Holbæktrunten skriver:
Jeg tror godt jeg kunne finde på at rejse en uge med min mand uden baby, når han er 1-2 år...
Men det er jo svært at svare på, for det kommer an på barnet og det forhold det har til dem der skal passe. Men hvis vi vurderer at Noah kan klare det og ville synes at det var hyggeligt at få en ge hos bedsterne, så ville vi klart gøre det...
Jeg tror på at hvis forældrene er glade, er børnene det også. Og jeg tror på at man kan have brug for et pusterum fra bør og bleer engang imellem, og koble heeeelt af 
hvor går din grænse for 'når mor er glad, er barnet det også'?
Altså hvis mor er glad hvis hun går i fitness en time om ugen uden baby?
Hvis mor er glad hvis hun er sammen med veninderne et par gange om ugen uden baby,?
hvis mor er glad hvis hun har karrierejob hvor hun ofte er ude at rejse...lad os sige 10-15 overnatninger om måneden hvor mor ikke er hjemme.?
Hvor meget kan en glad mor være væk fra sit barn, hvor barnet stadig nyder godt af at mor er glad? Eller findes der overhovedet en grænse???
Der er mange der siger det der med: når mor er glad....., men jeg tænker tit om det er helt grænseløst. Det er derfor jeg spørger dig og alle jer andre derude

Anmeld