Tynens tabertråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2011

..

Jeg kan godt se at´du på billederne er en smule større end sidst jeg så dig, kan du ikke smide nogen billeder ind fra nu? Du er stadig ikke mega stor og det lyder til at det klart går den rigtige vej nu - jeg tror på dig!!

Hvor høj er du? 77 er jo mega meget hvis du er 150 cm men mener du er på højde med mig (170) eller højere?

Er SÅ glad for at du er tilbage og du gider dele dine tanker herinde, nu er det igen sjovt at logge på baby.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

Tynen

Macrolf skriver:

Jeg kan godt se at´du på billederne er en smule større end sidst jeg så dig, kan du ikke smide nogen billeder ind fra nu? Du er stadig ikke mega stor og det lyder til at det klart går den rigtige vej nu - jeg tror på dig!!

Hvor høj er du? 77 er jo mega meget hvis du er 150 cm men mener du er på højde med mig (170) eller højere?

Er SÅ glad for at du er tilbage og du gider dele dine tanker herinde, nu er det igen sjovt at logge på baby.dk

Puh, jamen jeg er vel ca. 173-75 høj, så jo vi stemmer vel meget godt overens

Jo, jeg skal nok smide et par billeder fra nu her af (Når jeg lige får dem taget   )
Det er som om at lysten til at tage billeder, er forsvundet eftersom motivationen til træningen er dalet (Motivationen som desværre røg sig en tur sammen med den nedadgående vægt for en måned siden    )

Jeg har lavet en masse små noter og kladder rundt omkring gennem de sidste par måneder, så når jeg får dem på skrift samt får uploadet de passende billeder, kommer en nyere update.
Så passer det hele lidt bedre sammen, og så kan min "ordens-ocd" ånde lettet op

I har dælme også været savnet!

Anmeld

27. juni 2011

..

Tynen skriver:

Puh, jamen jeg er vel ca. 173-75 høj, så jo vi stemmer vel meget godt overens

Jo, jeg skal nok smide et par billeder fra nu her af (Når jeg lige får dem taget   )
Det er som om at lysten til at tage billeder, er forsvundet eftersom motivationen til træningen er dalet (Motivationen som desværre røg sig en tur sammen med den nedadgående vægt for en måned siden   )

Jeg har lavet en masse små noter og kladder rundt omkring gennem de sidste par måneder, så når jeg får dem på skrift samt får uploadet de passende billeder, kommer en nyere update.
Så passer det hele lidt bedre sammen, og så kan min "ordens-ocd" ånde lettet op

I har dælme også været savnet!

Så er det jo heldigvis ikke så meget du skal tabe, det klarer du nemt - det er jo også lige det der med hvor vigtigt det er for dig. Hvis du ellers har det fint og nyder at spise alt det usunde så er det jo svært.

Jeg kan varmt anbefale dig at holde en snyd stofskifte dag 1 gang om måneden hvor du kan gå helt amok fra morgen til aften og spise alt det du har lyst til :-) Det er rart at få det ud af systemet og så taber man sig faktisk endnu bedre i dagene derefter fordi man lige booster stofskiftet :-)

Jeg skal holde min SSD på tirsdag når Smilsen fylder 4, sidder allerede og lurer på kager, overvejer at lave nogen pop cakes :-)

Anmeld

27. juni 2011

Lise

Åhh, Tyne-mor - det er SKØNT at have dig tilbage  Du skriver så fantastisk!!!

Jeg følger med i denne tråd, og HEY!, måske jeg endda bliver inspireret og/eller motiveret. Hmm, ikke idag - jeg er træt og har også lige spist en (fløde)is...  

Anmeld

27. juni 2011

Tynen

Susan1978 skriver:

Tynen:

Hey you

Ork, jeg er inde i alt det med man og jeg (Længere historie    ), men nu er det, som datoen viser, gamle kladder fra marts der lige er blevet griflet sammen og ned og måske var der flere der kunne nikke genkendende til det, så derfor foregår det hele lidt i man-genren

Desværre var det hele faktisk også meget forkert der røg indenbords.
En af de virkelige klamme hemmeligheder var at jeg i december ikke kunne fungere uden en hel pose (Som i en okay-størrelses hel uåbnet pose) Toms snebolde de sidste 3 uger af december.
Jeg er født med en defekt indenfor chokolade.
Jeg bliver et monster at være sammen med, hvis jeg først får smag for det

Men super gode råd du har fået skrevet!
Håber at andre kan få en aha-oplevelse af dem i form af en åbenbaring.
Selv har jeg rigtig længe (Og også før denne kur) levet efter den med kl. 18
Har selv haft rigtig gode erfaringer med den, selvom det tager en uges tid-14 dage at vænne sig selv og maven til

Anmeld

27. juni 2011

Tynen

Stumpen skriver:

Hvor skriver du bare kanon Tynen!! Tak for at du i den grad indvier os i alle dine tanker -du ved de tanker vi egentlig alle sammen har, men ikke siger højt... Glæder mig til fortsættelsen...

Tak, momse!

- Selvom det er ret grænseoverskridende, følte jeg også at det var noget jeg blev nødt til.
Det var lige pludselig ikke motivation nok for mig længere at have min kæreste og familie til at heppe på mig og holde til ilden.
Nu forpligter det liiidt mere

Anmeld

27. juni 2011

Tynen

bette skriver:

hvor er du fantastik trine.. :)

men fuck hvor ville jeg da være lykkelig hvis jeg havde en krop som din..

er næsten på samme vægt som dig.. men min krop ser ud som om en abe har hængt i mit maveskind i 40 år... føj for den.. og dermed ser jeg enorm ud.. suk. lorte mave.. 

Tak, Heidi.

Jeg ved godt man ikke må grine på andres bekostning, men øhh... Det der aben

Jeg ved ikke hvad der er med den mave, men jeg kæmper som en gal for at komme af med den - Eller i det mindste bare for den strammet lidt op, så den ikke vibrerer når man tramper hårdt i gulvet
Men den har ikke tænkt sig at give op. Det er lige før den har fået mig til det

Anmeld

27. juni 2011

Tynen

Det er fantastisk skrevet, og jeg tror bestemt du får nogen med på vognen...

Jeg er selv igang, og jep vægten står stille, og jeg fik IKKE målt mig fra starten, men selv børnenes pædagoger er begyndt at bemærke jeg taber mig, så jeg har stadig gejsten.

Og så har jeg et mål... d. 24/9 har jeg et væddemål med en veninde... Og jeg mangler idag, 10 kilo.

Det SKAL bare lykkes...

Altid godt med et lille væddemål på vejen - Specielt hvis man er en lige så ringe taber som jeg er  

Men er det ikke bare det fedeste når andre begynder at bemærke det?
Så får man ligesom bare et lille boost mere til at fortsætte kampen!

Træls, at du ikke startede med at få dig målt, men så længe at andre ser det, så går det den rigtige vej.

Tak for dit indspark

Anmeld

27. juni 2011

Tynen

Lise skriver:

Åhh, Tyne-mor - det er SKØNT at have dig tilbage  Du skriver så fantastisk!!!

Jeg følger med i denne tråd, og HEY!, måske jeg endda bliver inspireret og/eller motiveret. Hmm, ikke idag - jeg er træt og har også lige spist en (fløde)is...  

Du´ så sød!

Håber at det kan inspirere dig til at komme i gang på et tidspunkt.
Ja, det kan sgu være at jeg selv bliver inspireret til at komme i gang igen
Det har været lidt halvhjertet de sidste par uger

Tak for de søde ord.

Anmeld

27. juni 2011

Stumpen

Tynen skriver:

Du´ så sød!

Håber at det kan inspirere dig til at komme i gang på et tidspunkt.
Ja, det kan sgu være at jeg selv bliver inspireret til at komme i gang igen
Det har været lidt halvhjertet de sidste par uger

Tak for de søde ord.

I stedet for alt det snik snak her, hvad så med at komme med næste del af forløbet????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.