkel da. det må da bestemt ikk være rart at rende med.

Asta får altid skiftet ble så snart vores dagplejer ved der er noget i bleen og sådan er det med alle børn. har flere gange oplevet at hun har spurgt om hun ikk lige skal skifte hende inden vi tager hjem også for at være helt sikker på at der ikk er noget i bleen hvis det er noget tiden hun sidst fik skiftet ble. hun er meget ops på at børnene får en ren ble og vi har kun få gange oplevet rød numse men det har været i forbindelse med at hun har fået noget nyt mad eller sådan noget eller fået appelsin.

nu er min datter også god til at komme og sige hun skal ha en ren ble så det jo godt nok.

Anmeld

30. juni 2011

serinasmor

hmm ...

tror jeg vil forsvare situationen en smule ...

serina kan sagtens blive skiftet som det sidste inden jeg henter hende .. og så have fyldt bleen på vej hjem ... jeg ved ikke hvorfor det er SÅ hyggeligt at tisse hele vejen hjem i barnevognen ... men det er det åbenbart   på samme måde kan hun fylde bleen med l... og det kan nå at tørre lidt inden vi når hjem ...

det hele kommer nok lidt an på hvor langt der er hjem

vi har fx 20min gang ... når vi vel og mærket går direkte hjem og ikke liiiige skal købe mælk eller forbi en legeplads

Anmeld

30. juni 2011

Fru.Ø

Vores den første gik i dp og der oplevede vi nogle gange at,han manglede at blive skiftet.

Det har vi aldrig oplevet med nr. 2, som gik i vs.

Anmeld

30. juni 2011

Christina.78

Ikke oplevet manglende bleskift..når jeg kommer om eftermiddagen og henter siger DP somregel hvis hun ikke har nået at skifte..men ved de bliver skiftet efter middagslur så har hun tisset i mellemtiden inden jeg henter er det jo ok, for der leger de jo godt..og ja, laver hun lort inden jeg henter bliver de jo også skiftet..kan jeg se på antallet af bleer, da vi selv skal have med.. Så glade for vores DP

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.