Mumto3 skriver:
hvor går din grænse for 'når mor er glad, er barnet det også'?
Altså hvis mor er glad hvis hun går i fitness en time om ugen uden baby?
Hvis mor er glad hvis hun er sammen med veninderne et par gange om ugen uden baby,?
hvis mor er glad hvis hun har karrierejob hvor hun ofte er ude at rejse...lad os sige 10-15 overnatninger om måneden hvor mor ikke er hjemme.?
Hvor meget kan en glad mor være væk fra sit barn, hvor barnet stadig nyder godt af at mor er glad? Eller findes der overhovedet en grænse???
Der er mange der siger det der med: når mor er glad....., men jeg tænker tit om det er helt grænseløst. Det er derfor jeg spørger dig og alle jer andre derude

SELVFØLGELIG er der grænser - mor og barn skal jo også have tid til at opbygge mor-barn relationen.
Men som sagt synes jeg at det er individuelt, og jeg ville ikke dømme den mor der havde behov for karrierejob med 10-15 overnatninger ude om måneden... Forudsat at der var en anden primærperson (faderen) der tog vare på barnet når mor var væk.
Jeg tror ikke at jeg ville kunne holde til sådan et liv-men kender nogen der ville.
Samtidig siger jeg jo også at man skal se på hvordan barnet har det - hvis mit barn fx er meget pylret og udviser stort behov for forældrekontakt, ville jeg ikke smutte på ferie uden ham. Så måtte det enten vente, eller han måtte komme med. Som sagt er det et vurderingsspørgsmål, og dem der er bedst til at vurdere hvad der er bedst for deres familie, er personerne i den
Anmeld