Nogen mennesker bør ikke få børn, og det er ligemeget alder. Sørgeligt, men sandt. Nogen kan ikke sætte sig selv til side for en andens skyld, og det kræver det 100% at man gør når man får et barn.
Jeg havde meget nemmere ved at sætte mig selv til side i en alder af 19, end min søster havde da hun fik min nevø som 28 årig.
Hun havde i princippet levet for længe "alene" til at kunne omstille sig til ikke bare at kunne gøre som hun ville, så det at få et barn kom som et større chok for hende end det gjorde for mig. Jeg avr vant til at der var nogen der ville bestemme hvordan, hvornår og hvorfor jeg gjorde tingene, så det var ikke så stor en omvæltning at det nu var en lille bitte størrelse der gjorde det.
Jeg er glad for at jeg fik min datter da jeg gjorde, også selvom jeg fortryder valget af far, men så må jeg jo bare kompensere for det herhjemme 
Havde det stået 100% til mig, så havde jeg først fået min den første nu, for der er da utrolig mange ting jeg gerne ville have oplevet inden jeg fik barn, men ser så bare det positive i at have fået hende tidligt, for så er jeg ikke mellem 80 og skinddø når hun flytter hjemmefra og så kan jeg nå tingene der 
Anmeld