Tynens tabertråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2011

Stumpen

Susan1978 skriver:

I want it all -  the whole story..

ihh altså det er ligesom at vente på et afsnit af noget godt.

glæder mig til at læse mere om din kamp mod de dårlige vaner..

Ja  man må sige at hun forstår at trække pinen ud.. Først skulle vi undvære hende jeg ved ikke hvor længe og nu dette....ahrmen altså... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

..

Tut skriver:

Jeg vil gerne vide noget mere om snyd stofskifte dag.

Må man spise ALT?

Og hvordan fungere det med at "snyde stofskiftet"

Fortæl, fortæl

Jamen du vælger bare en fast dag om måneden hvor du beslutter dig for at holde snyd-stofskifte-dag.

Den dag spiser du ALT hvad du har lyst til at rundstykker, smør, burgere, slik, kager, chips - ja kun fantasien sætter grænser

Dagen efter vil du sikkert have taget 1-2 kg på men bare rolig dagen efter igen er de væk og så går det ellers hurtigt med at tabe sig den næste uges tid.

Jeg skal have den på tirsdag og jeg glæder mig. Jeg ved dog at når det så bliver tirsdag så føles det helt forkert at stå op og snuppe et stk chokolade og så ellers bare guffe løs.. Tirsdag aften hader jeg usunde sager og glæder mig til at leve sundt igen

Anmeld

28. juni 2011

bette

Tynen skriver:

Tak, Heidi.

Jeg ved godt man ikke må grine på andres bekostning, men øhh... Det der aben

Jeg ved ikke hvad der er med den mave, men jeg kæmper som en gal for at komme af med den - Eller i det mindste bare for den strammet lidt op, så den ikke vibrerer når man tramper hårdt i gulvet
Men den har ikke tænkt sig at give op. Det er lige før den har fået mig til det

Der er en grund til at jeg ikke har lagt et efter billede ind i den tråd der var om maverne efter graviditet.. arghh jeg ville jo ikke have at folk skulle kaste op udover computeren.. pyha..

du skal bare klø på.. og hver gang fistelsen melder sig så tænk ved dig selv.. hvad er det jeg gerne vil opnå.. og hvad får jeg udaf at æde den kage der eller hvad det nu er.. 

men ja det er røv svært.. for at sige det mildt..
er spændt på hvad min fedt provent ligger på når jeg skal ned og træne igen

Anmeld

28. juni 2011

bette

en god alternativ til den usunde aften kunne fx være:

guegamole med agurke og gulerodstænger mums siger jeg bare... 

Anmeld

29. juni 2011

Lise

Nyt afsnit, TAK!

Anmeld

29. juni 2011

Munder

Hep hep  Følger troligt med på sidelinien. Du beskriver det hele så godt, og jeg glæder mig til dine updates

Anmeld

30. juni 2011

linemus

Macrolf skriver:

Jamen du vælger bare en fast dag om måneden hvor du beslutter dig for at holde snyd-stofskifte-dag.

Den dag spiser du ALT hvad du har lyst til at rundstykker, smør, burgere, slik, kager, chips - ja kun fantasien sætter grænser

Dagen efter vil du sikkert have taget 1-2 kg på men bare rolig dagen efter igen er de væk og så går det ellers hurtigt med at tabe sig den næste uges tid.

Jeg skal have den på tirsdag og jeg glæder mig. Jeg ved dog at når det så bliver tirsdag så føles det helt forkert at stå op og snuppe et stk chokolade og så ellers bare guffe løs.. Tirsdag aften hader jeg usunde sager og glæder mig til at leve sundt igen

Jeg har simpelthen svært ved at tro på, at sådan en "snyd-stofskiftet-dag" kan være sundt.

Jeg tror på det, du skriver med vægten - det kan da nok være at stofskiftet får et boost, så det bare kører der ned ad med vægten igen.

Men at smadre sin krop på den måde én gang om måneden, det synes jeg, lyder sindsygt. Især når du gør dig så umage resten af tiden på at leve sundt og give din krop de bedste vilkår. Det er jo som at forgifte kroppen især med alt det sukker, der kommer indenbords.

Tænk på kroppen som en motor. Du gør dig umage med at give den den bedste benzin, så den kører som en drøm, men én gang om måneden smadrer du den fuldstændig ved at hælde en masse møg på den, og så kan den ellers bruge de næste par uger på at komme til at køre godt igen.

Er det virkelig kun vægten, det handler om?

Knus Line

Anmeld

30. juni 2011

linemus

Tynemus

Jeg har lige opdaget denne tråd, og den ryger med det samme under abonnementer Hvor er det skønt at få lov til at følge med i din kamp, og jeg håber, du finder støtte og gode råd herinde.

Jeg glæder mig til at læse videre, men pas nu på du ikke får stress af, ikke at få opdateret herinde Du kan jo bare nøjes med at beskrive highlights fra de sidste 3-4 måneder.

Jeg synes desuden, du skal tænke over, at det ikke kun er vægten, der tæller, men at du har et stort behov for at blive sund og nærmest renset for usundheder (lyder det for flagrende hippie-agtigt?). Sukker er simpelthen fjende nr.1. Jeg har været der - det ved du. Jeg har så også prøvet at blive helt sukkerfri. Det var et helvede den første uge - jeg havde det virkeligt dårligt. Derefter var det en befrielse, og sukkertrangen var væk. Faktisk prøvede vi at grovæde chokolade en aften, og vi kunne nærmest ikke kæmpe os igennem en hel Rittersport tilsammen! Så stor var effekten.

Desuden er jeg ligeså stor en chokolade-desperado som dig Men jeg fandt andre alternativer, der mættede mit behov. Vidste du, at man kan lave chokolademousse af avokado? Og sund (rå) chokoladekage?

Ja ja, jeg er blevet hippie i den tid du har været væk Så hvis du vil have nogle alternative råd til en sundere livsstil (hvilket automatisk fører til vægttab - hos mig 12 kg!) så sig til

- Line

Anmeld

30. juni 2011

linemus

Tynemus

Jeg har lige opdaget denne tråd, og den ryger med det samme under abonnementer Hvor er det skønt at få lov til at følge med i din kamp, og jeg håber, du finder støtte og gode råd herinde.

Jeg glæder mig til at læse videre, men pas nu på du ikke får stress af, ikke at få opdateret herinde Du kan jo bare nøjes med at beskrive highlights fra de sidste 3-4 måneder.

Jeg synes desuden, du skal tænke over, at det ikke kun er vægten, der tæller, men at du har et stort behov for at blive sund og nærmest renset for usundheder (lyder det for flagrende hippie-agtigt?). Sukker er simpelthen fjende nr.1. Jeg har været der - det ved du. Jeg har så også prøvet at blive helt sukkerfri. Det var et helvede den første uge - jeg havde det virkeligt dårligt. Derefter var det en befrielse, og sukkertrangen var væk. Faktisk prøvede vi at grovæde chokolade en aften, og vi kunne nærmest ikke kæmpe os igennem en hel Rittersport tilsammen! Så stor var effekten.

Desuden er jeg ligeså stor en chokolade-desperado som dig Men jeg fandt andre alternativer, der mættede mit behov. Vidste du, at man kan lave chokolademousse af avokado? Og sund (rå) chokoladekage?

Ja ja, jeg er blevet hippie i den tid du har været væk Så hvis du vil have nogle alternative råd til en sundere livsstil (hvilket automatisk fører til vægttab - hos mig 12 kg!) så sig til

- Line

Anmeld

30. juni 2011

..

linemus skriver:

Jeg har simpelthen svært ved at tro på, at sådan en "snyd-stofskiftet-dag" kan være sundt.

Jeg tror på det, du skriver med vægten - det kan da nok være at stofskiftet får et boost, så det bare kører der ned ad med vægten igen.

Men at smadre sin krop på den måde én gang om måneden, det synes jeg, lyder sindsygt. Især når du gør dig så umage resten af tiden på at leve sundt og give din krop de bedste vilkår. Det er jo som at forgifte kroppen især med alt det sukker, der kommer indenbords.

Tænk på kroppen som en motor. Du gør dig umage med at give den den bedste benzin, så den kører som en drøm, men én gang om måneden smadrer du den fuldstændig ved at hælde en masse møg på den, og så kan den ellers bruge de næste par uger på at komme til at køre godt igen.

Er det virkelig kun vægten, det handler om?

Knus Line

Forstår ikke lige helt hvorfor du syntes man ligefrem smadrer kroppen på sådan en dag og at det ovenikøbet er sindssygt

Det jeg spiser sådan en dag svarer til det jeg spiste mange gange om ugen før jeg lagde mine vaner om.

Nu spiser jeg kun usundt 12 gange om året og resten af tiden lever jeg super sundt og gør alt det bedste for min krop.

Jeg går ikke i byen og drikker mig fuld (og på den måde forgifter min krop), jeg falder aldrig I på nogen måde. Jeg har de her 12 gange om året hvor jeg spiser hvad jeg har lyst til uden nogen form for dårlig samvittighed. Jeg kan INTET sindssygt se I det, jeg tvivler stærkt på at man tager skade af at spise usundt en gang om måneden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.