MorTilJanuar skriver:
Jamen der er jo snart så meget der er oppe og blive debateret herinde så kunne da godt tænke mig at kende folks holdning til en rejse syd på uden barnet
Jeg tænker her inden for barnets første 3 leveår 
Hmm....tja...det ved jeg ikke helt...er barnet hjemme ved sin far eller en anden i hans sted, feks mormor og morfar som primæromsorgspersoner, så synes jeg egentlig det er fint nok og barnet lider jo ikke under det...Men altså, handler det om at forældrene tager en uge af de tre uger de har og barnet så bare er hjemme og passes og får den uge mindre med forældrene, så synes jeg ikke det er hensigtsmæssigt.
Men det er jo umuligt at svare entydigt på...hvis du eksemplificerede en situation og gav alle detaljer, så kunne jeg fint danne mig en mening.
Hvis jeg nu sagde jeg havde været væk fra mit barn en uge da han var 2 år og 10 dage han var tre år, så ville det jo ikke forklare noget som helst om hverken situationen feks i forhold til hvor min søn var imens eller baggrunden for valget...
Som udgangspunkt synes ejg alt er ok, så længe barnet ikke lider under det, svigtes eller tager skade.
Og hvornår børn gør det, det er jeg sikker på forældrene selv er i stand til at vurdere.
Anmeld