Rejse uden baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

Lou87

den synes jeg faktisk var lidt led  ..

Det undrer mig faktisk at der slet ikke er nogen der ville det, jeg er opvokset med nogle forældre der rejste ret meget, og jeg har da aldrig haft ondt af det?? vi var hos min mormor som vi så hverdag .. Og glædede os til mor kom hjem igen med gaver 

Men ja, jeg kunne godt finde på det.. Det skal jeg nu om 3 dage !! her er grunden at jeg åbenbart er FOR meget mor, kæresten føler ikke han får nok opmærksomhed (selvom jeg prøver) han savner os to alene, og når jeg graver langt ned i mig selv kan jeg også godt mærke at det er da lige det vi har brug for, en uge ALENE uden ansvar og kun hinanden at tænke på  Umiddelbart vil jeg ikke så gerne på den ferie da jeg VED at JEG kommer til at tude og synes det er PISSE hårdt, men altså nu bor vi også på lorte Fæøerne og jeg ku godt trænge til noget  !!!!!!!!!!  Det er min mor der skal have hende, og det stoler jeg 100 % på, hun kender hende næsten ligeså godt som mig hehe Og hun ser hende også næsten hver dag Jeg tror faktisk også det vil være sundt for mig at savne hende !! 

En sidste ting - Jeg FATTER ikke at folk kan have alle mulige fordomme, bare fordi man ikke selv kunne finde på det. Selvfølgelig elsker jeg min datter mere end noget andet, selvfølgelig kommer jeg til at savne hende meega meget. Men jeg er da hverken ond eller prøver at gøre noget der er dårligt for hende.. 

selvom Lola Jensen ikke mener det samme 

Igen.. Det er jo bare min mening
Jeg skrev også jeg TROR ikk jeg kunne..

Men står man feks i situation som hende den anden der kommenterede mit indlæg med psykisk syge ekser og så videre i forholdet og du med en kæreste som føler sig overset..
Jamen så er det jo måske sundt nok.. for JER..
Jeg ville bare umiddelbart i min situation som den ser ud nu, (som er det jeg kan tage min holdning ud fra) ikke have behovet for mere end en overnatning eller maks et weekendophold for at ha haft lidt børnefri og plejet forholdet.. Men nu har vi så heller ikk de store problemer som skrevet, så det jo nok derfor jeg ser det på en anden måde end dig Hvis jeg sku rejse en hel uge eller to ville jeg nok vente til barnet var gammelt nok til og forstå fly osv og så tage barnet med og hygge Mere fordi jeg synes det er hyggeligt og ha hende med os, ligeså vel som kæresten synes.. og vi føler os ikke overset af hinanden pga hun er med.

Men i din situation forstår jeg det måske godt.
Men forstår ikk at du ikk forstår eller FATTER som du selv skriver, at vi er nogen som bare har en mening der er anderledes end jeres og nødvendigvis IKKE strenge, strenge fordomme
(og jeg aner altså ikk hvem hende Lola halløjen er )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

LenaJohansen

Det ville jeg aldrig i min vildeste fantasi bare tænke på... Jeg har det sådan at når man har fået et barn, så er sådanne ferietider forbi... 

Anmeld

9. juni 2011

Carl-Emil's mor

Der bliver da godt nok skudt til højre og venstre

en af mine tanker omkring det er at for ikke engang 90 år siden der tog børn ALENE på landet med deres søskende hos FREMMED mennesker og havde det som blommen i et æg

Anmeld

9. juni 2011

Lou87

tazz skriver:

Arhj, nu skriver du sådan set, at så burde man have ventet med at få børn. Så det er ikke kun hvad du kunne eller ikke kunne.

Og nej, men ligger ikke som man har redt! Hun blev først syg efter vi var blevet gift. Så det var ikke med i planerne, at børnene skulle rykkes fra alt de kender og bo her. Det var ikke med i planerne, at hun skulle ryge ind og ud af den lukkede afdeling og være ved at od'e flere gange. Det var ikke med i planerne at ungern skulle i intensiv psykologisk behandling i 1½ år.
Hun have ingen af de problemer før for et par år siden.

Folk tager skrift alt for nært, jeg tror du misforstår mig..

Vi lever i to forskellige "verdener" , set udfra det pres osv i evt har omkring børnene og deres syge mor.
Som jeg da også er ked af på jeres vejne..
Og som jeg skrev så kan jeg da nok godt forstå at I har dette behov for at være jer selv en gang i mellem, da I jo nok har mere og se til på denne front.

Det har VI bare ikke, og det er da ikk for at gøre mig selv bedre eller noget at jeg siger jeg ikke har behovet for at aflvere min datter længere tid   Men vi har jo heller ikk andre ting der "røver" vores tid sammen i forholdet som i har.

Forstår du nu hva jeg mener ?? Jeg forklarer det bare fra to perspektiver og ikke kun udfra mit.

Anmeld

9. juni 2011

Magsen

Lou87 skriver:

Igen.. Det er jo bare min mening
Jeg skrev også jeg TROR ikk jeg kunne..

Men står man feks i situation som hende den anden der kommenterede mit indlæg med psykisk syge ekser og så videre i forholdet og du med en kæreste som føler sig overset..
Jamen så er det jo måske sundt nok.. for JER..
Jeg ville bare umiddelbart i min situation som den ser ud nu, (som er det jeg kan tage min holdning ud fra) ikke have behovet for mere end en overnatning eller maks et weekendophold for at ha haft lidt børnefri og plejet forholdet.. Men nu har vi så heller ikk de store problemer som skrevet, så det jo nok derfor jeg ser det på en anden måde end dig Hvis jeg sku rejse en hel uge eller to ville jeg nok vente til barnet var gammelt nok til og forstå fly osv og så tage barnet med og hygge Mere fordi jeg synes det er hyggeligt og ha hende med os, ligeså vel som kæresten synes.. og vi føler os ikke overset af hinanden pga hun er med.

Men i din situation forstår jeg det måske godt.
Men forstår ikk at du ikk forstår eller FATTER som du selv skriver, at vi er nogen som bare har en mening der er anderledes end jeres og nødvendigvis IKKE strenge, strenge fordomme
(og jeg aner altså ikk hvem hende Lola halløjen er )

ej, det var altså kun den første linje der var tildelt dig :p altså at jeg synes det er lidt ledt at du skriver at hvis man har brug for sådan noget så skulle man måske have ventet med at få et barn 

alt det andet hummelhej du har skrevet, jeg kan SAGTENS forstå dig :b JEG føler heller ikke jeg har brug for det (kun hvis jeg som sagt, graver rigtig dybt hehe) men jeg har aldrig været væk fra hende, en hel dag. Så for mig er det ikke ligefrem nødvendigt men det VED jeg det er for kæresten, og han vil ikke have hende med da han gerne vil have mig for sig selv hehe. 

tror du har misforstået mig :b Det jeg ikke FATTER er at i der ikke mener det samme skal skrive nedladende om folk der godt kan finde på det  hehe

Lola halløjen.. men jeg aner sku heller ikke hvem hun er :b

Anmeld

9. juni 2011

Lou87

LenaJohansen skriver:

Det ville jeg aldrig i min vildeste fantasi bare tænke på... Jeg har det sådan at når man har fået et barn, så er sådanne ferietider forbi... 

Enig..
Eller self kan man da godt tillade sig noget alene, det er slet ikk det.
Men hvis man har "behov" for uge lange ferier uden sit barn,så havde det jo nok været bedre og vente med og få dem..

Dog kan jeg nu udfra nogens meninger godt forstå hvis der opstår pressede situationer i hjemmet der gør man skal pleje forholdet at man har brug for noget tid væk. (men stadig ikk flere uger )

Anmeld

9. juni 2011

tazz

Maggieh skriver:

.. 

Jeg er SÅ meget enig med dig! 

og har også lige skrevet et eller andet om lola hehe ..

Jeg er da lige ved, at eksplodere når folk drager deres pralleller til eksperter der genereliserer. "Lola siger noget andet!!" So f*ing what?!
Mener hun, at de er lykkeligere som skilsmissebørn? Jeg fatter det ikke. Jeg kan sagtens acceptere at folk ikke har lyst til, at rejse uden deres børn, det ser jeg intet galt i. De er bare sat anderledes sammen end mig.  Har en veninde som ikke kunne forestille sig at skulle have sine børn med på rejser - da hun så fik børn ville hun helst have dem gaffatapet dem til sig 24/7.
Forstår ikke, at accepten ikke går den anden vej

Anmeld

9. juni 2011

Rosa

Vi ville godt kunne tage afsted 2-3 dage nu, men det er KUN fordi Jonte er så tryg med din Mormor. Han ELSKER Mormor, og hun kommer i vores hjem næsten dagligt, og han har ofte overnattet hos hende, eller blevet passet herhjemme af hende en nat, hvilket han nyder. Hvis ikke han var så tæt knyttet til hende ville det være anderledes, men fordi de to har så nær en kontakt ville det absolut være forsvarligt, synes jeg. En HELT anden sag er så om JEG kunne holde det ud... 

Anmeld

9. juni 2011

tazz

Lou87 skriver:

Folk tager skrift alt for nært, jeg tror du misforstår mig..

Vi lever i to forskellige "verdener" , set udfra det pres osv i evt har omkring børnene og deres syge mor.
Som jeg da også er ked af på jeres vejne..
Og som jeg skrev så kan jeg da nok godt forstå at I har dette behov for at være jer selv en gang i mellem, da I jo nok har mere og se til på denne front.

Det har VI bare ikke, og det er da ikk for at gøre mig selv bedre eller noget at jeg siger jeg ikke har behovet for at aflvere min datter længere tid   Men vi har jo heller ikk andre ting der "røver" vores tid sammen i forholdet som i har.

Forstår du nu hva jeg mener ?? Jeg forklarer det bare fra to perspektiver og ikke kun udfra mit.

Jeg har hele tiden forstået hvad du mener, og har ikke taget det nært.

Du skriver bare, at jeg jo har vidst hvad jeg gik ind til, og har måtte tage mine forholdsregler allerede da. Og så må jeg korrigere dig, at nej - ingen af os vidste hvad vi gik ind til, da pigernes mor ret pludseligt blev meget syg og ude af stand til, at tage sig af børnene.

Du skrev også, at man så skulle have ventet med, at få barn, og jeg gav dig bare lige et perspektiv mere til at nuancere den opfattelse af folk som tager en anden beslutning end din.

Det kan godt være, at vi lever i forskellige verdener, men som en klog mand sagde engang, så er den største intelligens den, at kunne sætte sig ind i en livsstil man aldrig selv kunne føre.

Anmeld

9. juni 2011

Lou87

Maggieh skriver:

ej, det var altså kun den første linje der var tildelt dig :p altså at jeg synes det er lidt ledt at du skriver at hvis man har brug for sådan noget så skulle man måske have ventet med at få et barn 

alt det andet hummelhej du har skrevet, jeg kan SAGTENS forstå dig :b JEG føler heller ikke jeg har brug for det (kun hvis jeg som sagt, graver rigtig dybt hehe) men jeg har aldrig været væk fra hende, en hel dag. Så for mig er det ikke ligefrem nødvendigt men det VED jeg det er for kæresten, og han vil ikke have hende med da han gerne vil have mig for sig selv hehe. 

tror du har misforstået mig :b Det jeg ikke FATTER er at i der ikke mener det samme skal skrive nedladende om folk der godt kan finde på det  hehe

Lola halløjen.. men jeg aner sku heller ikke hvem hun er :b

Som skrevet til en anden oppe over, skrift blir SÅ hurtigt misforstået tror også det er det der skaber gode debatter herinde engang imellem haha

Okay troede den hele var til mig, fair enough
Og ja det lød måske hårdt, men var ikk ment HÅRDT hårdt - nogen, feks som din kæreste føler sig måske lidt overset og har brug for tiden med DIG og det er fair nok, men synes måske de der ugelange ferier UDEN børn er ovre når først man har fået dem
(selvf engang når de er gamle nok til og klare sig selv kan man godt tage en tur igen uden dem..)
Weekend ophold synes jeg derimod er fair nok, self ikk hver weekend griner.. Men det er jo også NOK tid i mine øjne til li og være sammen... jeg er IKKE god til og aflevere min datter til overnatning, ikke at jeg ikk er tryg ved det ved folk jeg kender, men vil bare gerne ha hende hjemme.
Så da jeg og kæresten til min føsdag sku til norge med olso båden, ja der fortrød jeg hurtigt det var 2 nætter... suuuuk et savn og ha

Hehe LOLA WHO

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.