Tynemus

Jeg har lige opdaget denne tråd, og den ryger med det samme under abonnementer

Hvor er det skønt at få lov til at følge med i din kamp, og jeg håber, du finder støtte og gode råd herinde.
Jeg glæder mig til at læse videre, men pas nu på du ikke får stress af, ikke at få opdateret herinde

Du kan jo bare nøjes med at beskrive highlights fra de sidste 3-4 måneder.
Jeg synes desuden, du skal tænke over, at det ikke kun er vægten, der tæller, men at du har et stort behov for at blive sund og nærmest renset for usundheder (lyder det for flagrende hippie-agtigt?). Sukker er simpelthen fjende nr.1. Jeg har været der - det ved du. Jeg har så også prøvet at blive helt sukkerfri. Det var et helvede den første uge - jeg havde det virkeligt dårligt. Derefter var det en befrielse, og sukkertrangen var væk. Faktisk prøvede vi at grovæde chokolade en aften, og vi kunne nærmest ikke kæmpe os igennem en hel Rittersport tilsammen! Så stor var effekten.
Desuden er jeg ligeså stor en chokolade-desperado som dig

Men jeg fandt andre alternativer, der mættede mit behov. Vidste du, at man kan lave chokolademousse af avokado? Og sund (rå) chokoladekage?
Ja ja, jeg er blevet hippie i den tid du har været væk

Så hvis du vil have nogle alternative råd til en sundere livsstil (hvilket automatisk fører til vægttab - hos mig 12 kg!) så sig til

- Line
Anmeld