Tynen: jeg ser en forkert vane her og det er ikke alt det du propper i hovedet og ikke alt det du donker dig selv oven i hovedet med - ved du hvad det er, det er at du har glemt dig selv i alt det her.
jeg er et stress forløb igennem i øjeblikket og ved du hvad der har været allersværest for mig, det er at sige JEG i stedet for MAN... og de i alle henseender.. jeg har faktisk ikke eksisteret..
det sprang mig lige i øjene da jeg læste din tekst
Man er kommet ud på et sidespor, når man ikke kan fungere en halv dag, uden at skulle have den ene eller anden form for slik, sukker eller chokolade.
Man er ude på et sidespor når al væske man indtager på et døgn er brunt og boblende.
Man er kommet ud på et sidespor, når det føles forkert at sidde i sofaen og se fjernsyn uden at skulle spise.
Og man er seriøst ude på et sidespor, når man i vildskab ransager skabene efter noget spiseligt, bare fordi at man keder sig, og ikke ved hvad man ellers skal tage sig til.
prøv at skifte alle man ud med jeg, så blir det hele mere nært og meget mere dig og endnu mere vigtigt.
se her.
JEG er kommet ud på et sidespor, når JEG ikke kan fungere en halv dag, uden at skulle have den ene eller anden form for slik, sukker eller chokolade.
JEG er ude på et sidespor når al væske JEG indtager på et døgn er brunt og boblende.
JEG er kommet ud på et sidespor, når det føles forkert at sidde i sofaen og se fjernsyn uden at skulle spise.
Og JEG er seriøst ude på et sidespor, når JEG i vildskab ransager skabene efter noget spiseligt, bare fordi at JEG keder mig, og ikke ved hvad JEG ellers skal tage sig til.
hvad siger du så... kan du se forskellen på teksten.. sålange VI bruger MAN, så handler det jo ikke om os, så er det sådan lidt nogen andre, når vi begynder at sige jeg, så kommer det alt for tæt på og kan faktisk godt gøre ret ondt.
Tynen, jeg har tabt 5 kg bare ved at komme af med min stress (helt væk er den ikke endnu), ved at få min søvn og ved at få lidt motion i løbet af ugen. Jeg har ikke ændret ret meget af mine spisevaner, dog har jeg taget et enkelt ordsprog til mig som min coach gav mig.
HVAD DU SPISER EFTER ATTEN, SÆTTER SIG OM NATTEN...
jeg spiser stort set aldrig noget om aftenen/efter aftensmaden mere.. så er det kun et stk frugt eller grøntsager som gulerod.. pssst jeg sover faktisk også meget bedre.
plus et andet råd fra min coach, hvor meget spiser du.. ? på en skala fra 1 til 10 - hvor 1 er sulten og 10 er overmæt. jeg sagde 8.. er det nødvendigt at spise så meget spurgte hun ? nææ tænkte jeg... " hvor ville du være mæt, hvis du tænker dig godt om spurgte hun.. øhm 5 vel sagde jeg så... ja.. vi behøver ikke overspise.. føl efter og spis kun det har behov for og ikke mere..
Tynen, de her billeder er fra Marts, hvordan går det ?
Jeg er her sammen med dig.. jeg startede på 78 kg, så lidt mere end dig.. er nu nede på 73 og har været længere nede.. ved ik lige, hvad der er sket de sidste 14 dage.. men det er gået lidt i stå..
jeg vil holde øje med denne tråd, jeg elsker dine skriv og hvis jeg har gode råd, vil jeg komme med dem. og ellers ved du jo godt hvor du kan finde mig. 
kæmpe knus..