Tynens tabertråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2011

Tynen

D. 28.04.11

Om 2 dage har jeg været i gang i en (Lang og hård) måned, men det bliver efterhånden lettere.
Det har virkelig hjulpet på det hele, at vægten er begyndt at rokke på sig.
Så bliver det hele altså lidt mere spændende.

Mål:                              Siden start:
Overarm: 30,5 cm.        -2,5 cm.
Mave:     93 cm.           -5,5 cm.
Underdel: 106 cm.         -5 cm.
Lår:        65,5 cm.       -3 cm.
Over knæ:45,5 cm.       -0,5 cm

Vægt: 73,6 kg.               -3, 8 kg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

Tynen

D. 09.05.11

Op på hesten igen.
Den sidste uge har jeg holdt en mental pause fra alt hvad der hedder "må ikke", "burde ikke" og "orker ikke træningen idag" og bare gjort hvad der passede mig.
Har simpelthen spist hvad jeg ville og har slet ikke fået trænet.
Mine knæer er fuldstændig ødelagte.
Fra den ene dag til den anden kunne jeg pludselig ikke stå op om morgenen og komme ned af trapperne, uden at mine knæ knitrede og gjorde hammer ondt.
Jeg har åbenbart presset mig selv for hårdt, men hold op hvor er det svært, når man bare gerne vil tabe sig og virkelig ofrer sig når man træner.

Men, nu skal det være slut.
Jeg vil simpelthen ikke finde mig, i at jeg ødelægger mit vægttab, som jeg plejer at gøre, når jeg har været i gang et stykke tid.
Har nu investeret i et par knæbandager og har fået en tid til fys. her på onsdag. Så må jeg se hvad sådan en kan af mirakler

Nu vil jeg tage op og træne og se om bandagerne ikke kan holde knæerne lidt på plads...

Vægt: 74,5       + 1,1 kg

Anmeld

1. august 2011

Tynen

D. 10.05.11

Weeee.. Kun 2,8 kg. fra mit næste delmål!
Har ellers været SÅ tæt på at opgive det hele, efter at jeg var blevet så loose mht. hvad jeg putter i munden.

Mål                                          Fra start
Overarme:    30,5 cm.             -2,5 cm.
Mave:           89,5 cm.             -9 cm.
Underdel:      105 cm.               -6 cm.
Lår:               65 cm.                 -3,5 cm.
Over knæ:     45 cm.                -1cm.

Vægt: 72,8                              -5,6 kg.

Anmeld

1. august 2011

Tynen

D. 16.05.11

Det er begyndt at gå langsomt nu, men heldigvis går det stadig den rigtige vej...

Vægt: 72,7                 -5,7 kg.

Anmeld

1. august 2011

Tynen

25.05.11

Synes vægten står ret stille nu, så er derfor begyndt at træne lidt længere end jeg plejer.
Jeg prøver hele tiden at forbrænde lidt flere kalorier, end jeg gjorde ugen før.
Håber at det giver pote, for lige pt. er det ikke lysten der driver værket.
Jeg troede virkelig ikke at vejen fra de 72,8-73 kg. og ned til de 69 var så forbandet lang og drænende.
Argh!
Lad mig nu snart komme ned på de 71, så jeg kan skimte målstregen for mit næste delmål

Anmeld

1. august 2011

Tynen

D. 29.05.11

Har fået lysten til at kæmpe tilbage igen.
Dog har jeg virkelig krise på løbebåndet.
20 minutters løb i jævnt ok tempo er uhyre lang tid, og mentalt gør jeg alt for at overtale mig selv til at stoppe, gå eller sætte farten ned til lunt.
Det er vildt demotiverende, men jeg MÅ kæmpe videre.

Mål:                                   Siden start:
Overarm:     30 cm.            -3 cm.
Mave:          92 cm.            -6,5 cm.
Underdel:    105 cm.           -6 cm.
Lår:             64 cm.             -4,5 cm.
Over knæ:    44,5 cm.         - 1,5 cm.

Vægt: 72,1 kg.                   - 5,3 kg.

I alt har jeg smidt 21 cm. Det lyder altså af meget, men hold nu kæft hvor er det fedt!

Hvus jeg ikke når mit delmål i næste uge, så går jeg amok i en symbose af flødeskumskager og guldkarameller!
Vil efterhånden slå ihjel for det...

Anmeld

1. august 2011

Tynen

D. 15.06.11

Har godt nok været sløv mht. at få trænet de sidste 14 dage, pga. alle de helligdage der hele tiden bliver ved med at poppe op.
Jeg håber at jeg snart kan få min rytme igen, for jeg kan mærke at jeg bliver ret ustadig at være sammen med når jeg ikke får trænet et par dage. Hvem skulle dog have troet at jeg kunne blive bidt af træning

Desværre er jeg STADIG ikke komme under de 70, men underligt nok tager jeg det ret cool.
Så længe at jeg har lysten til at træne, ved jeg at det nok skal komme i løbet af det næste stykke tid.

Anmeld

1. august 2011

Stumpen

dejligt at have dig tilbage på din pind... You rock er spændt på hvad det hele ender med 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.