Lou87 skriver:
Folk tager skrift alt for nært, jeg tror du misforstår mig.. 
Vi lever i to forskellige "verdener" , set udfra det pres osv i evt har omkring børnene og deres syge mor.
Som jeg da også er ked af på jeres vejne..
Og som jeg skrev så kan jeg da nok godt forstå at I har dette behov for at være jer selv en gang i mellem, da I jo nok har mere og se til på denne front.
Det har VI bare ikke, og det er da ikk for at gøre mig selv bedre eller noget at jeg siger jeg ikke har behovet for at aflvere min datter længere tid
Men vi har jo heller ikk andre ting der "røver" vores tid sammen i forholdet som i har.
Forstår du nu hva jeg mener ?? Jeg forklarer det bare fra to perspektiver og ikke kun udfra mit.
Jeg har hele tiden forstået hvad du mener, og har ikke taget det nært.
Du skriver bare, at jeg jo har vidst hvad jeg gik ind til, og har måtte tage mine forholdsregler allerede da. Og så må jeg korrigere dig, at nej - ingen af os vidste hvad vi gik ind til, da pigernes mor ret pludseligt blev meget syg og ude af stand til, at tage sig af børnene.
Du skrev også, at man så skulle have ventet med, at få barn, og jeg gav dig bare lige et perspektiv mere til at nuancere den opfattelse af folk som tager en anden beslutning end din.
Det kan godt være, at vi lever i forskellige verdener, men som en klog mand sagde engang, så er den største intelligens den, at kunne sætte sig ind i en livsstil man aldrig selv kunne føre.
Anmeld