Manglende bleskift i vuggestuer/dagplejer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du oplevet at dit barn kom hjem fra Vuggestue eller dagpleje og ikke var blevet skiftet?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

12.097 visninger
63 svar
0 synes godt om
29. juni 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Der har tidligere været en tråd om manglende bleskift hos vuggestuebørn.

Grunden til at jeg tager det op igen og denne gang som en afstemning er fordi jeg gerne vil finde ud af hvor stort problemet er og om det er noget jeg må gå videre med på den ene eller anden måde.

Jeg er stikhamrende tosset og ked af det.

Min søster har oplevet det flere gange i to forskellige vuggestuer i København. Det har resulteret i at hendes datter både har fået svamp og nu denne gang fissur. Huden på balderne er simpelthen sprækket fordi hun har gået rundt med afføring i bleen som var tørret helt ind. Da min søster kom hjem med hende sagde hun "Ble ble" og min søster fik noget af et chok da hun så tog den af. For udover fissur var huden jo også knaldrød.

De skulle skamme sig at behandle børnene på den måde!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

Pige2009

RGN skriver:

Der har tidligere været en tråd om manglende bleskift hos vuggestuebørn.

Grunden til at jeg tager det op igen og denne gang som en afstemning er fordi jeg gerne vil finde ud af hvor stort problemet er og om det er noget jeg må gå videre med på den ene eller anden måde.

Jeg er stikhamrende tosset og ked af det.

Min søster har oplevet det flere gange i to forskellige vuggestuer i København. Det har resulteret i at hendes datter både har fået svamp og nu denne gang fissur. Huden på balderne er simpelthen sprækket fordi hun har gået rundt med afføring i bleen som var tørret helt ind. Da min søster kom hjem med hende sagde hun "Ble ble" og min søster fik noget af et chok da hun så tog den af. For udover fissur var huden jo også knaldrød.

De skulle skamme sig at behandle børnene på den måde!!!

Ingen i Lauras DP får lov til at gå mere end 1 min med bleen efter de har haft afføring.

Hvor er det synd for barnet. Håber det lille pus snart for fin hud igen!

Anmeld

29. juni 2011

LinLin

hov...

Jeg har oplevet det een gang med David - men det var i børnehaven! I dagplejen har jeg aldrig opdaget det!

Anmeld

29. juni 2011

BJL2010

Åh nej dog...håber godt nok ikke det er vuggestuer på Østerbro du har de erfaringer med

Anmeld

29. juni 2011

Mussen2

Jeg synes det er lidt svært at svare på spørgsmålet. For mener du slet ikke skiftet? Ikke skiftet efter afføring? Eller. Blot efter egen bedømmelse ikke skiftet nok i løbet af en dag? Det sidste kan jeg nemlig nikke ja til, men det er jo en individuel bedømmelse og slet ikke på linie med hvad du beskriver. Det er jo simpelthen forfærdentlig. Fy da de skulle skamme sig

Anmeld

29. juni 2011

RGN

Profilbillede for RGN
Baagøe skriver:

Ingen i Lauras DP får lov til at gå mere end 1 min med bleen efter de har haft afføring.

Hvor er det synd for barnet. Håber det lille pus snart for fin hud igen!

Sådan skal det også være. Det lyder til en god DP din datter går i.

Tak. Det håber jeg også. Det skærer jo en ekstra i hjertet, når det er børn vi taler om.

Anmeld

29. juni 2011

RGN

Profilbillede for RGN
DAs mor skriver:

hov...

Jeg har oplevet det een gang med David - men det var i børnehaven! I dagplejen har jeg aldrig opdaget det!

Hm.. Jeg burde måske også oprette en om børnehaver.

Anmeld

29. juni 2011

RGN

Profilbillede for RGN
BJL2010 skriver:

Åh nej dog...håber godt nok ikke det er vuggestuer på Østerbro du har de erfaringer med

Begge vuggestuer er på Amager.

Anmeld

29. juni 2011

Pige2009

RGN skriver:

Sådan skal det også være. Det lyder til en god DP din datter går i.

Tak. Det håber jeg også. Det skærer jo en ekstra i hjertet, når det er børn vi taler om.

Jeg har et par gange oplevet at Laura kom hjem med en tung tisseble, hvis jeg har hentet hende tidligt, men ellers ikke noget. Vi har været rigtig heldige med hendes DP - ungerne elsker hende

Anmeld

29. juni 2011

LinLin

RGN skriver:

Hm.. Jeg burde måske også oprette en om børnehaver.

Så lige en anden spurgte om det var en hel dag elller "bare ikke efter afføring". Med David var det en hel dag med samme ble!!! - heldigvis havde han ikke lavet, men jeg har da aldrig set så tung en ble

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.