Tynens tabertråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.867 visninger
67 svar
0 synes godt om
21. juni 2011

Tynen

Ja, nu synes jeg efterhånden at det er på tide at jeg opretter en samlet tråd til tanker, billeder, frustrationer, abstinenser, motion og andet arrigskab der ligger bag et vægttab.

Kan mærke at jeg har brug for at "dele" det med andre der står i samme båd som mig selv.
Har brug for at få et los i r*ven, et indspark, et hep-hep eller måske bare et trøstende indlæg når det hele bliver lidt for meget rugbrød og alt for lidt chokolade.

Så here goes...
Nu starter jeg min egen tråd (Som I jo selvfølgelig er MEGET velkommen til at kommentere i) ; Klar til at blive opdateteret dag for dag, uge for uge eller bare når jeg ikke orker at høre på mig selv længere

Nu er den oprettet! Nu forpligter den!
Med det samme jeg får tid i morgen, vil jeg finde min eksterne harddisk og uploade billeder fra starten af.
(Så bliver det lidt nemmere at følge udviklingen)

Jeg håber at jeg kan finde et par gode supportere i den hårde kamp fra kageform til topform

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

Dot D

Hep hep

Anmeld

22. juni 2011

Christopher&Andreas

Tynen skriver:

Ja, nu synes jeg efterhånden at det er på tide at jeg opretter en samlet tråd til tanker, billeder, frustrationer, abstinenser, motion og andet arrigskab der ligger bag et vægttab.

Kan mærke at jeg har brug for at "dele" det med andre der står i samme båd som mig selv.
Har brug for at få et los i r*ven, et indspark, et hep-hep eller måske bare et trøstende indlæg når det hele bliver lidt for meget rugbrød og alt for lidt chokolade.

Så here goes...
Nu starter jeg min egen tråd (Som I jo selvfølgelig er MEGET velkommen til at kommentere i) ; Klar til at blive opdateteret dag for dag, uge for uge eller bare når jeg ikke orker at høre på mig selv længere

Med det samme jeg får tid i morgen, vil jeg finde min eksterne harddisk og uploade billeder fra starten af.

Jeg håber at jeg kan finde et par gode supportere i den hårde kamp fra kageform til topform

hep hep god tråd

Anmeld

22. juni 2011

Stumpen

Vil hellere end gerne være de faste støtte mormor 

Anmeld

22. juni 2011

B&J

Hepper helt vildt på dig og glæder mig til at følge dig

Anmeld

22. juni 2011

bette

jeg hopper i med begge ben og blir der.. vil så gerne ned i vægt..

men mormor.. du trænger da ik til at tabe dig gør du??

Anmeld

22. juni 2011

Tynen

bette skriver:

jeg hopper i med begge ben og blir der.. vil så gerne ned i vægt..

men mormor.. du trænger da ik til at tabe dig gør du??

Desværre jo.

Jeg er på noget medicin som sætter forbrændingen i stå, og nu her - snart et år efter med et massivt indtag af cola, chips og chokolade - må jeg se i øjnene at min krop slået hjem og at jeg efterhånden var nået op på +15/16 kg. ekstra
Jeeez, hvor er det tåbeligt, men nu skal der kæmpes!

Anmeld

22. juni 2011

L-Mortil3

WOOP WOOP, HEP HEP!! Gud hvor er det lang tid siden jeg har set dig lave et indlæg herinde

Anmeld

22. juni 2011

bette

Tynen skriver:

Desværre jo.

Jeg er på noget medicin som sætter forbrændingen i stå, og nu her - snart et år efter med et massivt indtag af cola, chips og chokolade - må jeg se i øjnene at min krop slået hjem og at jeg efterhånden var nået op på +15/16 kg. ekstra
Jeeez, hvor er det tåbeligt, men nu skal der kæmpes!

kender det udemærket godt. det nemlig præcis det samme her.. jeg er så kommet til at droppe ud af medicinen.. :( ik skide smart.. men kan mærke at min appetit er blevet mindre er dog også blevet mere træt.. 

men vi kan godt klare den os to hehe..jeg skal ihveertfald af med 10 kg

Anmeld

22. juni 2011

Becks

Tynen skriver:

Så here goes...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.