lisbeth2910 skriver:
Den med de unge mødre tror jeg du har helt ret i. Men come on det er jo åbenlyst at de ikke vælge dem med overskud og styr på det hele, for det sælger ikke. Nej vi kvinder vil meget hellere se noget hvor vi kan hæve os over andre, pege fingre og gøre nar! DET sælger!
I det hele taget synes jeg det er ærgeligt når tingene bliver delt op i de unge mødre og de gamle mødre - Er vi ikke bare allesammen mødre der i bund og grund har de samme håb, drømme og ønsker for vores børn. Så længe man giver sine børn det de har behov for så er jeg sku ligeglad med hvor gammel eller ung man er!
Jeg er HELT enig! Og så er det så fedt at se, når nogen af dem, som i starten blev valgt, fordi de måske ikke var så heldige, ender med at være supermødre. Fx hende Camilla Framnes. Det andet sælger, men det er så topfesent.
Jeg kan også huske, da jeg først oprettede mig herinde. Jeg vidste ikke, at der var så mange unge, så jeg var mega bange for at blive dømt for min unge alder, for det hører man jo så meget om. Så er det bare super fedt at finde ud af, at her er så mange unge som viser, at unge mødre klarer det lige så godt som "gamle mødre" og at opdelingen er unødvendig 
Anmeld