tazz skriver:
Jeg har hele tiden forstået hvad du mener, og har ikke taget det nært.
Du skriver bare, at jeg jo har vidst hvad jeg gik ind til, og har måtte tage mine forholdsregler allerede da. Og så må jeg korrigere dig, at nej - ingen af os vidste hvad vi gik ind til, da pigernes mor ret pludseligt blev meget syg og ude af stand til, at tage sig af børnene.
Du skrev også, at man så skulle have ventet med, at få barn, og jeg gav dig bare lige et perspektiv mere til at nuancere den opfattelse af folk som tager en anden beslutning end din.
Det kan godt være, at vi lever i forskellige verdener, men som en klog mand sagde engang, så er den største intelligens den, at kunne sætte sig ind i en livsstil man aldrig selv kunne føre.
Jeg satte spørgsmål efter så du netop kunne rette mig hvis jeg tog fejl i / med jeres situition med den syge mor.. 
Og som skrevet det er da også super kedeligt for jer, og forståeligt i har brug for en PAUSE i ny og næ.
Men det gør ikke at jeg forstår de ugelange ferier uden børn - det jo bare min holdning 
Det er det som jeg har holdt fast i hele vejen, det er bare det jeg ikk er enig i.
Og ang og vente med og få børn, det er igen ikk noget at diskuetere i "vores" debat, da det jo udskiller sig helt forskelligt.
Klogt og klogt, det er vel bare medmenneskeligt.. 
Jeg har ikke et behov for at forstå andres situtioner ment på den måde at jeg ikke kan redde verden alligevel.
Hvis jeg sku bruge min intelligens på alle andre end mine egne venner og familie, SÅ ville jeg da klart sku bruge ugelange ferier
Ej sorry, men det er bare li en tant for poetisk til mig.
Jeg siger jo netop li jeg godt forstår jeres sitution, men at begynde og sætte mig decideret ind i jeres levestil osv, det bruger jeg altså ikk min tid til overfor fremmede der kommenterer mit indlæg på en tilfældig debat 
Anmeld