26+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

twinny

Kofoed33 skriver:

Weee dem vil jeg gerne se

Det begynder at bliver hårdt for min krop...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Nej, jeg fandt mit livs kærlighed som af en eller anden grund boede 200 km væk Hans far ejer et par firmaer, hvor han arbejder for ham, så det var lidt svært for ham at flytte nordpå. Så bor i vestjylland, Ringkøbing nu og har gjort det i 4½ år nu. Men min familie bor stadig i Nordjylland, så der pendles Hvorhenne af bor I?

En lille pis by 12 km vest for Kolding, der var bare, nu hvor jeg skulle til Løkken næste weekend igen og du så boede i nærheden, så skulle vi da mødes.
Kommer ikke i ringkøbing området, det er 13 år siden sidst...

Anmeld

13. juni 2011

Pige2009

Hvor er du fin

Anmeld

13. juni 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

Det begynder at bliver hårdt for min krop...

Ak to fodbold drenge på hver et halv kg, det er da liiiige til, at overkomme, hehe

Husk bhen

Anmeld

13. juni 2011

Kofoed.

Baagøe skriver:

Hvor er du fin

Mange tak

Anmeld

13. juni 2011

Pige2009

Kofoed33 skriver:

Mange tak

Velbekomme

Anmeld

13. juni 2011

twinny

Kofoed33 skriver:

Ak to fodbold drenge på hver et halv kg, det er da liiiige til, at overkomme, hehe

Husk bhen

Heheh... føler de vejer meget mere..  Og jaah gud en kamp de har i maven.... Min kæreste har også fået et par chok over, hvor hårdt de egentlig sparker...

Anmeld

13. juni 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

Heheh... føler de vejer meget mere..  Og jaah gud en kamp de har i maven.... Min kæreste har også fået et par chok over, hvor hårdt de egentlig sparker...

Måske vejer de 600 g

Hehe ja der kan altså være knald på nogle gange, det har lillepigen efterhånden bevidst

Anmeld

13. juni 2011

MaybeBaby

Kofoed33 skriver:

En lille pis by 12 km vest for Kolding, der var bare, nu hvor jeg skulle til Løkken næste weekend igen og du så boede i nærheden, så skulle vi da mødes.
Kommer ikke i ringkøbing området, det er 13 år siden sidst...

ÅÅÅÅH, det kunne have været SÅ hyggeligt! Det er også voldsomt dårlig timet, at I skal derop en weekend, hvor jeg skal arbejde. Men men men... så er det at min kærestes siger til mit dybe suk, at vi da skal til Vorbasse Marked med et par venner i hvad der nok må blive uge 29 - Så hvis du/I også er til marked og spanke rør med softice, så kunne dét måske være et muligt mødested!?

Anmeld

13. juni 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

ÅÅÅÅH, det kunne have været SÅ hyggeligt! Det er også voldsomt dårlig timet, at I skal derop en weekend, hvor jeg skal arbejde. Men men men... så er det at min kærestes siger til mit dybe suk, at vi da skal til Vorbasse Marked med et par venner i hvad der nok må blive uge 29 - Så hvis du/I også er til marked og spanke rør med softice, så kunne dét måske være et muligt mødested!?

Det er vi bestemt. Det var jo marked vi var til igår, de tror bare i sønderjylland, at det hedder mærket i stedet, mærkelige mennesker, hehe. Så det kan vi bestemt finde ud af, bare liiige mind mig om det, har en tendens til, at glemme hvornår vorbasse marked finder sted, glemmer det hvert år, selvom min storebror bor i vorbasse, hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.