Kofoed33 skriver:
Hehe, folk reagere lidt på samme måde, når jeg siger, at jeg har over 3 måneder endnu, hehe. Dem der ikke kender vores historie spørger også alle sammen, om det ikke er tvillinger og så kommer forklarings problemet, for hvordan siger man det på en pæn måde, uden at lyde kold og ligeglad?
Puha, min sagde i tirsdags plus 15, så jeg frygter meget de næste par måneder :O
Ja, men det er kun fordi jeg ikke er længere end jeg er og at vi holder alt under kontrol, for bebse kan åbenbart ikke selv udlede den antibiotika art, plus, jeg for kun en kur, virker den ikke, så er det synd.
Har du da oplevet, at man ikke måtte få noget mod det?
Jeg fik "heldigvis" graviditetssukkersyge, og det hjalp virkelig på, at jeg fik spist 6 gange om dagen, og ikke fik slik osv., for jeg kunne se det på mit blodsukker næste morgen.
Gid jeg kunne overholde det nu også
Suk.
Ja, jeg blev også tit spurgt om der var 2. Men den er godt nok svær i jeres tilfælde, for ja, hvordan for man det sagt på en god måde, som heller ikke bliver alt for følelsesladet?
Jeg synes bare de er så forsigtige med at dele medicin ud, og tænkte, at de måske var ekstra obs på det i dit tilfælde.
Jeg fik da heldigvis ikke selv blærebetændelse mens jeg var gravid, eller det tror jeg da ikke. Har aldrig kunnet mærke det, så det er opdaget ved lidt af et tilfælde når jeg har haft det