26+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

MaybeBaby

Kofoed33 skriver:

Det er vi bestemt. Det var jo marked vi var til igår, de tror bare i sønderjylland, at det hedder mærket i stedet, mærkelige mennesker, hehe. Så det kan vi bestemt finde ud af, bare liiige mind mig om det, har en tendens til, at glemme hvornår vorbasse marked finder sted, glemmer det hvert år, selvom min storebror bor i vorbasse, hehe.

Super - Mener at det hedder lørdag d. 23/7 søndag d. 24/7, men skal nok lige holde dig opdateret Men ellers siger du jo til, hvis I kommer til Herning eller lign.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Super - Mener at det hedder lørdag d. 23/7 søndag d. 24/7, men skal nok lige holde dig opdateret Men ellers siger du jo til, hvis I kommer til Herning eller lign.

Men skal i afsted hele weekenden?

Uhh, skal nok, men kommer godt nok ikke på de kanter så ofte, det nærmeste er Varde og det er ikke særlig tit.

Anmeld

13. juni 2011

MaybeBaby

Kofoed33 skriver:

Men skal i afsted hele weekenden?

Uhh, skal nok, men kommer godt nok ikke på de kanter så ofte, det nærmeste er Varde og det er ikke særlig tit.

Nej er du fjollet - jeg orker jo nok kun at gå en halv runde på det tidspunkt! Fra isbod til isbod  Men ved ikke lige om det bliver lørdag eller søndag, vi tager afsted. Men nok nærmest søndagen

Anmeld

13. juni 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Nej er du fjollet - jeg orker jo nok kun at gå en halv runde på det tidspunkt! Fra isbod til isbod  Men ved ikke lige om det bliver lørdag eller søndag, vi tager afsted. Men nok nærmest søndagen

Synes også det var lidt offensivt lagt ud, hehe. Jeps længe leve spanske rør med soft ice Vedd du om der er dyr begge dage?

Anmeld

13. juni 2011

MaybeBaby

Kofoed33 skriver:

Synes også det var lidt offensivt lagt ud, hehe. Jeps længe leve spanske rør med soft ice Vedd du om der er dyr begge dage?

Nej det ved jeg faktisk ikke. Tror du ikke også at det er for farligt? Jeg tænker: hormonelle kvinder, der ikke kan stå for noget som helst der ser uskyldigt og sødt ud og så med alle de hvalpe og lign? Men så er det nok meget smart at mænderne er med til at tage vores dankort og løse pengesedler

Anmeld

13. juni 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Nej det ved jeg faktisk ikke. Tror du ikke også at det er for farligt? Jeg tænker: hormonelle kvinder, der ikke kan stå for noget som helst der ser uskyldigt og sødt ud og så med alle de hvalpe og lign? Men så er det nok meget smart at mænderne er med til at tage vores dankort og løse pengesedler

Må heller ikke få nogle, men håber virkelig der er en lille hvalp, min kæreste bare ikke kan stå for. Hvor vi bor nu, nu man gerne have flere husdyr og vores kat skal snart ud for første gang, hun gider mig heller ikke, efter hun blev sparket for nogle uger siden. Så mangler en hyggekammerat... Hmm det er måske dumt med homonelle kvinder ja

Anmeld

13. juni 2011

Nessie

Kofoed33 skriver:

Var afsted i april og skal igen den 30.

Min veninden fik en sidste år, da hun fik konstanteret gravidtetssukkersyge, hun var også tilknyttet Kolding ligesom jeg.

Overvejer også lidt, at ringe til min jordmoder i morgen, men er jo midt i et jordmoder skift, så ved ikke hvilken jeg skal have fat i, måske jeg bare tager min læge istedet...

Det kan jeg da godt forstå du er, hehe. Nårh, så du havde det måske også, da du var gravid

Hvis du får graviditetssukkersyge, kan de sende dig videre, men ellers ikke. Og selvfølgelig hvis man fejler et eller andet. Men "bare" fordi man er meget overvægtig, kan man ikke få hjælp.

Kan godt huske der var et eller andet med din JM, men ikke lige hvorfor du skulle skifte.

Ja, alle de gange jeg har troet han sad og hoppede på min blære, har måske bare været blærebetændelse i stedet for

(er lige kommet hjem fra arbejde, og Daniel morer sig vældigt med at begrave mit ene ben i reklamer )

Anmeld

13. juni 2011

Kofoed.

Nessie skriver:

Hvis du får graviditetssukkersyge, kan de sende dig videre, men ellers ikke. Og selvfølgelig hvis man fejler et eller andet. Men "bare" fordi man er meget overvægtig, kan man ikke få hjælp.

Kan godt huske der var et eller andet med din JM, men ikke lige hvorfor du skulle skifte.

Ja, alle de gange jeg har troet han sad og hoppede på min blære, har måske bare været blærebetændelse i stedet for

(er lige kommet hjem fra arbejde, og Daniel morer sig vældigt med at begrave mit ene ben i reklamer )

Okay, på den måde.

Ja, hun føltet sig ikke i stand til, at kunne vejlede os ordenlig, grundet min specielle situation.

Hehe, men ved ikke, hehe.

God dreng

Anmeld

13. juni 2011

Frøken J.

Kofoed33 skriver:

Så fik vi taget billed
Nøj jeg ser jo højgravid ud efterhånden og så er det altså lige 3 måneder og 5 dage til termin, jeg bliver vist stor, men det sker jo, når maven udvider sig, som om det er to levedygtige inde i mavsen.

Var jo til scanning i denne her uge og hvor var det bare skønt

Peter har mærket et spark i denne uge, wee, der blev han bare helt stille, hehe. Så nu har han prøvet det meste.
HOLD OP hvor er hun bare livlig, hun er efterhånden så stor, at jeg ENDELIG kan mærke det meste hun laver og tror hun holder fest derinde.

Døjer desværre med en meget lav feber, men skal være obs på den dagligt, så jeg kan alarmere med det samme den udvikler sig. Men med blærebetændelse, så gætter de op, at det bare er den der driller lidt.

Den var en lille update herfra

Jeg kan kun blive ved med at sige dig hvor absolut flot din mave er Og dejligt at høre, at hun er så aktiv. Det er så livbekræftende Og god bedring med feberen btw!

Anmeld

13. juni 2011

AnneP

Kofoed33 skriver:

Så fik vi taget billed
Nøj jeg ser jo højgravid ud efterhånden og så er det altså lige 3 måneder og 5 dage til termin, jeg bliver vist stor, men det sker jo, når maven udvider sig, som om det er to levedygtige inde i mavsen.

Var jo til scanning i denne her uge og hvor var det bare skønt

Peter har mærket et spark i denne uge, wee, der blev han bare helt stille, hehe. Så nu har han prøvet det meste.
HOLD OP hvor er hun bare livlig, hun er efterhånden så stor, at jeg ENDELIG kan mærke det meste hun laver og tror hun holder fest derinde.

Døjer desværre med en meget lav feber, men skal være obs på den dagligt, så jeg kan alarmere med det samme den udvikler sig. Men med blærebetændelse, så gætter de op, at det bare er den der driller lidt.

Den var en lille update herfra

Så fik han endelig "Sparket"  dejligt, han har da også ventet længe efterhånden!

Syntes du har en helt fantastisk smuk mave!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.