26+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.608 visninger
74 svar
0 synes godt om
13. juni 2011

Kofoed.

Så fik vi taget billed
Nøj jeg ser jo højgravid ud efterhånden og så er det altså lige 3 måneder og 5 dage til termin, jeg bliver vist stor, men det sker jo, når maven udvider sig, som om det er to levedygtige inde i mavsen.

Var jo til scanning i denne her uge og hvor var det bare skønt

Peter har mærket et spark i denne uge, wee, der blev han bare helt stille, hehe. Så nu har han prøvet det meste.
HOLD OP hvor er hun bare livlig, hun er efterhånden så stor, at jeg ENDELIG kan mærke det meste hun laver og tror hun holder fest derinde.

Døjer desværre med en meget lav feber, men skal være obs på den dagligt, så jeg kan alarmere med det samme den udvikler sig. Men med blærebetændelse, så gætter de op, at det bare er den der driller lidt.

Den var en lille update herfra

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Happiness

SMUK mavse Og ja den skal nok blive kæmpe Men det ser ud til du bærer den flot, så er det jo bare dejligt at blive dejlig stor gravid

Anmeld

13. juni 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed33 skriver:

Så fik vi taget billed
Nøj jeg ser jo højgravid ud efterhånden og så er det altså lige 3 måneder og 5 dage til termin, jeg bliver vist stor, men det sker jo, når maven udvider sig, som om det er to levedygtige inde i mavsen.

Var jo til scanning i denne her uge og hvor var det bare skønt

Peter har mærket et spark i denne uge, wee, der blev han bare helt stille, hehe. Så nu har han prøvet det meste.
HOLD OP hvor er hun bare livlig, hun er efterhånden så stor, at jeg ENDELIG kan mærke det meste hun laver og tror hun holder fest derinde.

Døjer desværre med en meget lav feber, men skal være obs på den dagligt, så jeg kan alarmere med det samme den udvikler sig. Men med blærebetændelse, så gætter de op, at det bare er den der driller lidt.

Den var en lille update herfra

Det er bare en rigtig smuk mavse! Og hvor er det dejligt at høre, at hun fester der inde

Anmeld

13. juni 2011

Nessie

Det er altså en flot mave du har

Tror jeg var omkring uge 18-20 stykker, da min mave havde den størrelse

Håber feberen snart går væk, synes ikke du behøver mere at bekymre dig om.

Anmeld

13. juni 2011

Kofoed.

Happiness skriver:

SMUK mavse Og ja den skal nok blive kæmpe Men det ser ud til du bærer den flot, så er det jo bare dejligt at blive dejlig stor gravid

Tak Ja, det tror jeg den bliver, hehe. Synes selv den sidder fint (for det meste), men den er tung allerede nu, piv

Der går heller ikke længe før du skal føde mere, ihh. Fandt i forresten ud af noget med din rigtige jordmoder?

Anmeld

13. juni 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Det er bare en rigtig smuk mavse! Og hvor er det dejligt at høre, at hun fester der inde

Mange tak Ja det er skønt

Anmeld

13. juni 2011

Kofoed.

Nessie skriver:

Det er altså en flot mave du har

Tror jeg var omkring uge 18-20 stykker, da min mave havde den størrelse

Håber feberen snart går væk, synes ikke du behøver mere at bekymre dig om.

Hvor stor blev du så?

Mange tak

Det vil være dejligt, men er rart sikker på, at det "bare" er blærebetændelse der gør det.

Anmeld

13. juni 2011

Nessie

Kofoed33 skriver:

Hvor stor blev du så?

Mange tak

Det vil være dejligt, men er rart sikker på, at det "bare" er blærebetændelse der gør det.

Uuuhhaaa, jeg "rendte" rundt med en meeega stor mave. Vi var til fødselsdag i August, og folk var ved at falde ned af stolene, da vi fortalte at der var 6 uger endnu

Men jeg tog kun 10 kg på, så det må have sat sig lige på maven det hele, siden den kunne blive så stor

Må du får noget for din blærebetaændelse så?

Anmeld

13. juni 2011

Kofoed.

Nessie skriver:

Uuuhhaaa, jeg "rendte" rundt med en meeega stor mave. Vi var til fødselsdag i August, og folk var ved at falde ned af stolene, da vi fortalte at der var 6 uger endnu

Men jeg tog kun 10 kg på, så det må have sat sig lige på maven det hele, siden den kunne blive så stor

Må du får noget for din blærebetaændelse så?

Hehe, folk reagere lidt på samme måde, når jeg siger, at jeg har over 3 måneder endnu, hehe. Dem der ikke kender vores historie spørger også alle sammen, om det ikke er tvillinger og så kommer forklarings problemet, for hvordan siger man det på en pæn måde, uden at lyde kold og ligeglad?

Puha, min sagde i tirsdags plus 15, så jeg frygter meget de næste par måneder :O

Ja, men det er kun fordi jeg ikke er længere end jeg er og at vi holder alt under kontrol, for bebse kan åbenbart ikke selv udlede den antibiotika art, plus, jeg for kun en kur, virker den ikke, så er det synd.
Har du da oplevet, at man ikke måtte få noget mod det?

Anmeld

13. juni 2011

Happiness

Kofoed33 skriver:

Tak Ja, det tror jeg den bliver, hehe. Synes selv den sidder fint (for det meste), men den er tung allerede nu, piv

Der går heller ikke længe før du skal føde mere, ihh. Fandt i forresten ud af noget med din rigtige jordmoder?

Den skal nok blive tungere Jeg føler min snart hænger nede ved knæene Og min er jo slet ikke så stor. Så føler med dig!

Ja der er ikke længe til. Og har på fornemmelsen af at jeg ikke går helt til termin. Synes jeg har MANGE plukkeveer. Og de er ved at være tiltagende. Og så er jeg bare general utilpas... Så håber ikke at jeg skal gå 4 uger endnu (eller mere).

Ja, jeg skal afsted hos vores rigtige jordemoder på torsdag. SÅ det bliver rart!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.