26+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Du tænker symfysemålet? Uha det var også over gennemsnittet. En uge siden og 26 cm. Og den endte 3 fingrer over navlen

Okay, så er min lidt større og ja det var det jeg tænkte Min stopper næsten en hånd over navlen, men b ligger også næsten under ribbene, da a åbenbart elsker at have meget plads. Min var forresten 26, da jeg var 20+2...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

MaybeBaby

Kofoed33 skriver:

Okay, så er min lidt større og ja det var det jeg tænkte Min stopper næsten en hånd over navlen, men b ligger også næsten under ribbene, da a åbenbart elsker at have meget plads. Min var forresten 26, da jeg var 20+2...

Men hvor trist, at jeg er så tæt på dit mål, når jeg kun altid har haft én til at tumle rundt derinde! Hvad burde dit mål have været for 2 uger siden?

Anmeld

13. juni 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Men hvor trist, at jeg er så tæt på dit mål, når jeg kun altid har haft én til at tumle rundt derinde! Hvad burde dit mål have været for 2 uger siden?

gennemsnit for en var 24 og to 28, så var en cm større end tvillingegennemsnitet Nu skal den være 30,5 for tvillinger, men har så ikke fået målt den siden sidste jordmodersamtale (2 uger siden).

Anmeld

13. juni 2011

MaybeBaby

Kofoed33 skriver:

gennemsnit for en var 24 og to 28, så var en cm større end tvillingegennemsnitet Nu skal den være 30,5 for tvillinger, men har så ikke fået målt den siden sidste jordmodersamtale (2 uger siden).

Men bare det hele vokser... Det er faktisk mere betryggende end at stå stille. Så ved man der sker noget. Og så vil jeg bare lige igen sige, at jeg er glad for, at vi kan følge hinanden helt til termin (medmindre han eller hun vil tidligere ud) Det er altså rart

Anmeld

13. juni 2011

twinny

Sikke en fiiin mave du har fået... elsker den...

Anmeld

13. juni 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Men bare det hele vokser... Det er faktisk mere betryggende end at stå stille. Så ved man der sker noget. Og så vil jeg bare lige igen sige, at jeg er glad for, at vi kan følge hinanden helt til termin (medmindre han eller hun vil tidligere ud) Det er altså rart

Det er det. Bor du stadig i Nordjylland?

Synes også det er rart, at der hele tiden sker noget, men det er bare lidt voldsomt i længden

Anmeld

13. juni 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

Sikke en fiiin mave du har fået... elsker den...

Mange tak Din må efterhånden også værre stor  

Anmeld

13. juni 2011

twinny

Kofoed33 skriver:

Mange tak Din må efterhånden også værre stor  

Hehe.. jaah, den bliver ihvertfald ikk mindre..  Tager billede imorgn eller overmorgen..

Anmeld

13. juni 2011

MaybeBaby

Kofoed33 skriver:

Det er det. Bor du stadig i Nordjylland?

Synes også det er rart, at der hele tiden sker noget, men det er bare lidt voldsomt i længden

Nej, jeg fandt mit livs kærlighed som af en eller anden grund boede 200 km væk Hans far ejer et par firmaer, hvor han arbejder for ham, så det var lidt svært for ham at flytte nordpå. Så bor i vestjylland, Ringkøbing nu og har gjort det i 4½ år nu. Men min familie bor stadig i Nordjylland, så der pendles Hvorhenne af bor I?

Anmeld

13. juni 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

Hehe.. jaah, den bliver ihvertfald ikk mindre..  Tager billede imorgn eller overmorgen..

Weee dem vil jeg gerne se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.