Jeg tror ikk jeg ville kunne...
Så hellere vente til barnet er gammelt nok til og forstå det eller til og tage med.
Hvis man har de store behov for at rejse uden barnet, altså set sådan med en uge eller to rejser - tænker jeg man måske sku ha ventet med og få barn..
Bryllupsrejse eller små weekendture er da okay for at pleje forholdet, men er vi oppe i en uge eller to, ville jeg vente til barnet ku komme med.
den synes jeg faktisk var lidt led
..
Det undrer mig faktisk at der slet ikke er nogen der ville det, jeg er opvokset med nogle forældre der rejste ret meget, og jeg har da aldrig haft ondt af det?? vi var hos min mormor som vi så hverdag .. Og glædede os til mor kom hjem igen med gaver 
Men ja, jeg kunne godt finde på det.. Det skal jeg nu om 3 dage !! her er grunden at jeg åbenbart er FOR meget mor, kæresten føler ikke han får nok opmærksomhed (selvom jeg prøver) han savner os to alene, og når jeg graver langt ned i mig selv kan jeg også godt mærke at det er da lige det vi har brug for, en uge ALENE uden ansvar og kun hinanden at tænke på
Umiddelbart vil jeg ikke så gerne på den ferie da jeg VED at JEG kommer til at tude og synes det er PISSE hårdt, men altså nu bor vi også på lorte Fæøerne og jeg ku godt trænge til noget 

!!!!!!!!!! Det er min mor der skal have hende, og det stoler jeg 100 % på, hun kender hende næsten ligeså godt som mig
hehe Og hun ser hende også næsten hver dag
Jeg tror faktisk også det vil være sundt for mig at savne hende
!!
En sidste ting - Jeg FATTER ikke at folk kan have alle mulige fordomme, bare fordi man ikke selv kunne finde på det. Selvfølgelig elsker jeg min datter mere end noget andet, selvfølgelig kommer jeg til at savne hende meega meget. Men jeg er da hverken ond eller prøver at gøre noget der er dårligt for hende..
selvom Lola Jensen ikke mener det samme 

Anmeld