Manglende bleskift i vuggestuer/dagplejer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2011

Mira0911

I vores dagpleje er dagplejeren rigtig god til at skifte... Og rigtig god til sige når Julie bliver hentet, at hun har ikke nået at skifte Julie... Og når hun ikke har nået det, så har hun virkelig haft noget at se til inden for kort tid når farmand henter hende... 

Synes det er rart og skønt at vores dagplejer siger at hun ikke har nået det... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

Tulle28

RGN skriver:

Begge vuggestuer er på Amager.

Håber ikke det er min datters!

Jeg har endnu ikke oplevet det, men min datter er heller ikke blevet passet særligt længe i institution - håber ikke jeg kommer til at opleve det.

Anmeld

29. juni 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg er forøvrigt også selv rigtig heldig med min dagplejemor.

En dag min mor kom for at hente ham, skulle hun lige til at skifte min søn. Min mor sagde, at det var ligemeget. Det ville hun gøre når de kom hjem. (Vi bor 5 min fra dagplejen)

Nå sagde hun så. Så skifter jeg Jacob i stedet for.

Det var som om, at hun altså bare skulle skifte en eller anden. Hehe...

Anmeld

29. juni 2011

RGN

Profilbillede for RGN
Tulle28 skriver:

Håber ikke det er min datters!

Jeg har endnu ikke oplevet det, men min datter er heller ikke blevet passet særligt længe i institution - håber ikke jeg kommer til at opleve det.

Åh hvad er det nu de hedder.

Min søster har sagt navnet på den ene, men jeg kan ikke lige huske det. Jeg kan godt spørge hende.

Hvilken vuggestue går din datter i?

Anmeld

29. juni 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Det drejer sig om 8 tallet og M husets idrætsvuggestue.

Anmeld

29. juni 2011

FruPudderkvast

RGN skriver:

Der har tidligere været en tråd om manglende bleskift hos vuggestuebørn.

Grunden til at jeg tager det op igen og denne gang som en afstemning er fordi jeg gerne vil finde ud af hvor stort problemet er og om det er noget jeg må gå videre med på den ene eller anden måde.

Jeg er stikhamrende tosset og ked af det.

Min søster har oplevet det flere gange i to forskellige vuggestuer i København. Det har resulteret i at hendes datter både har fået svamp og nu denne gang fissur. Huden på balderne er simpelthen sprækket fordi hun har gået rundt med afføring i bleen som var tørret helt ind. Da min søster kom hjem med hende sagde hun "Ble ble" og min søster fik noget af et chok da hun så tog den af. For udover fissur var huden jo også knaldrød.

De skulle skamme sig at behandle børnene på den måde!!!

Stakkels dreng!!
Håber godt nok heller ikke at det drejer sig om min søns vuggestue
Men jeg har aldrig oplevet at han har haft den samme ble på hele dagen, men har tilgengæld hentet ham et par gange hvor han har haft skidt.. Da jeg så skifter ham inden vi kører hjem er han ildrød og har lort på body osv.. Så kan man ligesom ligge to og to sammen og regne ud at det er ikke kun 5 min siden at han har skidt
Men de har også fået en klage på det hver gang.. Det er simpelthen ikke ok at man ikke holder øje med blebørn om eftermiddagen! Også selvom at man er på legepladsen og måske ikke lige lugter det med det samme..

Vil du ud med hvilke vuggestuer det drejer sig om i din søsters tilfælde?

Anmeld

29. juni 2011

FruPudderkvast

RGN skriver:

Det drejer sig om 8 tallet og M husets idrætsvuggestue.

Neeeeej!! Min søn går i 8 tallet..

Anmeld

29. juni 2011

RGN

Profilbillede for RGN
13~12~09 skriver:

Stakkels dreng!!
Håber godt nok heller ikke at det drejer sig om min søns vuggestue
Men jeg har aldrig oplevet at han har haft den samme ble på hele dagen, men har tilgengæld hentet ham et par gange hvor han har haft skidt.. Da jeg så skifter ham inden vi kører hjem er han ildrød og har lort på body osv.. Så kan man ligesom ligge to og to sammen og regne ud at det er ikke kun 5 min siden at han har skidt
Men de har også fået en klage på det hver gang.. Det er simpelthen ikke ok at man ikke holder øje med blebørn om eftermiddagen! Også selvom at man er på legepladsen og måske ikke lige lugter det med det samme..

Vil du ud med hvilke vuggestuer det drejer sig om i din søsters tilfælde?

Godt du har klaget hver gang!!

Men jeg tænker bare efterhånden at det ikke er nok.

Jeg føler ikke, at jeg bare kan blive ved med at se til. Det er ganske vist ikke min datter, men det gør ondt på mig, og jeg kan jo godt regne ud, at hun ikke er det eneste barn der bliver forsømt og det kan jeg bare slet ikke have.

Selvfølgelig vil jeg det. Det er 8 tallet og M husets idrætsvuggestue.

Anmeld

29. juni 2011

RGN

Profilbillede for RGN
13~12~09 skriver:

Neeeeej!! Min søn går i 8 tallet..

Det er jeg ked af.

Nu ved jeg ikke om du har oplevet det samme, men det er der min søsters datter går nu, og dem der har været skyld i svampen og fissuren.

Den første vuggestue skete det tre gange at hun havde samme ble på hele dagen fyldt med tis. Og hun gik der kun nogle måneder. Derefter flyttede de hende til 8 tallet. Og det eneste der er blevet bedre er at hendes sko og tøj ikke bliver væk her.

I den anden kom hun hjem i vinters med nogle termosko der var lidt for store og i hendes taske lå hendes egne. Samme farve, men bare lidt mindre og så tænkte jeg jo straks "Hvilket barn måtte så hjem i vinters uden fodtøj"?

Anmeld

29. juni 2011

FruPudderkvast

RGN skriver:

Godt du har klaget hver gang!!

Men jeg tænker bare efterhånden at det ikke er nok.

Jeg føler ikke, at jeg bare kan blive ved med at se til. Det er ganske vist ikke min datter, men det gør ondt på mig, og jeg kan jo godt regne ud, at hun ikke er det eneste barn der bliver forsømt og det kan jeg bare slet ikke have.

Selvfølgelig vil jeg det. Det er 8 tallet og M husets idrætsvuggestue.

Jamen, du har fuldstændig ret - det er ikke nok at klage!
Men hvad søren stiller man op? Min søn skifter dog snart vuggestue grundet flytning, men vi har ellers været super glade for vuggestuen..

Går din niece stadig i 8 tallet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.