26+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

Nessie

Kofoed33 skriver:

Så må mor og far jo igang

Må jeg spørge hvorfor du fik ham så sent?

En lidt lang historie, men skal prøve at gøre den kort

Jeg havde en forventning om, at have et par børn når jeg var 25, men mødte ikke nogen, og det hastede jo heller ikke.

Blev kørt ned da jeg var 23, og fik piskesmæld, og så skulle jeg finde mig til rette med mine skavanker, og på et tidspunkt havde jeg det faktisk så dårligt at jeg bestemte mig for ikke at få børn, for jeg havde ikke noget ordentligt liv.

Fandt efter flere år og mange forsøg den rette behandling, og blev kæreste med én jeg havde kendt i flere år, og han meldte ud at han ville have børn. Basta. Og eftersom jeg havde fået det bedre, og større livskvalitet, gik vi i gang, men kunne så slevfølgelig ikke få nogen.

Vi måtte i behandling, og ved 3. hormonbehandling, 5. ægoplægning (i MA ved 2. ægoplægning), blev jeg endelig gravid, og fik en dejlig velskabt søn. Han er det bedste i mit liv, og jeg gik gerne igennem en streng graviditet igen, men tiden (som vi ikke har meget af), må vise om vi kan få flere børn.

Det blev noget forenklet, og alligevel langt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Kofoed.

Nessie skriver:

En lidt lang historie, men skal prøve at gøre den kort

Jeg havde en forventning om, at have et par børn når jeg var 25, men mødte ikke nogen, og det hastede jo heller ikke.

Blev kørt ned da jeg var 23, og fik piskesmæld, og så skulle jeg finde mig til rette med mine skavanker, og på et tidspunkt havde jeg det faktisk så dårligt at jeg bestemte mig for ikke at få børn, for jeg havde ikke noget ordentligt liv.

Fandt efter flere år og mange forsøg den rette behandling, og blev kæreste med én jeg havde kendt i flere år, og han meldte ud at han ville have børn. Basta. Og eftersom jeg havde fået det bedre, og større livskvalitet, gik vi i gang, men kunne så slevfølgelig ikke få nogen.

Vi måtte i behandling, og ved 3. hormonbehandling, 5. ægoplægning (i MA ved 2. ægoplægning), blev jeg endelig gravid, og fik en dejlig velskabt søn. Han er det bedste i mit liv, og jeg gik gerne igennem en streng graviditet igen, men tiden (som vi ikke har meget af), må vise om vi kan få flere børn.

Det blev noget forenklet, og alligevel langt

Okay, er du så i skånejob eller kan du klare et fast arbejde?

I har ikke nogle æg i fryseren, helt tilfældigt? Eller vil i overhovedet i behandling igen - nu da det er selvbetalt?

Håber i kan nå og få en lillebror/søster, så i kan få hvad i ønsker, det lyder til, at i er nogle skønne forældre

Anmeld

13. juni 2011

Nessie

Kofoed33 skriver:

Okay, er du så i skånejob eller kan du klare et fast arbejde?

I har ikke nogle æg i fryseren, helt tilfældigt? Eller vil i overhovedet i behandling igen - nu da det er selvbetalt?

Håber i kan nå og få en lillebror/søster, så i kan få hvad i ønsker, det lyder til, at i er nogle skønne forældre

Nej, jeg har desværre ikke haft involveret kommunen tidligere, og nu er der lukket for fleksjob, så foreløbig klarer jeg mig med fuldtidsjob og en §56 aftale, så in arbejdsgiver kan få dækning for de dage, hvor jeg er syg, og så tager jeg en del afspadsering.

Vi havde 2 æg i fryseren, og det ene klarede optøningen, og blev sat op lige efter Daniels fødselsdag, men det blev desværre ikke til noget.

Jeg blev naturligt gravid for et år siden, men aborterede i uge 7, men nu ved vi jo at det ikke er heeelt umuligt at vi kan uden hjælp. Så i øjeblikket tager vi vitaminer og går til akupunktur og bruger ÆL-test i stor stil, så håber vi det lykkes

Tak for de søde ord, vi gør vores bedste

Anmeld

13. juni 2011

Kofoed.

Nessie skriver:

Nej, jeg har desværre ikke haft involveret kommunen tidligere, og nu er der lukket for fleksjob, så foreløbig klarer jeg mig med fuldtidsjob og en §56 aftale, så in arbejdsgiver kan få dækning for de dage, hvor jeg er syg, og så tager jeg en del afspadsering.

Vi havde 2 æg i fryseren, og det ene klarede optøningen, og blev sat op lige efter Daniels fødselsdag, men det blev desværre ikke til noget.

Jeg blev naturligt gravid for et år siden, men aborterede i uge 7, men nu ved vi jo at det ikke er heeelt umuligt at vi kan uden hjælp. Så i øjeblikket tager vi vitaminer og går til akupunktur og bruger ÆL-test i stor stil, så håber vi det lykkes

Tak for de søde ord, vi gør vores bedste

Okay.  i snart har lykken med jer

Så lidt, det er jo jer der gør arbejdet Og i gør det også med den næste

Anmeld

13. juni 2011

Nessie

Kofoed33 skriver:

Okay.  i snart har lykken med jer

Så lidt, det er jo jer der gør arbejdet Og i gør det også med den næste

Tak skal du have

Det håber jeg

Anmeld

13. juni 2011

Najsen86

Kofoed33 skriver:

Mange tak Kan se du har termin dagen før min fødselsdag

hvem ved om det så bliver lige præcis på den dag

Anmeld

13. juni 2011

Kofoed.

Najsen86 skriver:

hvem ved om det så bliver lige præcis på den dag

Det er jo det, hehe. Men det bliver jo spændende

Anmeld

13. juni 2011

Najsen86

Kofoed33 skriver:

Det er jo det, hehe. Men det bliver jo spændende

ja.. jeg glæder mig helt vildt til at få hende ud til os

Anmeld

13. juni 2011

Kofoed.

Najsen86 skriver:

ja.. jeg glæder mig helt vildt til at få hende ud til os

Kan jeg da godt forstå

Anmeld

13. juni 2011

Najsen86

Kofoed33 skriver:

Kan jeg da godt forstå

godt du stadig har din store blomst... hun skal nok komme og og

være en smuk og skøn tøs 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.