Tynens tabertråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2011

Tynen

Macrolf skriver:

Så er det jo heldigvis ikke så meget du skal tabe, det klarer du nemt - det er jo også lige det der med hvor vigtigt det er for dig. Hvis du ellers har det fint og nyder at spise alt det usunde så er det jo svært.

Jeg kan varmt anbefale dig at holde en snyd stofskifte dag 1 gang om måneden hvor du kan gå helt amok fra morgen til aften og spise alt det du har lyst til :-) Det er rart at få det ud af systemet og så taber man sig faktisk endnu bedre i dagene derefter fordi man lige booster stofskiftet :-)

Jeg skal holde min SSD på tirsdag når Smilsen fylder 4, sidder allerede og lurer på kager, overvejer at lave nogen pop cakes :-)

Ved du hvad, jeg har faktisk bemærket det med "Snyd stofskiftet".

Jeg var såååå ked af at jeg havde syndet en dag, men jeg kunne bare ikke lade være, og hvad skete der?
I dagene efter røg der lige et halvt til et helt kilo!
Det kan dog ikke anbefales at blive ved med flere dage i træk.
Her 3 uger efter med "Snyd stofskiftet", er vægten stadig ikke røget ned!  

God fornøjelse med kagekiggeriet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

Tynen

Stumpen skriver:

I stedet for alt det snik snak her, hvad så med at komme med næste del af forløbet????

Nu du spørg´ så pænt, så kan jeg da godt lige få bikset den næste sammen

Anmeld

27. juni 2011

Stumpen

Tynen skriver:

Nu du spørg´ så pænt, så kan jeg da godt lige få bikset den næste sammen

Anmeld

27. juni 2011

..

Tynen skriver:

Ved du hvad, jeg har faktisk bemærket det med "Snyd stofskiftet".

Jeg var såååå ked af at jeg havde syndet en dag, men jeg kunne bare ikke lade være, og hvad skete der?
I dagene efter røg der lige et halvt til et helt kilo!
Det kan dog ikke anbefales at blive ved med flere dage i træk.
Her 3 uger efter med "Snyd stofskiftet", er vægten stadig ikke røget ned!  

God fornøjelse med kagekiggeriet!

Nej, det er nok ikke noget du skal gøre i dagevis

Men vælg dog en dag, fx den første søndag i måneden eller nowet og så giv den gas den ENE dag med god samvittighed

Anmeld

27. juni 2011

Na-Wi

Tynen skriver:

Mandag d. 210311

Med megen indre protest blev vægten fundet frem igen.
Puhh..
Den sved.

Bare 2 kg. mere, så er jeg på min højgravidtitetsvægt - Bare med mere fedt, mindre baby.
Min førgraviditetsvægt 2. gang var på 66.

I dag stod vægten på hele 77,4 kg.
Altså hele 11,4 kg. ekstra

Selvom det lige tog mig en halv times tid at komme over, tog fanden pludselig ved mig.
Jeg fandt en sort sæk i bedste "De unge mødres drøm"-stil og smed ALT indhold af slikskabet ud.
Colaerne blev hældt i vasken og mit hemmelige "kæreste/børnefri-lager" af Frellsens chokolade blev kvast og kylet i sækken (Altså, den sorte af slagsen!     )
NU skal der kæmpes!

Jeg har besluttet mig for at måle mig.
Det rygtes jo desværre at vægten på et tidspunkt står stille, så derfor vil jeg være beredt for at bevare min nyfundne motivation.

Overarm: 33 cm.
Mave: 98,5 cm.
Lår: 68,5 cm.
Kriseunderdelen: 111 cm.
(Under hoften, for mit vedkommende)
Over knæet: 46 cm.

Og nu det mest grænseoverskridende...
Billederne fra min begyndelse i marts:

(Ja, ved godt at spejlet skal pudses   )

Må altså lige pointere at du intet har at være flov over med hensyn til din krop !! Så skulle du se min

Anmeld

27. juni 2011

Tynen

Torsdag d. 24. 3. 2011

Jeg har været oppe at træne 5 gange de sidste par dage og jeg har skåret ned på ALT!
Jeg føler virkelig at jeg har ofret mig, og at jeg har gjort noget for sagen, og det var dælme også bare på tide!
Jeg er så led over min krop og jeg kan næsten ikke vente med at der sker noget.

Selvom jeg bare er topmotiveret for det her, så kan jeg alligevel ikke lade være med at blive fuldstændig urimelig og barnlig over at vægten overhovedet ikke har flyttet sig bare lidt.
4 dages vægt- og livstilsændring er ikke meget og bla bla, men der må være en grænse for galskaben!
Jeg er gået fra at drikke 2 l. cola selv om dagen, at spise slik, kiks og diverse fra morgen til aften og fra at være så lidt fysisk aktiv som overhovedet muligt, til at kører den lede son of a bitch af en kold tyrker og leve af vand, frugt og rugbrød og kæmpe mine blævrende baller i laser, kalorie efter kalorie henover løbebåndet til ingen verdens nytte eller credit.

Jeg føler mig så uretfærdigt behandlet.
Jeg er så hungrende efter alt det jeg ikke må spise. Jeg er i dårligt humør, jeg har den ledeste hovedpine og ikke et eneste gram fedt har rykket sig - DET kunne jeg godt være foruden.

Anmeld

27. juni 2011

Na-Wi

Tynen skriver:

Torsdag d. 24. 3. 2011

Jeg har været oppe at træne 5 gange de sidste par dage og jeg har skåret ned på ALT!
Jeg føler virkelig at jeg har ofret mig, og at jeg har gjort noget for sagen, og det var dælme også bare på tide!
Jeg er så led over min krop og jeg kan næsten ikke vente med at der sker noget.

Selvom jeg bare er topmotiveret for det her, så kan jeg alligevel ikke lade være med at blive fuldstændig urimelig og barnlig over at vægten overhovedet ikke har flyttet sig bare lidt.
4 dages vægt- og livstilsændring er ikke meget og bla bla, men der må være en grænse for galskaben!
Jeg er gået fra at drikke 2 l. cola selv om dagen, at spise slik, kiks og diverse fra morgen til aften og fra at være så lidt fysisk aktiv som overhovedet muligt, til at kører den lede son of a bitch af en kold tyrker og leve af vand, frugt og rugbrød og kæmpe mine blævrende baller i laser, kalorie efter kalorie henover løbebåndet til ingen verdens nytte eller credit.

Jeg føler mig så uretfærdigt behandlet.
Jeg er så hungrende efter alt det jeg ikke må spise. Jeg er i dårligt humør, jeg har den ledeste hovedpine og ikke et eneste gram fedt har rykket sig - DET kunne jeg godt være foruden.

Hold ud ! De kloge siger at lige pludselig så ruller vægten den rigtige vej  for at det snart sker

Anmeld

27. juni 2011

Tynen

D. 27.3.2011

YES!! Endelig ser man resultatet af min uges slid!

Jeg var så tæt på at falde i chokoladen igår.
Sådan virkelig tæt.
Jeg havde egentlig besluttet mig for at det hele kunne være lige meget.
Der skete jo alligevel ikke noget med vægten, så jeg kunne vel lige så godt fortsætte den gamle stil.
Blev heldigvis hele tiden afbrudt af ungerne, hver gang tanken om chokoladen, som lå sikkert og trygt i tasken, strejfede mig.

Det har virkelig været usansynligt svært for mig at komme igennem dagene uden mit fix.
Specielt i fredags, da far, mor og børn sammen skulle ned og blande det yderst populære og berømte fredagsslik!
Pludselig gik det op for moderen, at hun som den eneste ikke skulle have en pose.
Hold nu kaje, hvor var det hårdt! (Og hold nu op hvor blev hun sur fra det øjeblik af)
Det var brutal overvindelse minut efter minut.
Tanken ville slet ikke slippe mig. Bare et stykke, bare et enkelt lille stykke....
Men nej. Jeg måtte være stærk, selvom jeg var splittet som aldrig før...

Mens de sad med deres knitrende poser og duftende vingummier, sad jeg med et surt æble og mit vand og skumlede og følte mig vred.
Behøvede de absolut at sidde og smaske mig lige op i hovedet? For sådan lød og lugtede det sgu, som om de gjorde!
Tænk, at det kan styre mit humør så meget.
Men nu ser jeg resultatet!
Håber at det giver mig lyst og mod (til mine omgivelser!) til at fortsætte.

Vægt: 76,2
-½ kg.

Overarm: 31,5         (-1,5 cm.)
Mave: 96                 (-2,5 cm.)
Lår: 68                    (-0,5 cm.)
Underdel: 110          (-   1 cm.)
Over knæet: 47 cm.  (+  1 cm.)

Anmeld

28. juni 2011

Susan1978

I want it all -  the whole story..

ihh altså det er ligesom at vente på et afsnit af noget godt.

glæder mig til at læse mere om din kamp mod de dårlige vaner..

Anmeld

28. juni 2011

Tut

Jeg vil gerne vide noget mere om snyd stofskifte dag.

Må man spise ALT?

Og hvordan fungere det med at "snyde stofskiftet"

Fortæl, fortæl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.