Hvorfor er det et tabu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

LenaJohansen

Jeg var 23 da min datter kom til verden, men blev 24 2mdr senere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

jeansmummie

Jamen blev stik tosset og sagde at jeg syntes hun sku skamme sig og at hun overhovedet ikke vidste hvem hun snakkede til eller om!! Flere folk i bussen bakkede mig op! Også blev hun ved og til sidst efter et par minnuttrr hvor jeg havde talt pænt i respekt for hun var en ældre dame så sagde jeg faktisk at jeg syntes hun sku lukke røven for hendes lort ville jeg ikke finde mig i!! Og at jeg elskede mit barn og min mand som jeg havde men Atmed hendes opførelse så kunne hun kun være ensom!!og der blev hun stille!!

Anmeld

4. juli 2011

Mi

jeansmummie skriver:

Jeg oplevede fordom og tabu i Århus jeg kom ind i bussen højgravid og skulle til et meget vigtigt møde med min nuværende chef, jeg var ved og uddanne mig den gang som frisør og da jeg træder ind i bussen efter min mand smed mig af blev jeg spyttet på af en ældre dame!! Jeg var i chok følte mig nedværdiget og trådt ud som en sølle bille under en sål!! Hun råbte horer tøs af mig og bad mig samle mine ben jeg var sku for ung til og være højgravid og at jeg bare var en sølle taber!! Og altid ville være det' jeg andede ikke mit levende råd !! Hun kendte mig ikke havde ikke talt med mig puha det var grimt !! Så jeg har mærket på krop og sjæl Men fik svaret hende i en hurtig replik og fik rystet hendes svineri af mig

Hold da op  Hun må da have fejlet et eller andet, for det er da ikke normalt

Anmeld

4. juli 2011

jeansmummie

Hihi det skal jeg slet ikke kunne svare på smiler var gravid og fyldt med homoner og følte mig virkelig lille i forvejen

Anmeld

4. juli 2011

LISBETH:-)

jeansmummie skriver:

Jeg var 17 da jeg fik min ældste Jean på snart 7 år vi blev kærester da jeg var 14 og jeg har aldrig været den store fest abe !! Er opvokset i Thailand og havde derfor nok nogen andre holdninger til livet!! Nu fik jeg så noah som 23 årig 2010og venter Adam som kommer til verden når mor er 24, 2011Jeg er lykkelig for og være ung mor jeg spiller fodboldt med min ældste og har tilog med været hans hold træner;D ILOVE it syntes virkelig det er så FEDT!!! Og det med distney film med mine unger og se distney sjov er møg hyggeligt !! Det er jo så kort tid siden man selv var den der sad og så det!!! Elsker mine valg i livet og mine børn og mand!! Jeg har så altid knoklet numsen ud af bukserne og vi er af den type vi elsker ìg studere begge to så vi begge uddanner os videre.

Hov hov selvom jeg snart er 35 år og mor til 2 små børn så spiller jeg altså også stadig fodbold og ser disney sjov

Anmeld

4. juli 2011

Xady

Jeg var 17år (2 mdr før jeg blev 18) da jeg fik oliver, kæresten og jeg havde været sammen i 3år da han kom til veden. nu har vi været sammen i 8år og jeg venter vores 3. barn.

jeg har oplevet lidt af været.. blandt andet nogle ældre damer der begyndte at snakke højt i bussen om at unge mødre ikke kunne passe deres børn og at de slog dem og de andre ældre damer jo bare kunne se på den stakkels dreng der sad i klapvognen, som man jo tydligvis kunne se var blevet slået! det skal lige siges det var min søn hun mente og at han altså bare havde faldet i vuggestuen og fået et blåt mærke lige over øjet!

men har også mødt  både unge og ældre der syntes det er godt man er unge forældre!

Anmeld

4. juli 2011

jeansmummie

Lisbeth 2910 vildt sejt og fedt og hører det er såå dejligt og bruge sådan en fed kvalitetstid sammen med ens unger knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.