26+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

Kofoed.

Frøken J. skriver:

Jeg kan kun blive ved med at sige dig hvor absolut flot din mave er Og dejligt at høre, at hun er så aktiv. Det er så livbekræftende Og god bedring med feberen btw!

Mange tak og mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Kofoed.

AnneP skriver:

Så fik han endelig "Sparket"  dejligt, han har da også ventet længe efterhånden!

Syntes du har en helt fantastisk smuk mave!

Meget længe, synes det var helt synd, at han har misset så mange af dem.

Mange tak

Anmeld

13. juni 2011

Nessie

Kofoed33 skriver:

Okay, på den måde.

Ja, hun føltet sig ikke i stand til, at kunne vejlede os ordenlig, grundet min specielle situation.

Hehe, men ved ikke, hehe.

God dreng

Det er da altid noget, at hun melder ærligt ud. Har du ellers haft den samme JM under hele forløbet? Jeg kom ind til en ny hver gang

Nu har Daniel smidt alle reklamerne på gulvet, mens han grinte højt. Gæt hvem der skal rydde op

Anmeld

13. juni 2011

Kofoed.

Nessie skriver:

Det er da altid noget, at hun melder ærligt ud. Har du ellers haft den samme JM under hele forløbet? Jeg kom ind til en ny hver gang

Nu har Daniel smidt alle reklamerne på gulvet, mens han grinte højt. Gæt hvem der skal rydde op

Har haft to forskellige, da min var syg, da jeg skulle til første samtale.
synes også det er fair nok, men bare træls at stå midt i et skift og jeg først møder den nye til start juli.

Genial, hehe. Og når det er samlet op, så ryger det ind igen

Anmeld

13. juni 2011

Nessie

Kofoed33 skriver:

Har haft to forskellige, da min var syg, da jeg skulle til første samtale.
synes også det er fair nok, men bare træls at stå midt i et skift og jeg først møder den nye til start juli.

Genial, hehe. Og når det er samlet op, så ryger det ind igen

Så håber jeg at du bliver glad for den nye

Det er helt utroligt, hvor meget sådan et lille menneske kan rode. Nogen gange står vi og kigger rundt, når han er kommet i seng, og er helt i tvivl, om han ikke har haft nogen på besøg, med alt det rod han har lavet

Anmeld

13. juni 2011

Kofoed.

Nessie skriver:

Så håber jeg at du bliver glad for den nye

Det er helt utroligt, hvor meget sådan et lille menneske kan rode. Nogen gange står vi og kigger rundt, når han er kommet i seng, og er helt i tvivl, om han ikke har haft nogen på besøg, med alt det rod han har lavet

Hehe. Det samme har jeg hørt hunde kan gøre, hehe. Men er det ikke skønt, så har i noget at give jer til

Anmeld

13. juni 2011

Nessie

Kofoed33 skriver:

Hehe. Det samme har jeg hørt hunde kan gøre, hehe. Men er det ikke skønt, så har i noget at give jer til

Ja man behøver da i hvert fald ikke at kede sig.

Førhen sov vi til 10-11 stykker i weekenden, kom sent i seng, sad og så fjernsyn osv.
Nu er vi oppe aller senest halv otte, så kan han ikke vente på morgenmad længere, selvom han er god til at lege først . Vi er i seng senest kl 11, men helst ved 10-tiden, og sidder inden da bare og hænger i sofaen, efter vi har ryddet op efgter Daniel

Men han er nu det hele værd.

Anmeld

13. juni 2011

Kofoed.

Nessie skriver:

Ja man behøver da i hvert fald ikke at kede sig.

Førhen sov vi til 10-11 stykker i weekenden, kom sent i seng, sad og så fjernsyn osv.
Nu er vi oppe aller senest halv otte, så kan han ikke vente på morgenmad længere, selvom han er god til at lege først . Vi er i seng senest kl 11, men helst ved 10-tiden, og sidder inden da bare og hænger i sofaen, efter vi har ryddet op efgter Daniel

Men han er nu det hele værd.

Hehe, godt du har din kunklution med

Han lyder som en skøn dreng Fræk men skøn.

Anmeld

13. juni 2011

Nessie

Kofoed33 skriver:

Hehe, godt du har din kunklution med

Han lyder som en skøn dreng Fræk men skøn.

Fræk og skøn. Og totalt charmerende.

Han kunne virkelig bruge en søskende, ellers tror han bare at han er verdens navle

Anmeld

13. juni 2011

Kofoed.

Nessie skriver:

Fræk og skøn. Og totalt charmerende.

Han kunne virkelig bruge en søskende, ellers tror han bare at han er verdens navle

Så må mor og far jo igang

Må jeg spørge hvorfor du fik ham så sent?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.