26+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

Nessie

Kofoed33 skriver:

Hehe, folk reagere lidt på samme måde, når jeg siger, at jeg har over 3 måneder endnu, hehe. Dem der ikke kender vores historie spørger også alle sammen, om det ikke er tvillinger og så kommer forklarings problemet, for hvordan siger man det på en pæn måde, uden at lyde kold og ligeglad?

Puha, min sagde i tirsdags plus 15, så jeg frygter meget de næste par måneder :O

Ja, men det er kun fordi jeg ikke er længere end jeg er og at vi holder alt under kontrol, for bebse kan åbenbart ikke selv udlede den antibiotika art, plus, jeg for kun en kur, virker den ikke, så er det synd.
Har du da oplevet, at man ikke måtte få noget mod det?

Jeg fik "heldigvis" graviditetssukkersyge, og det hjalp virkelig på, at jeg fik spist 6 gange om dagen, og ikke fik slik osv., for jeg kunne se det på mit blodsukker næste morgen.

Gid jeg kunne overholde det nu også  Suk.

Ja, jeg blev også tit spurgt om der var 2. Men den er godt nok svær i jeres tilfælde, for ja, hvordan for man det sagt på en god måde, som heller ikke bliver alt for følelsesladet?

Jeg synes bare de er så forsigtige med at dele medicin ud, og tænkte, at de måske var ekstra obs på det i dit tilfælde.
Jeg fik da heldigvis ikke selv blærebetændelse mens jeg var gravid, eller det tror jeg da ikke. Har aldrig kunnet mærke det, så det er opdaget ved lidt af et tilfælde når jeg har haft det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Najsen86

hvor er du fin

Anmeld

13. juni 2011

Kofoed.

Happiness skriver:

Den skal nok blive tungere Jeg føler min snart hænger nede ved knæene Og min er jo slet ikke så stor. Så føler med dig!

Ja der er ikke længe til. Og har på fornemmelsen af at jeg ikke går helt til termin. Synes jeg har MANGE plukkeveer. Og de er ved at være tiltagende. Og så er jeg bare general utilpas... Så håber ikke at jeg skal gå 4 uger endnu (eller mere).

Ja, jeg skal afsted hos vores rigtige jordemoder på torsdag. SÅ det bliver rart!

Det er i hvert fald hårdt og gå lange ture...

Hmm det bliver da spændende. Du er vel starte på barsel for en uge tid siden?

Det er godt. Håber hun kan berolige lidt så.

Anmeld

13. juni 2011

Kofoed.

Nessie skriver:

Jeg fik "heldigvis" graviditetssukkersyge, og det hjalp virkelig på, at jeg fik spist 6 gange om dagen, og ikke fik slik osv., for jeg kunne se det på mit blodsukker næste morgen.

Gid jeg kunne overholde det nu også  Suk.

Ja, jeg blev også tit spurgt om der var 2. Men den er godt nok svær i jeres tilfælde, for ja, hvordan for man det sagt på en god måde, som heller ikke bliver alt for følelsesladet?

Jeg synes bare de er så forsigtige med at dele medicin ud, og tænkte, at de måske var ekstra obs på det i dit tilfælde.
Jeg fik da heldigvis ikke selv blærebetændelse mens jeg var gravid, eller det tror jeg da ikke. Har aldrig kunnet mærke det, så det er opdaget ved lidt af et tilfælde når jeg har haft det

Jeg ved heller ikke om jeg selv ønsker, at få det, vil rigtig gerne til idætist og for hjælp, for jeg er KONSTANT sulten, kan spise en hel bakke vindruer og maven rumler stadig, men det er så klamt i munden. Føler mig bare aldrig mæt.

Uhh, det kunne være lækkert, så bliver figuren og så pæn

Hmm, jeg har stadig ikke fundet svaret, så jeg siger det lige ud og folk sidder bare tilbage med åben mund - lad være med at spørge, hvis i ikke kan tage svaret-princippet.

Min læge ville også lige ha en gyn. godkendelse.
Jeg har intet mærket til min før jeg fik det afvide, kender du det? Man for fx afvide, at en eller anden har lus og så klør hovedbunden - sådan var det for mig.

Anmeld

13. juni 2011

MaybeBaby

Kofoed33 skriver:

Så fik vi taget billed
Nøj jeg ser jo højgravid ud efterhånden og så er det altså lige 3 måneder og 5 dage til termin, jeg bliver vist stor, men det sker jo, når maven udvider sig, som om det er to levedygtige inde i mavsen.

Var jo til scanning i denne her uge og hvor var det bare skønt

Peter har mærket et spark i denne uge, wee, der blev han bare helt stille, hehe. Så nu har han prøvet det meste.
HOLD OP hvor er hun bare livlig, hun er efterhånden så stor, at jeg ENDELIG kan mærke det meste hun laver og tror hun holder fest derinde.

Døjer desværre med en meget lav feber, men skal være obs på den dagligt, så jeg kan alarmere med det samme den udvikler sig. Men med blærebetændelse, så gætter de op, at det bare er den der driller lidt.

Den var en lille update herfra

ENDELIG! Ih, det får din kæreste ikke lov til at gøre igen... Det eneste han skal hver søndag, er at tage et billede, og først DEREFTER kan han ordne alle de ting, han lige synes er spændende! Han ved jo ikke hvad vi på den anden side af skærmen gennemgår, når søndag oprinder... Men man ikke har en 18/9 mave at kigge på - udover sin egen!

Men ja hvor er vi så fine tykke sammen! Og måske min mave også tror, at den er gravid med to for vi følges i hvert fald godt ad. Lækkerheden stråler jo ud af dig Woop woop, Mama!  

Anmeld

13. juni 2011

Kofoed.

Najsen86 skriver:

hvor er du fin

Mange tak Kan se du har termin dagen før min fødselsdag

Anmeld

13. juni 2011

Nessie

Kofoed33 skriver:

Jeg ved heller ikke om jeg selv ønsker, at få det, vil rigtig gerne til idætist og for hjælp, for jeg er KONSTANT sulten, kan spise en hel bakke vindruer og maven rumler stadig, men det er så klamt i munden. Føler mig bare aldrig mæt.

Uhh, det kunne være lækkert, så bliver figuren og så pæn

Hmm, jeg har stadig ikke fundet svaret, så jeg siger det lige ud og folk sidder bare tilbage med åben mund - lad være med at spørge, hvis i ikke kan tage svaret-princippet.

Min læge ville også lige ha en gyn. godkendelse.
Jeg har intet mærket til min før jeg fik det afvide, kender du det? Man for fx afvide, at en eller anden har lus og så klør hovedbunden - sådan var det for mig.

Har du været oppe og få lavet en sukkerbelastning?

Ellers prøv at tale med din JM om det, så kan det være hun kan sende dig videre.
Desværre er diætister ellers sparet væk i Kolding, så man skal selv betale, hvis man vil tale med en  Ikke lige det man har behov for at få at vide, når man endelig har fåt sin overvægtige niece med til lægen.

Jeg har aldrig mærket noget til blærebetændelse. Sidste gang blev jeg kun obs på det, fordi jeg skulle tisse hele tiden , min mor får der imod stærke smerter, men jeg er da glad for at jeg ikke har arvet dét

Anmeld

13. juni 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

ENDELIG! Ih, det får din kæreste ikke lov til at gøre igen... Det eneste han skal hver søndag, er at tage et billede, og først DEREFTER kan han ordne alle de ting, han lige synes er spændende! Han ved jo ikke hvad vi på den anden side af skærmen gennemgår, når søndag oprinder... Men man ikke har en 18/9 mave at kigge på - udover sin egen!

Men ja hvor er vi så fine tykke sammen! Og måske min mave også tror, at den er gravid med to for vi følges i hvert fald godt ad. Lækkerheden stråler jo ud af dig Woop woop, Mama!  

Skal nok lige vise ham dit svar, når jeg liiiige gider rejse mig Så kan han måske lære og huske det

Hvad stor var din livmoder sidst du fik den målt og hvornår var det? Min var 29 cm for 2 uger siden, det er endda stort for tvillinger.

Mange tak

Anmeld

13. juni 2011

MaybeBaby

Kofoed33 skriver:

Skal nok lige vise ham dit svar, når jeg liiiige gider rejse mig Så kan han måske lære og huske det

Hvad stor var din livmoder sidst du fik den målt og hvornår var det? Min var 29 cm for 2 uger siden, det er endda stort for tvillinger.

Mange tak

Du tænker symfysemålet? Uha det var også over gennemsnittet. En uge siden og 26 cm. Og den endte 3 fingrer over navlen

Anmeld

13. juni 2011

Kofoed.

Nessie skriver:

Har du været oppe og få lavet en sukkerbelastning?

Ellers prøv at tale med din JM om det, så kan det være hun kan sende dig videre.
Desværre er diætister ellers sparet væk i Kolding, så man skal selv betale, hvis man vil tale med en  Ikke lige det man har behov for at få at vide, når man endelig har fåt sin overvægtige niece med til lægen.

Jeg har aldrig mærket noget til blærebetændelse. Sidste gang blev jeg kun obs på det, fordi jeg skulle tisse hele tiden , min mor får der imod stærke smerter, men jeg er da glad for at jeg ikke har arvet dét

Var afsted i april og skal igen den 30.

Min veninden fik en sidste år, da hun fik konstanteret gravidtetssukkersyge, hun var også tilknyttet Kolding ligesom jeg.

Overvejer også lidt, at ringe til min jordmoder i morgen, men er jo midt i et jordmoder skift, så ved ikke hvilken jeg skal have fat i, måske jeg bare tager min læge istedet...

Det kan jeg da godt forstå du er, hehe. Nårh, så du havde det måske også, da du var gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.